« Föregående · 2548812 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Kommer att bli många härliga MoDo-vinster kommande säsong där motståndarna aldrig får låna pucken. Vi blir tia och glider sen fram till finalen mot Färjestad nästa vår. 103-åringen tar sen guldet.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Extremt spänd på att se oss i SHL nästa säsong då jag faktiskt aldrig gjort det förut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp: På universitetet och i skolan finns i alla fall tydliga regler för källreferenser. Nog smartast med källhänvisningar om man refererar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : jag tror faktiskt det är medvetet. Han vet att han har dyngfel och att det vilar en förbannelse över tipsen. Därav tippar han sina favoritlag sist.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Det är han! Uppvuxen i en kristen familj och haft kvar tron :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag tycker inte alltid att det är dåligt underbyggt det han skriver och att det ibland känns som att hans jinxar har en mycket större chans/risk att slå in. Det är någonting lIte övernaturligt med att han nästan alltid tippar fel.
Sedan tycker jag att det är rätt skönt att han ändå sticker ut hakan. Det är lite tråkigt med de där som aldrig vågar sig på att göra en tippning...
Sedan tycker jag att det är rätt skönt att han ändå sticker ut hakan. Det är lite tråkigt med de där som aldrig vågar sig på att göra en tippning...
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy :
Grejen är att jag har så svårt att inte gilla honom oavsett. Tror han medvetet jinxade oss mot Djurgården
Grejen är att jag har så svårt att inte gilla honom oavsett. Tror han medvetet jinxade oss mot Djurgården
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Nära är man ofta på V-75 , men det räcker inte 😜
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy :
Han var trots allt när att pricka rätt på Dif den här säsongen.
Han var trots allt när att pricka rätt på Dif den här säsongen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ganska fascinerande hur otroligt träffsäker Wennerholm är på att pricka fel.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Jo, mycket hänger på om vi kan få Wennerholm att tippa oss sist. Det ökar chanserna rejält kommande säsong.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Herregud, om Wennerholm bestämmer vinner vi fan smguld i vår.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Så kan det säkert vara, har dock aldrig märkt något utmärkande dom år jag bott här. Och då har man ändå hängt på UH en hel del genom åren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Jag uppfattade det som att den (fri)kyrkliga gruppen var mycket mer påtaglig på 90-talet, men att det blivit mycket mindre av den sidan på senare år.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Roade mig igår kväll med att för första gången sedan det skedde se efterspelet och firandet efter match 7!
Jag grät den här gången också! Det är något med idrotts-romantik som gör mig otroligt blödig.
Jag grät den här gången också! Det är något med idrotts-romantik som gör mig otroligt blödig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp: Haha ok, har en liten släng åt det hållet själv(inte temperamentet dock)
Jo det är det väl egentligen, går långt tillbaka det där! Visst det finns många religiösa människor här, men inget som åtminstone jag märker av i vardagen!
Vi kanske får göra en poll här på hockeysnack, och se hur många procent i den här MoDo-gruppen som är religiösa mer än genom hockeyn då? ;)
Jo det är det väl egentligen, går långt tillbaka det där! Visst det finns många religiösa människor här, men inget som åtminstone jag märker av i vardagen!
Vi kanske får göra en poll här på hockeysnack, och se hur många procent i den här MoDo-gruppen som är religiösa mer än genom hockeyn då? ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: jo men det känns som gallan har spytts nog länge nu tyvärr..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
En trevlig Timråit som stod på vår sida mot Djurgården! Det glömmer vi aldrig 👏🏻
En trevlig Timråit som stod på vår sida mot Djurgården! Det glömmer vi aldrig 👏🏻
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp:
Lite filosofisk fråga men oavsett så är man inte opåverkad.
I just det här fallet kan jag också känna med skribenterna de lever på att skriva ✍️, och väljer man att lägga bakom en betalvägg så respekterar jag det.
Lite filosofisk fråga men oavsett så är man inte opåverkad.
