1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508096 inlägg · 4189 ämnen
« · 519269 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
knaskamilla: Måste väll bli målvaktsbyte tills nästa match vi har väll inte så mycket att förlora kan ju inte bli sämre

Sv: Arenan klar?

NuMo:

Med en målvakt som inte släpper in allt från blå, med någon som kan styra upp bytena så vi inte är 6 man ena gången och 3 man andra gången, med jävlar anamma och med lite tur... Ja då hade vi vunnit idag.

Förresten, är det Aucoin eller Hasse J som var en av NHL:s fem bästa backar i fjol?


Sv: Arenan klar?
Mycket irriterande att någon lyckades snika in den här tråden mitt i matchen.

Sv: Arenan klar?
Otroligt! Ragge har rätt. Modo spelar pojklagshockey och tror att vi inte skall genomskåda bluffen. Goda råd är dyra, Modo har bara en dryg minut på sig att förlora matchen men Färjestad klarar inte av att få in pucken. lite diskret så byter plötsligt en modospelare och det visar sig vara ett genidrag. Långsamt byte och Färjestad får chansen till spel fyra mot tre och en fri Hamr kan göra det för alla så förlösande målet. Har vi inte sett knepet flera gånger förut? Konstigt att man inte löst den här koden tidigare. Vi lyvkades inte riktigt missa slutspelet även om det var när, de andra lagen var ju så fördömt dåliga. Men ut i kvarten så att det ser verkligt ut, det kommer vi att göra.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
AM: Ok bra man vet.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
RTS: Du får önska va fan du vill, men blanda inte in Timrå i mina önskningar.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]

RTS:

Jag önskar att MoDo ställer sig upp på lördag och att DIF slår spiken i kistan samma dag.


Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]

knaskamilla: MoDo och 4-4 spel är ingen kul ekvation. Denna period så lyckas Salle och Hasse göra match av detta men DUMMA & SLARVIGA utvisningar (6-man), Aucoin drar av hjälm (igen), och Sedin hakning) ger bort det igen.

Färjestad borde lämna in ett V75-system till på lördag för med det flyt dom har så vinner dom den jackpotten enkelt.


Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
knaskamilla: Jag lider med Norrland.
Kan vi önska att Modo och Tik ställer sig upp på Nio.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Då ses vi nästa säsong då. Förhoppningsvis kanske vi kan ha ett bra lag med en vettig målvakt.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]

NuMo:

Hurra. Vad pengar jag ska spara på att inte gå och se slutspelshockey mer i år!


Sv: Arenan klar?
FAN OXÅ!!!!!!!!!!

Sv: Arenan klar?
Emma no15: Berg? Jag menade såklart Berglund. Jag var så arg så jag glömde de sista bokstäverna.

Sv: Arenan klar?
NuMo: Japp! Där satt den. Spiken i kistan.

Sv: Arenan klar?
NuMo: Det går nog! 5-4 nu.

Sv: Arenan klar?

Emma no15:

Jag tror du blandar ihop, eller också har du drömt. Varför skriver vi detta i en tråd om arenan?


Sv: Arenan klar?
Berg är nog en av dom fetaste idioterna som nånsin stått på ett par skridskor. Helt jävla hjärndö´!

Sv: Arenan klar?
Drygt två minuter på os att förlora. Det måste gå!!!

Sv: Arenan klar?
Svanru: Eller hur? Det är grymt tur!

Sv: Arenan klar?
Emma no15: Jag tycker det är skamligt av dig som västernorrlänning att hålla på Djurgården, men det är ju helt upp dig.
Vi Tikare lider dock med er och Foppa och hoppas att ni skall slå ut färjestad.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Det buas hela tiden" sa Jonasson nyss. Han som inte ens är i Kempis på match ikväll!

Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Det är tur att era spelare är änglar.

Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Jo, men det finns en snyggsalle oxå. Det är jag helt säker på.
Svarten gick ut nu. Vem är nästa offer tro?

Sv: Arenan klar?

Emma no15:

Men ge reh. Det fattar du väl att Snyggjanne inte kan heta Snyggsalle?! Gjorde pucko-Berglund något fult nu, förresten?


Sv: Arenan klar?
NuMo: Det måste det vara. Och det måste vara ett ganska överlägset rekord, eller?

Sv: Arenan klar?
knaskamilla:
Snart blir han Naken-Janne om Chara inte får sin medicin snart :-)

Sv: Arenan klar?
knaskamilla: snyggjanne? Jag trodde han hette snyggsalle!

Sv: Arenan klar?
NuMo: modo bor ju i utvisningsbåset nä det här torskar modo helt övertygad

Sv: Arenan klar?

NuMo:

De är kanske rädda för att råka vara bara två man på banan igen?


Sv: Arenan klar?

Icing-Ove:

På tal om Vild-Hasse - jag känner på mig att Snyggjanne snart gör mål.


Sv: Arenan klar?
Emma no15: hahaha! Vi spelar en mer på banan igen. Det är nytt världsrekord i att testa om man får göra så.

Sv: Arenan klar?
Icing-Ove: NEEEEJ! Säg inte Molin. Nu blir det baklängesmål! Nödvändig utvisning förresten. Väldigt rutinerat.

Sv: Arenan klar?
Emma no15:
OK, jag säger de supermagiska orden "Bisset & Molin" Nu ska du se att Vild-Hasse stänker in den.....

Sv: Arenan klar?
Icing-Ove: Nej, nu tycker jag att du var lite elak...!

Sv: Arenan klar?
Emma no15:
"Tommy Slalom"....nu är det bara att vänta och se.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Än är det inte försent att förlora. En Sedinare glömmer allt han lärt sig igen.

Sv: Arenan klar?
Icing-Ove: Fortsätt säga orden for fuck sake!!! =)

Sv: Arenan klar?
NuMo: "Nu har man glömt bort att ge upp av någon anledning. Och färjestadsidioterna fortsätter att försöka invalidisera modospelare."

Tack och lov för det! Och att FBK försöker invalidisera Modospelare är jag inte ett dugg förvånad över! KOM IGEN NU MODO! Det är inte kört än.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Tyvärr så ser inte Modo ut att ha några Einsteins i laget. Ny onödig utvisning. Det måste gå att förlora och få det att se verkligt ut verkar det som.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]

Poffa:

Ojojoj. Jag kanske skulle komma ändå? De som har både Hasse och Salle i sitt poängjaktslag har en trevlig afton, gissar jag...



Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Nu jävlar. man gjorde mål efter ytterliggare ett färjestadsmisshandelsförsök. Fan det såg ut som en foppapassning.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Sedinarnas powerplay. Vad går det ut på? Överskrida tjugosekundersregeln så ofta som möjligt eller?

Sv: Arenan klar?
NuMo:
Då säger jag de magiska orden "Tommy Slalom" istället......

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
SIVASN: glöm det jag skrev liken är stendött och BYT UT SALO FAN VA DÅLIG HAN ÄR.

Sv: Arenan klar?
Icing-Ove: Salo. Det var inte bra......

Sv: Arenan klar?
Emma no15:
Jag sade de magiska orden "NR22" och "Bumpaberra" och plötsligt rullar målen in :-)

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
CHARA BORDE LÅSAS IN PÅ ANSTALT.

Sv: Arenan klar?
Emma no15: Nu har man glömt bort att ge upp av någon anledning. Och färjestadsidioterna fortsätter att försöka invalidisera modospelare.

Sv: Våldsbrottslingen vs Han som inte gjort nåt [Part 4]
Poffa: 3-3 kanske inte är helt kört ändå

« · 519269 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB