« Föregående · 2147139 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Mikkelsson i 3v3 !?
Han vill ju inte ens ha pucken..
9 poäng kvar, det räcker nog.
Han vill ju inte ens ha pucken..
9 poäng kvar, det räcker nog.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{8384}: tack peters. Snyggt modo👍
Noll kampvila 1-1. För lite lagspel för mycket egna försök som misslyckas
Noll kampvila 1-1. För lite lagspel för mycket egna försök som misslyckas
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Heyerdal: Näst sista va?
Känns som att straffar är våran enda chans eftersom Kristianstad är mycket piggare, snabbare!
Känns som att straffar är våran enda chans eftersom Kristianstad är mycket piggare, snabbare!
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Bad_Brett: Får en känsla att Rockwood inte är Sunkens favorit.
+ 2
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Bad_Brett: Med logiken till varför han blev nedflyttad till fjärdekedjan börjar man fundera om bestämmande tycker likadant - att han gjort en bra match. Besynnerligt.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{5647}: tänk att man är nöjd med oavgjort mot seriens sistalag
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{8384}: kass match!! Men viktigt att vi inte blir nollade på poäng
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta: Haha faktiskt.. det var faktiskt som en sketch. Toppen på kakan att Peters ramlade in i målet i slutet..
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Från Hörnefors: Han neutraliserar Karla rätt bra. Karla har sett ut som han längtar till semestern. stackars kille.
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta: är det bara jag som blir trött på bortförklaringen ”spelarna känner pressen med ett Modo på bröstet och de tynger dem”. Vad är det för skitsnack, för de allra flesta som spelar nu har Modo större delen av deras aktiva karriär varit ett bottenlag.
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Tyler Durden: Spelar man med Jellvert som center så har man ingen spelfördelare.
+ 2
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{8384}: har lyth rökt på nu fick vi med oss en😀 noll förhoppningar dock^^
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
JoseGonzales: Japp, helt i klass med den berömda ”100 m dementa” med Monty Phyton
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Ben Perrault: Nu är fredagsunderhållning på två kanaler: -Vart är vi påväg?
+ 2
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
bar mofftak: Det är ett vackert mål. Många timmars övning på att lyckas synka de tre fallen.
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Tyler Durden: Verkligen, hur vore det om man stoppa in Rockwood ist för Jellvert?!
17 min spelade av 3:e och Modo har inte en enda målchans, bra jobbat!!
17 min spelade av 3:e och Modo har inte en enda målchans, bra jobbat!!
+ 2
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta: Ursäkta men 2-2 målet som Kristianstad gör måste vara ett av de mest komiska någonsin.. alla Modospelare ramlade någon gång sista 10 sekunderna
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Sven Tuta: man tror inte det kan bli sämre men det finns alltid en lucka till i källarn man kan trilla ner i
+ 3
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Heyerdal: Vi får nog ställa vårt hopp till individuell magi av Karla-kedjan eller Sylle
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
jonsson: Jag saknar desperationen från Modo, vinst ikväll ger oss enorm fördel, förlust och vi kan hamna i kval nedåt.
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{8384}: haha shit va kikspelarna slänger sig. Ne lite jävlaranamma i offensiv zon och en filmningsutv på kik
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Gusse: Vi ska vara nöjda om vi tar med oss en poäng.
Alla fattar väl Hur illa det är när vi på hemmais inte kan driva spelet och dominera ens mot KIK.
Vilka ska vi kunna göra det emot då, kan man undra?
Vi hade ett gyllene läge i dag och brände.
Hoppas vi kan ta nån pinne mot Almtuna nästa fight🥵
Byt tränare igen, måste vara hans fel😄😄😄
Alla fattar väl Hur illa det är när vi på hemmais inte kan driva spelet och dominera ens mot KIK.
Vilka ska vi kunna göra det emot då, kan man undra?
Vi hade ett gyllene läge i dag och brände.
Hoppas vi kan ta nån pinne mot Almtuna nästa fight🥵
Byt tränare igen, måste vara hans fel😄😄😄
+ 1
Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Ben Perrault:
Hade de spelat som de gör nu i 1:a hade gnället då varit förståeligt
Hade de spelat som de gör nu i 1:a hade gnället då varit förståeligt
« Föregående · 2147139 · Nästa »
Det är att Visby och Kristianstad som tur är är så pass dåliga.