I just det här fallet kan jag också känna med skribenterna de lever på att skriva ✍️, och väljer man att lägga bakom en betalvägg så respekterar jag det.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Vem kunde tro att just en Timråit skulle vara en rättshaverist?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Bryr mig inte om lagar och regler överhuvudtaget. Skiter i allt sedan lång tid tillbaka. Kan ju ni andra syssla med i så fall 😵
Bryr mig inte om lagar och regler överhuvudtaget. Skiter i allt sedan lång tid tillbaka. Kan ju ni andra syssla med i så fall 😵
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp:
Möjligen men vi håller oss till de lagar som finns. Och är det trams är du ju inte värt att återpublicera😝
Möjligen men vi håller oss till de lagar som finns. Och är det trams är du ju inte värt att återpublicera😝
Länkar:
Upphovsrätt - Skrivguiden.se
Upphovsrätt - Skrivguiden.se
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Lär inte få några konsekvenser om man klistrar in hela skiten heller. Bara rent trams det där. Inte så mycket läsvärt när man väl ser alltihop dessutom.
Lär inte få några konsekvenser om man klistrar in hela skiten heller. Bara rent trams det där. Inte så mycket läsvärt när man väl ser alltihop dessutom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp:
Man får göra visa urklipp i ett sammanhang. Riskerar att bli brott mot upphovsrätt om klipper hela artikeln. Osäker på ”straffet”. Men tillåter citat
Man får göra visa urklipp i ett sammanhang. Riskerar att bli brott mot upphovsrätt om klipper hela artikeln. Osäker på ”straffet”. Men tillåter citat
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp:
Eronen...
Han kommer vara nyttig för er tror jag.
Daniel..
Ja.. men han har SHL rutin och ganska tuff defensivt.
Är inte det en sådan pusselbit ni skall ha in.
Han kostar nog inte så.mycket heller?
Eronen...
Han kommer vara nyttig för er tror jag.
Daniel..
Ja.. men han har SHL rutin och ganska tuff defensivt.
Är inte det en sådan pusselbit ni skall ha in.
Han kostar nog inte så.mycket heller?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Men han är alltså gårdare i nuläget? Nivå: HA. Kanske inte riktigt vad de flesta eftersöker, då det finns längtan efter en s k spetsback som sista nyförvärv. Fanns en viss besvikelse över att Eronen var den stora nyheten när han förlängde kontraktet senast, men jag hoppas att det blir bra med honom.
Men han är alltså gårdare i nuläget? Nivå: HA. Kanske inte riktigt vad de flesta eftersöker, då det finns längtan efter en s k spetsback som sista nyförvärv. Fanns en viss besvikelse över att Eronen var den stora nyheten när han förlängde kontraktet senast, men jag hoppas att det blir bra med honom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: fattar inte vad han menar, vi kommer ju direkt på AS. vi ÄR en hybrid. Tänker han att man ska avskeda hela truppen? Mkt lovande att han sågar oss!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp:
Jag tror vi är klar med våra defensiva pjäser.
Vi är på väg att skicka minst 1 av dem tror jag.
Jag tror att det kommer komma en offensiv längre in i seriespelet?
Jag tror vi är klar med våra defensiva pjäser.
Vi är på väg att skicka minst 1 av dem tror jag.
Jag tror att det kommer komma en offensiv längre in i seriespelet?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Ja, det är mycket möjligt. Efter att ha läst i länken. Men vore han inte en back även för er i så fall? : )
Ja, det är mycket möjligt. Efter att ha läst i länken. Men vore han inte en back även för er i så fall? : )
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tror ärligt talat att man kan kopiera in hur mycket som helst utan att det får några konsekvenser. Andra har gjort det lite här och var. Vad skulle kunna hända egentligen? Ingenting!
