« Föregående · 2762775 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: satte 250kr på Röglevinst efter 3p till oddset 4ggr pengarna . Antingen 1000kr eller än bättre Modopoäng
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Nu väntar man vara på ett BP så Rögle kan påbörja en snabb vändning
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Precis, tippar på några puck out med medföljande utvisningar så vips känner vi igen laget igen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul att känna igen många som åkt från Örnsköldsvik när de zoomar in bortaklacken. Alla som åkt de här 107 milen är hjältar! Hoppas bara att vi håller ledningen så att de får något tillbaka.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alltså Everberg kraschar ju verkligen ”the net”, fattar ändå varför han blev utvisad.
MoDo-spelare plockar bort honom men han lyckas ändå välta buren. Hade lätt varit en skada på Lassi om han fått fullfölja.
MoDo-spelare plockar bort honom men han lyckas ändå välta buren. Hade lätt varit en skada på Lassi om han fått fullfölja.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
L.Plomeros: skulle sätta en slant på Rögle vid 0-0, men pga dålig täckning blev det först efter 0-2, bättre odds nu, hoppas jag har fel 😄
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
L.Plomeros: Skulle precis säga det. Det enda jag tänker är ”undra hur vi hittar för sätt att förlora idag på”
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Ja det är synd att man bara funderar på hur vi ska tappa det här typ. 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det här med att leda med 2-0 men ändå förlora med 4-5 osv har man sett några gånger nu.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Winberg!!! Se till att göra 5-0 nu också så att Rögle inte vänder i andra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hepp, bara för det skulle man få in den. Jag förstår Rögle-publiken, hade varit skogstokig vid omvända roller
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Tur för rättvisans skull att vi har hockeyvärldens kallaste PP
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tack domaren. Hoppas bara att vi förvaltar det för en gångs skull.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
19MoDo21: Fy fan vilken värdelös utvisning. Haha. Sist i tabellen ligger vi men vi har väl haft flest bedömningar med oss?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
Tarasov: Ranta måste verkligen vara speciell ATG spela med. Eller frustrerande tidvis...
Så sjukt skicklig. Men dels tjyvande. Men sen byter han ju aldrig bär alla andra byter...
Så sjukt skicklig. Men dels tjyvande. Men sen byter han ju aldrig bär alla andra byter...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Jag litar på att truppen inte ger den ett allt för tråkigt avslut 😄
« Föregående · 2762775 · Nästa »