Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
NuMo:
Med en målvakt som inte släpper in allt från blå, med någon som kan styra upp bytena så vi inte är 6 man ena gången och 3 man andra gången, med jävlar anamma och med lite tur... Ja då hade vi vunnit idag.
Förresten, är det Aucoin eller Hasse J som var en av NHL:s fem bästa backar i fjol?
RTS:
Jag önskar att MoDo ställer sig upp på lördag och att DIF slår spiken i kistan samma dag.
knaskamilla: MoDo och 4-4 spel är ingen kul ekvation. Denna period så lyckas Salle och Hasse göra match av detta men DUMMA & SLARVIGA utvisningar (6-man), Aucoin drar av hjälm (igen), och Sedin hakning) ger bort det igen.
Färjestad borde lämna in ett V75-system till på lördag för med det flyt dom har så vinner dom den jackpotten enkelt.
Kan vi önska att Modo och Tik ställer sig upp på Nio.
NuMo:
Hurra. Vad pengar jag ska spara på att inte gå och se slutspelshockey mer i år!
Emma no15:
Jag tror du blandar ihop, eller också har du drömt. Varför skriver vi detta i en tråd om arenan?
Vi Tikare lider dock med er och Foppa och hoppas att ni skall slå ut färjestad.
Svarten gick ut nu. Vem är nästa offer tro?
Emma no15:
Men ge reh. Det fattar du väl att Snyggjanne inte kan heta Snyggsalle?! Gjorde pucko-Berglund något fult nu, förresten?
OK, jag säger de supermagiska orden "Bisset & Molin" Nu ska du se att Vild-Hasse stänker in den.....
Tack och lov för det! Och att FBK försöker invalidisera Modospelare är jag inte ett dugg förvånad över! KOM IGEN NU MODO! Det är inte kört än.
Poffa:
Ojojoj. Jag kanske skulle komma ändå? De som har både Hasse och Salle i sitt poängjaktslag har en trevlig afton, gissar jag...
Jag sade de magiska orden "NR22" och "Bumpaberra" och plötsligt rullar målen in :-)