Tror ärligt talat att man kan kopiera in hur mycket som helst utan att det får några konsekvenser. Andra har gjort det lite här och var. Vad skulle kunna hända egentligen? Ingenting!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
OffSaida:
Okej, tack för svar! Då var det bara en myt. Minns att när jag växte upp i Sundsvall (Haga/Bydalen) så var där en del frireligiösa i klasserna. När jag sedan gjorde lumpen i Boden var där en snubbe från Ö-vik som sa att han inte riktigt passade in i staden, då han varken var intresserad av hockey eller frireligiös. Men nu betraktar jag det så att man fått svaret svart på vitt.
Okej, tack för svar! Då var det bara en myt. Minns att när jag växte upp i Sundsvall (Haga/Bydalen) så var där en del frireligiösa i klasserna. När jag sedan gjorde lumpen i Boden var där en snubbe från Ö-vik som sa att han inte riktigt passade in i staden, då han varken var intresserad av hockey eller frireligiös. Men nu betraktar jag det så att man fått svaret svart på vitt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp: Tjena Hemp!
Angående frireligöst och Ö-vik så har ju den frågan varit uppe förut för många år sedan. Jag hittade då en sida på nätet där man kunde se hur många frireligösa kyrkor som fanns i hela landet. Och siffrorna för Sundsvall kontra Ö-vik var :
#1509927 · OffSaida · 20x20-logomodohockey.gif · 2012-08-02 18:11
Dream Team:
Sundsvall 47
Ö-vik 26
Om man delade antalet invånare i städerna med antalet kyrkor ( detta gällde i övriga Sverige också) så kan man ju säja att Ö-vik inte lever upp till det kändisskapet.
PS. Sidan är sen länge borta.
Angående frireligöst och Ö-vik så har ju den frågan varit uppe förut för många år sedan. Jag hittade då en sida på nätet där man kunde se hur många frireligösa kyrkor som fanns i hela landet. Och siffrorna för Sundsvall kontra Ö-vik var :
#1509927 · OffSaida · 20x20-logomodohockey.gif · 2012-08-02 18:11
Dream Team:
Sundsvall 47
Ö-vik 26
Om man delade antalet invånare i städerna med antalet kyrkor ( detta gällde i övriga Sverige också) så kan man ju säja att Ö-vik inte lever upp till det kändisskapet.
PS. Sidan är sen länge borta.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Som tur är så har Wennerholm gett oss ett plus:
Det här bygget är långt ifrån klart, men just nu känns det som en hybrid av allsvenskan/SHL. Det håller inte om målet är att undvika kval. Just nu ser ångermanlänningarna ut som en given bottenkandidat tillsammans med Malmö.
Plus: Två tunga backförvärv i David Rundblad och Kristians Rubins.
Minus: Men resten då?
Det här bygget är långt ifrån klart, men just nu känns det som en hybrid av allsvenskan/SHL. Det håller inte om målet är att undvika kval. Just nu ser ångermanlänningarna ut som en given bottenkandidat tillsammans med Malmö.
Plus: Två tunga backförvärv i David Rundblad och Kristians Rubins.
Minus: Men resten då?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Det kanske är en gammal artikel men är det nån som kan återge Wennerholms analys, är det vi som får bottenbetyg?
Det kanske är en gammal artikel men är det nån som kan återge Wennerholms analys, är det vi som får bottenbetyg?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Supertrött:
Okej, Bra!
Men visst är det väl så, Att man inte får kopiera en hel artikel och klistra in?
Okej, Bra!
Men visst är det väl så, Att man inte får kopiera en hel artikel och klistra in?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Okej,
Men får man kopiera en hel artikel och lägga in den rakt av ?
Är inte det mot reglerna härr?
Okej,
Men får man kopiera en hel artikel och lägga in den rakt av ?
Är inte det mot reglerna härr?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Kopiera texten så skickar du den eller så lägger du ut den här och printar. Gör som känns bäst, själv är jag för snål för att ha AB Plus haha
Kopiera texten så skickar du den eller så lägger du ut den här och printar. Gör som känns bäst, själv är jag för snål för att ha AB Plus haha
« Föregående · 2548812 · Nästa »
Antal röster: 43 st