1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507995 inlägg · 4189 ämnen
3039519 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
När ska dom välja O.P då ?
Jag sitter uppe och väntar än?

Tampa behöver honom i 4; e linan!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Ja, Bra. MoDo är ju bäst.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: TV-experterna på ESPN kan också hockey. Uppmärksammade MoDo som en legendarisk talangfabrik direkt när Elton valdes.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: LA trodde verkligen på Adrian hela vägen och de kan alltså hockey.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Senast vi hade en spelare gå i förstarundan så var det just Adrian Kempe. Full circle!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Skönt för killen. Bra klubb och skön stad. Får hänga med Kempe. Nu slipper man lyssna på papegojorna i TV därborta. Drygt..

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Nu kan man gå lägga sig äntligen! Go natt alla tappra uppesittare!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stort grattis till Elton som just valdes av Los Angeles Kings som nummer 19 totalt!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: In med MoDo nu!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Helvete vilken onödig tid detta tar.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Horklubbarna fattar ju inte att Herman är bäst! Jag kan hockey!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Inte ovärdelöst att man väntar 5 min för att ett lag ska välja + intervjuer och skit för att behöva vänta ytterligare tre minuter när ett lag trejdar till sig ett val.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ruck tvillingarna!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Alex Steen har 2 picks snart 15 och 16, hmmm.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: fulstream + sdpn (The Steve Dangle Podcast) livestream på youtube för reaktioner och snack mellan alla val är hur jag ser draften i natt.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kör SportsNet nr 11 nu via OnHockey.tv. Det är ju bara MoDoiter som vinner poängligan i slutändan ändå.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: finns som sagt flera youtubekanaler men nu bröt Trump in med nåt tjöt om crypto

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Tror Hockeysverige uppdaterar val efter val.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Tack ändå, kikar nån rysk piratsida då. Plats 9 nu.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Finns vissa som livesänder med reaktioner på Youtube. Men sändningen går via abonnemang på Viaplay tyvärr. Och är jäkligt utdragen.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Tack för tipset, George är vaken. Har du nån video-länk?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Draften är igång nu. Man har hunnit med 7 val. Sportsnet tippar Elton gå som fjortonde spelare

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hittade nu att endast fem stycken har draftats än så länge. Men varför kallar NHL Frölunda för ett 'amateur team'?

Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: När blev Elton draftad`? Jävla jänkare och deras tidszon

SKÅL!

Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Extremt pinsamt när Justin Bieber annonserar Torontos val av McKenna. Måste varit ruggigt hög.

3039519 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB