« Föregående · 2790515 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{6870}: Du kan mer hockey än vad du tror. Styrelsen i MoDo är rätt trött på det vi ser på isen idag. MoDo ska ligga i mitten nu vad gäller lirare och stålars. Jag tycker att vi är värdelösa..
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{6870}: Berg, Ejk, Wahlberg, Ingman m.fl., inte det absolut bästa spelarna men spelare som käkade puck för klubbmärket och det är underskattat, blir ruskigt tydligt när man ser Jasek, Ranta, True mfl åka omkring och se lite smått ointresserade ut.
Btw. Sveningsson med sitt 11:e för säsongen
Btw. Sveningsson med sitt 11:e för säsongen
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{6870}: Håller med dig. Hört att det är inget lag längre. Det får väl MoDo jobba med istället för att gnälla.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
SPOODI: Jag har sagt det tidigare och jag upprepar det än en gång. Jag tror tyvärr att MoDo tappat den så viktiga lagandan vi hade när vi tog klivet upp. Hinken o karlin har släppt spelare likt Berg mfl som betytt mycket för lagandan och det visar sig mer än vad man tror denna säsong.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
SPOODI: Kul för DIF att galningen slänger in två baljor.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Berg med 2 mål i första perioden mot bikbok?. Fan vad man saknar honom :(
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
dempa: Nu tuggar vi i kapp. Måste kötta poäng under våren.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Såg du Björkrövenspelarens diving? Har materialaren hällt vodka i vattenflaskorna?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Ben Perrault: Jag kan gå in då med en halsduk..Kan säga hej.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: är i Skröders hemby, här blir det strax pinnekjøtt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: kommer vara på lottas imorrn efter 15 om nån vill slinka in o säga hej. Får väl ha på mig nån modoattrialj😀
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: grannen är här oxo, vi har väl ca 500m från varann 😀
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Greenwolper: exakt! Egentligen borde väl det bästa alternativet för Modo rent ekonomiskt vara att sälja resten av hemmamatcherna i SHL för 100 kr biljetten oavsett biljettyp och match så det är fullsatt i lyan varenda jävla match av kvarvarande serie. Uppenbarligen enda gången laget presterar max och då kanske vi vinner 8-10 av de fajterna och vips kan vi nå säker mark. Bor man i Ö-vik får väl kompromissen för det usla spelet vara att man går dit om Modo sänker priset på alla kvarvarande hemmamatcher.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Tarasov: Precis, men då bryr sej ingen(vilket är helt rätt),
nu ska jag äta vegetariskt kalops, tillverkad av dotter. Väl mött igen, goda MoDoiter
nu ska jag äta vegetariskt kalops, tillverkad av dotter. Väl mött igen, goda MoDoiter
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Såklart, en genuin MoDoit förstår att vi är motgångs-supportrar.
Lidande är den smärtsamma långa vägen till en stund av lycka.
Tror inte folk i Karlstad eller Barcelona förstår detta
Lidande är den smärtsamma långa vägen till en stund av lycka.
Tror inte folk i Karlstad eller Barcelona förstår detta
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{9742}: George är van vid förluster trots att MoDo är störst.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
jonsson: knappt pengar till en skitspelare som berglund som exakt inget annat lag i shl skulle sätta som ordinarie i laguppställningen.ja du, jävlar vad du har vårdat ekonomin väl Hinken.
Denna man kan väl fan inte få förtroende att bygga ett lag åt oss igen?
Hade han inte varit foppas kelgris hade denna man inte fått ett sportchefsjobb varken i modo eller någon annan klubb.
Svågerpolitiken är genomvidrig. Namnet före merit och kunnande.
Precis som kontrakten.
Denna man kan väl fan inte få förtroende att bygga ett lag åt oss igen?
Hade han inte varit foppas kelgris hade denna man inte fått ett sportchefsjobb varken i modo eller någon annan klubb.
Svågerpolitiken är genomvidrig. Namnet före merit och kunnande.
Precis som kontrakten.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Tarasov: Bra så, men matchtrådar efter förlust bör kanske stängas ganska snart efter match. Blir bara soppa annars, alla ska avgå typ. Bara ett liiitet förslag från en i pöbeln. Ett forum för 'MoDoiter' som drivs av att håna allt Föreningen gör kanske är värd en egen tråd. Men hoppas och tror på en underbar afton i morgon
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{9742}: Så kan vi nu se mötet Nybro-Kalmar på Hockey kanalen och samtidigt ta in att vi kan vara där om ett år i Liljas arena och kämpar för att behålla motivationen att orka spela hockey.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
{9742}:
Vi har aldrig tvivlat på det du och jag!
