« Föregående · 2831394 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}: Jag blir inte ens förvånad längre. Karlins modus operandi verkar vara att ge de sämsta spelarna mest istid i tron att dom blir bättre.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Zource: exakt Aagaard la sista straffen så man kan inte beskylla true. Sedan förstår jag att han testar något annat. Är väll fan bara ranta som varit stabil straffskytt i år. Så är väll lika bra och testa något annat.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
1 poäng är grymt gjort idag med tanke på hur bortdömda vi blev. Dock vill jag gärna höra hur Karlin tänkte när han fucking skicka in True. Speciellt när man har Olofsson och Nieder som alternativ på bänken.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Heyerdal: Vigneault blev friad tidigare under säsongen för att hans huvudtackling aldrig var uppåtriktad. Det var inte heller Norlinders.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
JoJo2613: ikv ska cluben torska alla tre - en poäng framåt
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Jaha vad säger man, 1 pinne är klart godkänt borta mot Rögle alla dagar i veckan. Men skulle LHC vinna och ta 3 poäng ikväll så är avståndet 4 poäng upp med 4 matcher kvar. Förlorar LHC ikväll är det 1 pinne upp och vi har fortfarande en realistisk chans. Men vinner LHC ikväll så vill jag inte höra något annat en att man förbereder sig för kval 100%. Se till att vila spelare så vi ej drar på oss några skador och se till att komma så förberedda som möjligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Zource: Sista straffen som inte var på sudden var True.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Dexter : Finns oftast ingen större logik bakom vem som lägger straff förutom att Ranta ska ha en. Har dom gjort det bra på träningen i någon straff tävling eller något sådant brukar bestämma vem som lägger resten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
modomille: Att True skulle lägga sista straffen hade jag inte ens kunnat tro om Karlin.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Tarasov: 1p får väl duga. Inget lingonlag vi möter borta. Har respekt för Rögle..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Kanske stämmer Mora-ryktet ändå. Karlin är lat och oengagerad. Kanske inte orkar bry sig längre. True som straffskytt är… Går ju bara att skratta åt det.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Tarasov: Nej, för mycket speltid på Näsén, True & Ranta. Framförallt.
Sen borde Lucas spelat PP helt klart.
Sen borde Lucas spelat PP helt klart.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Greenwolper: haha Öhlund fick avgöra denna match med som mot Leksand. Han är nöjd och rikare nu. Vill ha svar på hans korpaktiga dömning i intervju tack!!! Starkt av Modo att ta poäng trots sju spelare emot sig!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}: Vi förlorar en poäng på att Karlin vill boosta True istället för att gå efter näsa för mål... I det här tabelläget är det inget annat än tjänstefel!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Snudd på tjänstefel att skicka en kille med sämst självförtroende i detta läge, bra jobbat. Hmm
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Dundee: Hahahahahahahah! Har aldrig sagt detta någonsin men nu är det fan nog
.
AVGÅ KARLIN! Karljäveln skickar fram TRUE på straff!!!
.
AVGÅ KARLIN! Karljäveln skickar fram TRUE på straff!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Så jävla oförtjänt, hatar Rögle och de här pissdomarna
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}: Att man skickar in kylskåpet där är helt otroligt
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Blir seriöst förbannad, varför skickar man true ens????
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}: tror det var taktiskt, målvakten hinner somna innan han är framme
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
JoakimE: Hahahahhahahah True får lägga straff. Nu har jag sett allt
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Sigge: Frågan är om ens Ranta sätter den nu.
Men oj vilka krigare idag! Efter en period var jag övertygad om att det skulle bli 0 poäng.
Men oj vilka krigare idag! Efter en period var jag övertygad om att det skulle bli 0 poäng.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Greenwolper: spännande å se om Öhlund lyckas ge mögle segern. Kom igen nu MoDo på straffar!!💪💪
Starkt att vi klara nästan hela ot i bp💪
Starkt att vi klara nästan hela ot i bp💪
« Föregående · 2831394 · Nästa »