« Föregående · 2763069 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Det ska bli kvittering innan den här perioden är slut. Domarna har bestämt sig
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fast Rifalk har väl inte helt kontroll och är utanför målvaktsområdet. Att de inte kvittar är skamligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så man får utvisning för att bli anfallen av 3 spelare på en gång alltså
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bollan123: Att tre röglespelare går på en ensam modospelare tar dom inte alls med i bedömningen...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Fattar ingenting. Var det den där lilla smekningen mot benskyddet han åkte för...?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Tydligen klarade inte Aagaard av att hålla käften..
Vi är duktiga på ge bort matcher det är vi.
Vi är duktiga på ge bort matcher det är vi.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Aagaard som är anledningen till det där. Snyggt av dansken att slänga bort ett helt pp..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
19MoDo21: Karlin: Ta chansen nu, grabbar! Jag tror på att ni har ett mål i er!
Woods, Jasek, Aagaard: Använder PP till att veva loss istället
Woods, Jasek, Aagaard: Använder PP till att veva loss istället
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rögle går 4 man på en spelare, ska man inte få försvara sig då?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
19MoDo21: Gillar att LaDue alltid tar en smäll för laget i alla lägen. Där har vi våran kapten
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: LaDue är ett skolboksexempel på lagspelare. Och även ett jäkligt bra exempel på varför man inte ska bedömma en spelare inför säsongen via siffror, stats och var den spelade säsongen innan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kommentatorn är jävligt kåt på rögle, allt är bra i röglesvägnar och alla beslut från domarn är ifrågasättbara, länge sen det var i en sånhär stor favör
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo :
Ja, men det är ju inte direkt så att de p.g.a det här ger dem en stämpel som ogugliga.
Men Dickinson väntade bara på att Winberg skulle lägga klubban på fel sida.
Ja, men det är ju inte direkt så att de p.g.a det här ger dem en stämpel som ogugliga.
Men Dickinson väntade bara på att Winberg skulle lägga klubban på fel sida.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Fast nyss såg jag Olofsson ta några skridskoskär extra, det har vi inte sett hitills under säsong, dessutom ett Woodsmål.
Det kanske finns en strimma hopp fram i mars om den trenden håller i sig.
Ser lovande ut
Det kanske finns en strimma hopp fram i mars om den trenden håller i sig.
Ser lovande ut
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Winberg och LaDue gjorde bort sig i BP. Dem som var tänkt vara defensivt starka nyförvärv
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ojojoj!
Vi ligger fan en ett skär bakom hela vägen. Hur skall vi klara av tio minuter till i den här perioden. Ser omöjligt ut.
Vi ligger fan en ett skär bakom hela vägen. Hur skall vi klara av tio minuter till i den här perioden. Ser omöjligt ut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Ett lag på isen i andraperioden känns det som. Synd när vi får en så bra start med oss.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lolol: Ranta och Södergran är så bedrövliga i defensiven. Dom kan ju iaf försöka hjälpa laget när vi måste försvara
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fan Ranta stannade upp spelet när publiken skrek. Därefter 45 sek konstant tryck i vår zon.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: är väl bara för Niederbach att köra en Niedermayr på dicken!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Det är lite lustigt ur en negativ synpunkt att Modo är precis exakt likadan i match efter match, går upp till ett par måls ledning, blir nervösa för att göra fel och då gör man fel och motståndarna kan reducera, kvittera och sedermera vinna!
Kanske skulle Karlin ta Timeout och försöka bryta trenden ?!
Kanske skulle Karlin ta Timeout och försöka bryta trenden ?!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Varför är det ett helt annat lag som kommer ut i andraperioden, varje gång?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Supertrött: Dickinson ligger bakom det mesta bra som Rögle gör framåt. Största tappet för MoDo sedan Susse slutade
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Vi kommer inte ut ur zonen och nu i BP. Winberg toklurad.
Vi kommer inte ut ur zonen och nu i BP. Winberg toklurad.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Vad har vi ens gjort de här 6,5 minuterna av andra? Försvarat enbart. Usch så svårt vi har det!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Kör över Dickenson så har vi tre pinnar. Är inte ok men sant.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu kommer ett till mål inom 4 minuter och sen ledningspucken sent i andra för rögle. Bra match! Ridå
« Föregående · 2763069 · Nästa »