« Föregående · 2529498 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Haha Liss andra byte denna finalserie emot oss. Det första tog det 15 sekunder tills en utvisning och nu mål på direkten 😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}:
Oj August Berg, den såg man inte komma. Han har ju lärt sig spelat hockey i Leksand såklart ;)
Oj August Berg, den såg man inte komma. Han har ju lärt sig spelat hockey i Leksand såklart ;)
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Imponerande start. Kontroll, kontroll och sen mål vid första läget typ.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Modo-Målet: Fy fan vad dem segar med att släppa pucken. Det är bara DIF som kan få ligan till att göra så här.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Keriksson: Vill se Aagaard avgöra med en minut kvar och hyscha publiken. Oj vad det hade varit fint att se.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Keriksson: hur jävla många låtar ska dem spela? Är det körslaget vi tittar på?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Lycka till ikväll! missar matchen pga jag sitter i en lastbil till Skåne
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Deras fans är fantastiska och stämningen grym verkar det som. Nu ska vi förstöra festen!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Fantastiskt fint det får man ge dom.
Nu visar vi Challe hur MoDo ska spela! VINN MoDo!
Nu visar vi Challe hur MoDo ska spela! VINN MoDo!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Ni får ursäkta mig, men vilket makalöst fint Tifo med Challe Berglund och Emil.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bollan123: Växjö lyckades bryta sin dåliga PP trend igår så i dag är det vår tur att göra det också!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Modo-Målet: Gör MoDo ett PP mål ikväll? Det är den stora frågan...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Nucky: Haha, jag är likadan!
Första 2 matcherna kunde jag inte ens ta mig en öl till matchen, var så nervös och torr i käften så jag satt och pimplade vatten.
Fick nog kliva upp och pissa 5ggr de nätterna.
Första 2 matcherna kunde jag inte ens ta mig en öl till matchen, var så nervös och torr i käften så jag satt och pimplade vatten.
Fick nog kliva upp och pissa 5ggr de nätterna.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: spöa skiten ur liss ikväll och djurgårn, nu får ni ta klivet upp till finrummet 🚀
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Gavelo: Jag är ett vrak.
Försöker intala mig själv att det har NOLL påverkan på mitt liv. Inget kommer förändras oavsett hur det än går men jag vandrar ändå runt i huset som en tjackpundare och önskar att klockan kunde vara 23 redan😅
Försöker intala mig själv att det har NOLL påverkan på mitt liv. Inget kommer förändras oavsett hur det än går men jag vandrar ändå runt i huset som en tjackpundare och önskar att klockan kunde vara 23 redan😅
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: japp håller med. Men han kan lika gärna orsaka ett hattrick åt andra hållet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Dessutom lär han vara sjukt revanschsugen .
Nu tar jag ett glas Bernard för att lugna nerverna.
Dessutom lär han vara sjukt revanschsugen .
Nu tar jag ett glas Bernard för att lugna nerverna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tycker också Liss är sjukt läskig. En sån där typ som plötsligt gör hattrick.
Tror han passar bättre mot MoDo än mot Löven.
Tror han passar bättre mot MoDo än mot Löven.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Gavelo:
Ja sjukt nervös här med, skönt att jag lirar Innebandy söndagar 😅
Ja sjukt nervös här med, skönt att jag lirar Innebandy söndagar 😅
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
SKiLMY: nejmen! Hoppas det blir så att du tog en för laget. Krya!
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Hoppas jag tog den tuffa biten för ikv. Rullgruset fick mig och jag har ramlat med hojen och väntar på röntgen. Förmodligen nyckelbenet av. Sånt som händer. Nu kör vi MoDo, vinn för mig 😂
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoJo2613: Nu börjar nervös-nerverna krypa fram…
Sjukt egentligen hur emotionellt påverkad man kan bli av en idrott och lag man själv inte ens är med i!
Om vi gör allting rätt organisationsmässigt så bör precis som guldsäsongen 06/07 allting falla på plats någon gång tillslut.
2 segrar till är svårt, riktigt svårt i det här läget men absolut inte omöjligt.
Sjukt egentligen hur emotionellt påverkad man kan bli av en idrott och lag man själv inte ens är med i!
Om vi gör allting rätt organisationsmässigt så bör precis som guldsäsongen 06/07 allting falla på plats någon gång tillslut.
2 segrar till är svårt, riktigt svårt i det här läget men absolut inte omöjligt.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
MoDo ställer upp med samma gäng som förra matchen inga förändringar. Medans DIF ställer om lite. Liss in istället för Östlund och Norman är tillbaka också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Liss, Danielsson och Klasens ljumskar i samma kedja. Drömmen för en sån som Halloran.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Håll upp tempot så får han enorma problem.
Liss istället för Östlund bör vara en rejäl försvagning för DIF
Liss istället för Östlund bör vara en rejäl försvagning för DIF
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Silly:
Jag tänker att det helt plötsligt är möjligt att få in sådana som Kaut (inte kaut själv just nu då han producerar för bra, utan som kaut var när han anslöt till oss och närmsta åren efter).
Men spelare som är i gränslandet och inte får chansen kanske vi kan locka till att ta en säsong eller två för att komma tillbaka.
Där kan nog Hinkens och Grundströms kontaktnät vara guld värt.
Jag tänker att det helt plötsligt är möjligt att få in sådana som Kaut (inte kaut själv just nu då han producerar för bra, utan som kaut var när han anslöt till oss och närmsta åren efter).
Men spelare som är i gränslandet och inte får chansen kanske vi kan locka till att ta en säsong eller två för att komma tillbaka.
Där kan nog Hinkens och Grundströms kontaktnät vara guld värt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Framförallt blev han stillastående när han fick pucken och började leta passningar. Liss var bedrövlig mot Löven
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Absolut, är han med i powerplay vilket han antagligen är nu när Östlund är borta blir han ett hot. Men Djurgården har ju varit ett hot i PP generellt så.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge:
Får ändå lite obehagliga vibbar ang Liss, han har trots allt gjort en del mål..
Får ändå lite obehagliga vibbar ang Liss, han har trots allt gjort en del mål..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JonathanF: Det är verkligen hög tid nu att första och andralinan börjar leverera.
Händer inte mycket kring dom och är sämst presterade, efter förväntan.
Nu måste dom börja visa framfötterna!!!
Händer inte mycket kring dom och är sämst presterade, efter förväntan.
Nu måste dom börja visa framfötterna!!!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9566}: Då finns det chans för fina kontringar. Som alla vet så är backcheck något Liss aldrig hört talas om. Minns att han skvätte många puckar och ställde till det rejält flera gånger mot Löven. Hoppas det fortsätter så!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Blir ett offensivt DIF ikväll då. Norman tillbaka också.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JonathanF: Du har en poäng, Dif får extra energi efter sina mål.
Vore skönt om våra ledande spelare i de 2 första kedjorna börjar leverera.
Vore skönt om våra ledande spelare i de 2 första kedjorna börjar leverera.
+ 1
« Föregående · 2529498 · Nästa »