Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mora förhandlar med en ny tränare(ULF TAULO)
Zakke tappar pucken och tik gör 3-1.
NuMo: Ofta saknar man inte Petters bakommålutflykter.
Frisco: Intressant att artikeln skrivits i Los Angeles. Det kan man inte tro, lysande gipsbevakning i Californien.
miiike66: På något sätt fick ditt banan-inlägg mig att tänka på Farbror Frippes Skafferi.
Tycker förresten det var väldigt osjyst av Hockeykväll att utpeka Zäta som skoterraggare, han kan ju inte rå för att han har en raggarmusch och allt. Nu väntar vi med spänning på att få se den handrollade 142:an med eldflammor...
Trevligt med lite aktiviteter uti Nolbylandet. Tyvärr så missade jag som alltid solen, snöklädda Tallar vs träsprit och järn-nubbar...!
Nångång i framtiden innan jag kilar vidare så ska jag nog ändå ta mig ut till banan och käka en banan...
shinzawai:
Jag har väldigt svårt att tro att Salle inte spelar p.g.a. att han kommit ihop sig med Kent. Jag kanske är naiv, men det känns ändå troligare att han har lunginflammation. Fast iofs, skumt att ÖA inte skrivit något...
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=450922
Timrå IK är dom bästa - heja heja MoDo och Nolby FC...
miiikes månstärtips: TIK-MOD....4 - 2...!
Jag ser hellre att man sparkar Salle än att han ska stöta sig med alla tränare, oavsett hur Salle nu är. Stämningen inom laget är viktigast.
Tror eller känner att det knakar i fogarna gällande Kent. Andreas salomonsson har varit borta ca två veckor nu, är det den influensan som går han drabbats av eller är det ett nytt problem mellan spelare och tränare som uppstått?
Träffade ett antal MoDoiter som hade rest upp från stockholm i lördags (matchen mot HV71) och de hade samma kännsla gällande salle. På Bäckmans tid var det något som inte stämmde, var det därför han for till Dif även om han skyllde på att han ville ha ett guld (?)
Det possitiva är att Zacke får visa vad han går för som ska stå kvällens match och att det såg fartfyllt ut på träningen, dock väldigt slamsigt..så det är bara vänta och se hur kul dom får ikväll...
AM:
Nu mot Timrå för att spexa lite med en trettioåring. Jag vill inte se en massa dumheter här på HS nu, bara för att Farsan Baloo lämnar.
Inte ska? Det är redan klart att Kent INTE kommer fortsätta efter denna säsong, så vi blir nog så illa tvingade.
det skulle nog vara bra med nån av dem
MoDo skulle behövt en bra den här säsongen
Och läser man mitt inlägg idag kan man läsa en VK-artikel om Fuppes materialistiska sidor. Dessutom gillar han Huvudstaden, som i sin tur verkar gilla MoDo - i smyg.
Observera att länken försvinner vid, typ, midnatt.