« Föregående · 2327917 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Soulless: Undrar vem sänkte Hartman så knät gick åt helvete!!!!!!! Jo rahimi med en knätackling!!!!!! Fy faan!!😈😈😈😈😈😈
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: men hur kan inte omfamningen av ejk va utv.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Soulless: Haha ja. Samma Rahimi som hulkade som ett litet barn för att Sevc trashtalkade lite. 🤣
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: tror fan vigge får kliva in å köra en liss på karln snart
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Det där var fan det töntigaste hittills. Och det säger en del...
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: haha vafaan snackar du om? 🤣
Inte rahimis fel att vissa får psykos när de blir tacklade
Inte rahimis fel att vissa får psykos när de blir tacklade
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille: o ny lyckas de få oss ur balans o ta utv, Rahimi förstås
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Rahimi måste ha någon hållhake på domarkåren.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille: Va fan är det frågan om????
Rahimi startar nästan allting och domardjåvlarna släpper psykot. Skämmas tamefan.
Rahimi startar nästan allting och domardjåvlarna släpper psykot. Skämmas tamefan.
+ 7
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille: Nu svartnade alla mina cmore kanaler, så nu får man göra något annat.
Ta en promenad, äta en macka, morsa på gumman, leka med hunden… alternativen blir så många när tv kanalerna slutar fungera.
Ta en promenad, äta en macka, morsa på gumman, leka med hunden… alternativen blir så många när tv kanalerna slutar fungera.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: Dom har inte tagit late hits på hela säsongen men såklart ska dom börja idag..
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Majbrasan: galet att dansken fick in den.
Eller nja, var ju klapp klapp spel i bästa pp stil.
Eller nja, var ju klapp klapp spel i bästa pp stil.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JonteD: Gud vilken psykologiskt viktigt mål av dansken!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Jösses vilken klappkass utvisning, snacka om bjudning.. Välkommen in i matchen Löven!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
KRB: Östersund är bäst! Du, jag och JonteD kommer att ta över hockeyn...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: No ofense taken jag har lärt mig att utstå smärta fysisk o psykisk påfrestning som elitsoldat men jag gillar inte när man säger att man inte kan göra skillnad!! Jag gillar verkligen att du vill retas lite i vår bok de e bara kul!! Nu kör ni över höstlöven så man har lite att glädjas åt!!!!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gurkan: Brunflo satsade helhjärtat en gång i tiden men det blev en ryss för mycket ..
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
S-vikaren:
Han är nummer 1 i NHL som svensk, finns ingen konkurrens.
Utan honom och Sakic hade Colorado aldrig vunnit SC 1996 och 2001, älskar foppa och brukar se mycket klipp från hans tid i NHL
Detta är min favorit
Snacka om att lyfta laget
www.youtube.com/watch?v=d-clqNzEdgA
Han är nummer 1 i NHL som svensk, finns ingen konkurrens.
Utan honom och Sakic hade Colorado aldrig vunnit SC 1996 och 2001, älskar foppa och brukar se mycket klipp från hans tid i NHL
Detta är min favorit
Snacka om att lyfta laget
www.youtube.com/watch?v=d-clqNzEdgA
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JonteD:
Läste du i Östersunds posten,
Krönikören i tidningen OP.se påstod att Östersund spelade sin absolut bästa match på ”flera flera år”
De krossade Väsby med 6-0…
Heja Östersund
Läste du i Östersunds posten,
Krönikören i tidningen OP.se påstod att Östersund spelade sin absolut bästa match på ”flera flera år”
De krossade Väsby med 6-0…
Heja Östersund
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Fan då kanske du normal förutom att du håller på modo men alla kan ju inte va perfekta!!🍺🍺🍺
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JonteD: Vet inte om dem har chansen fortfarande men skulle vara kul om Östersund tog sig upp. Har alldrig sett ett jämt-lag i elithockey.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
S-vikaren: Fan att det misslyckas helt med att få med ljud inramningen från arenan.
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
KRB: Ja e ju jämte men har hållit på Timrå sen jag va tio år!! Men hoppas att öik kan ta klivet i år!!
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
De första 10 min var avvaktande och stort säkerhetsspel från båda lagen
Sedan när det släppte är MoDo det klart bättre laget
Sedan när det släppte är MoDo det klart bättre laget
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Villervalla: gö inte för många mål nu modo för då ska björklöven börja att ”investera”
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: "Umgås"man undrar lite vad de innebär??? Ääh bara bråkar lite!!!🇺🇦🇺🇦
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9386}: rätt man som kom fri sa Luckner, Sam som missat alla frilägen..
+ 2
« Föregående · 2327917 · Nästa »