Vi har aldrig tvivlat på det du och jag!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Tarasov: ja imorgon krossar vi Malmö! Nu visar vi vart skåpet skall stå! Förhoppningsvis fullsatt och galen publik. Kör lite extrapris på ölen vetja så att folk kan våga vara lite galen. Imorgon då jävlar skall det krigas. Ett Malmö med hängande huvuden efter slutsignal! Nu jäklar kör vi! Gooo MoDooo!💪💪🥳🥳
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Tarasov: Förutom Niederbachs hockey-IQ då....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Sköna är en vacker omskrivning av bindgalen. Håller helt med. Hoppas vi från och med i morgon spolar ner loser-mentaliteten i närmsta avlopp. Hade laget vårt mentala tänk skulle vi vara med i toppen och kriga
Men allt vänder i morgon, längtar redan
Men allt vänder i morgon, längtar redan
+ 4
MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Hoppas på seger och att efterspelet inte skall behöva handla om Iq
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Du har rätt men vi möter inte Kalmar och hinken är nöjd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{9742}:
Nej har tagit bort den funktionen, tycker det fungerar bra mot både troll och botar. Men på allmän begäran.
Nej har tagit bort den funktionen, tycker det fungerar bra mot både troll och botar. Men på allmän begäran.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
KRB: Det var roligare hockey att titta på där, om det är någon tröst.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{7426}:
MoDo och Hinken borde gripa tag i det sista halmstrået nu, det är strax för sent än hur det görs?!
Det är att stega in på banken och låna pengar till två centrar och två backar, inget skit, kosta vad det kostar!
Jag vill inte ner i HA igen i sju år till
MoDo och Hinken borde gripa tag i det sista halmstrået nu, det är strax för sent än hur det görs?!
Det är att stega in på banken och låna pengar till två centrar och två backar, inget skit, kosta vad det kostar!
Jag vill inte ner i HA igen i sju år till
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
1921ofHockey: I slutändan vill alla bara klubben väl, hoppas jag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{9742}: Tycker ändå att MoDoiter är rätt coola när det gäller SHL och läget i ligor. Vi är rätt sköna hockeyfans.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{7426}: Ja, och han har säkerligen blivit ännu i år. Anledningen till att han fått vakta båset är ju pga vår tabellsituationen och ledarna litar mest på Lassi.
Glömde dessutom att Niederbach också kan följa med ner i AS. Jag tycker att Hinken gjort det tre plus överlag sedan han tillträdde om jag ska vara ärlig. Det är värvningarna inför årets säsong som är bedrövliga med facit i hand. Men att han redan nu bygger för en direktpush tbx från HA är helt rätt. För det är en stor risk att vi åker ur. Med det sagt är det inte kört än, vi spelar just nu i SHL fortfarande. Vi är ett SHL-lag även fast vi ligger sist i tabellen.
Tycker fortfarande också att många i forumet har lite väl negativa tankar kring just det faktumet också. Visst talar nästan allt för att det blir kval, men om det blir så är det bättre att se det som att vi trots en totalt misslyckad säsong har allt i egna händer för att rädda säsongen med fyra vinster i ett kval. Ett kval är en egen serie och det går att grisa oss kvar. Större mirakel har verkligen skett genom åren.
Glömde dessutom att Niederbach också kan följa med ner i AS. Jag tycker att Hinken gjort det tre plus överlag sedan han tillträdde om jag ska vara ärlig. Det är värvningarna inför årets säsong som är bedrövliga med facit i hand. Men att han redan nu bygger för en direktpush tbx från HA är helt rätt. För det är en stor risk att vi åker ur. Med det sagt är det inte kört än, vi spelar just nu i SHL fortfarande. Vi är ett SHL-lag även fast vi ligger sist i tabellen.
Tycker fortfarande också att många i forumet har lite väl negativa tankar kring just det faktumet också. Visst talar nästan allt för att det blir kval, men om det blir så är det bättre att se det som att vi trots en totalt misslyckad säsong har allt i egna händer för att rädda säsongen med fyra vinster i ett kval. Ett kval är en egen serie och det går att grisa oss kvar. Större mirakel har verkligen skett genom åren.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Gavelo: Jo det vet jag, men tänkte i 3 perioden, om det kastades om något.
För det är väl det enda vi inte prövat än, Jasek på kant?
För det är väl det enda vi inte prövat än, Jasek på kant?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Costanza: Kan gemene man starta ny matchtråd, eller måste man vara gemen?
Gamla matchtrådar (speciellt efter förlust) åldras inte väl.
Vill se en ny, fräsch tråd inför morgondagens rysare.
Vill se våra grabbar briljera mot Percys pågar, inför en full salong, a.k.a salongsberusad publik.
En match vi pratar om året ut åtminstone
Gamla matchtrådar (speciellt efter förlust) åldras inte väl.
Vill se en ny, fräsch tråd inför morgondagens rysare.
Vill se våra grabbar briljera mot Percys pågar, inför en full salong, a.k.a salongsberusad publik.
En match vi pratar om året ut åtminstone
+ 2
« Föregående · 2790515 · Nästa »
