« Föregående · 2959752 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Förstår inte varför vi inte satsa på Ebbe istället för Olofsson, han var helt okej när han fick chansen i SHL. Nu behövs han ju för j20 men ändå
+ 2
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Kommentarer så den rätta tråden hamnar högst upp i flödet
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
k1m: Nu ska vi vara snälla med JonteD. Han bjöd George på mycket starkdryck i Umeå. Kanongubbe! ;-)
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Willow: sist va sist... vår andremålvakt är för dåligt för ett topplag...
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Willow: Absolut. Problemet är att han gör exakt NOLL matchavgörande räddningar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Varför spelar vi Olofsson?, Han har haft chanser förut och aldrig tagit dom. Vi måste in med en ny reserv målvakt. Hur kunde man släppa Oee han var ju klasser bättre.
+ 2
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
JonteD: Den enda du är rädd för är socialsekreteraren på Timrå kommun.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
HalvHund: Werner gjorde betydligt sämre ingripanden sist. Turligt studs där Rundblad missar sin markering..
+ 2
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
JonteD: Hallå kompis! Bra jobbat av vårat ÖIK mot Teg !
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
JonteD: Det borde du vara. När man fastnar i Costanzas sumogrepp så är det kört!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Är werner sjuk/skadad? kom precis hem och olofsson står... Det är helt sjukt att ställa honom när vi haft 1 match på 1 vecka typ. Werner kan omöjligt vara sliten :/
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
alfredshem1921: Vi har haft Morrison och Bjurö, men frågan är om inte "Muren" är på väg att knipa titeln "sämst i modern tid".
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
byt målvakt Fredrik!... varför ska vi ge bort en match bara sådär!?...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Har dom tränat på tekningar? Man blir nästan chockad att dom vinner typ alla.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Jugge: Där häller jag med experterna. Det viktigaste är mycket speltid i den roll man förväntas blomstra i, men du skule väl argumentera för att det är viktigare med att se storspelare på youtube också.
Vår och kanske Sveriges genom tiderna bästa generation spelare kom fram utan en enda NHL-stjärna att se upp till, men Foppa, Macke, Wernblom, Johnsson, Eriksson, Timander, Svartvadet, Sundström, Salomsson och de övriga blev bra tack vare att de fick väldigt mycket istid.
Vår och kanske Sveriges genom tiderna bästa generation spelare kom fram utan en enda NHL-stjärna att se upp till, men Foppa, Macke, Wernblom, Johnsson, Eriksson, Timander, Svartvadet, Sundström, Salomsson och de övriga blev bra tack vare att de fick väldigt mycket istid.
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Bad_Brett: Jag är bara avstängd från Leksands forum. De tyckte inte om sånger om daladans tydligen.
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Costanza: Bra fråga. Det har aldrig varit lättare att inte bli avstängd än idag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Willow: Eftersom LP har som mål att spela i NHL så måste det ju vara bättre att se och lära av spelare som Silfverberg och Bäckström än spelare som Jesper Olofsson, Måns Carlsson eller Emil Larsson. Det trodde jag sa sig själv…
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Zource:
Rapport: MoDo Hockey vs Nybro Vikings IF
MoDo Hockey: Rank 4, 60 poäng (Senaste 5, 12 poäng (4) Senast 10, 18 poäng (6))
Nybro Vikings IF: Rank 9, 39 poäng (Senaste 5, 3 poäng (11) Senast 10, 9 poäng (10))
Senaste Form och Heta Spelare (5 matchers snitt)
MoDo Hockey (Senast 5 matcherna)
Gerry Fitzgerald: 4G 3A (7P)
Tyler Kelleher: 4G 1A (5P)
Victor Berglund: 0G 5A (5P)
Jesper Olofsson: 4G 0A (4P)
David Rundblad: 1G 2A (3P)
Målvakt - Räddningsprocent:
Adam Werner: 89.4% (118/132) - 5 GP
Nybro Vikings IF (Senast 5 matcherna)
Juho Liuksiala: 1G 2A (3P)
Joachim Rohdin: 2G 0A (2P)
Marcus Bergman: 1G 1A (2P)
Joel Kant: 1G 1A (2P)
Jesper Mångs: 0G 2A (2P)
Målvakt - Räddningsprocent:
Hugo Hävelid: 91.9% (68/74) - 3 GP
Alexander Hellnemo: 90.6% (58/64) - 2 GP
Rapport: MoDo Hockey vs Nybro Vikings IF
MoDo Hockey: Rank 4, 60 poäng (Senaste 5, 12 poäng (4) Senast 10, 18 poäng (6))
Nybro Vikings IF: Rank 9, 39 poäng (Senaste 5, 3 poäng (11) Senast 10, 9 poäng (10))
Senaste Form och Heta Spelare (5 matchers snitt)
MoDo Hockey (Senast 5 matcherna)
Gerry Fitzgerald: 4G 3A (7P)
Tyler Kelleher: 4G 1A (5P)
Victor Berglund: 0G 5A (5P)
Jesper Olofsson: 4G 0A (4P)
David Rundblad: 1G 2A (3P)
Målvakt - Räddningsprocent:
Adam Werner: 89.4% (118/132) - 5 GP
Nybro Vikings IF (Senast 5 matcherna)
Juho Liuksiala: 1G 2A (3P)
Joachim Rohdin: 2G 0A (2P)
Marcus Bergman: 1G 1A (2P)
Joel Kant: 1G 1A (2P)
Jesper Mångs: 0G 2A (2P)
Målvakt - Räddningsprocent:
Hugo Hävelid: 91.9% (68/74) - 3 GP
Alexander Hellnemo: 90.6% (58/64) - 2 GP
+ 2
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Försvaret måste vara disciplinerat som in i helvete med Olofsson i mål.
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Costanza: De är väl rädda eftersom du är så storvuxen
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Heyerdal: Varför blockerar TIK & BIF en tunnhårig arbetslös MoDoit?
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Heyerdal: Yes! Gäller att mobilisera. Bra att laget flyger.
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Costanza: Nybro är starka på hemmaplan så blir en tuff motståndare ikväll.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Jugge: Nu ska jag gå in på Biff-forumet och tugga.. Avstängd direkt. Jag tar denna 5+20 min ;-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Jugge: Jag trodde folk genomskådat sådana där intervjuer. Spelarna är mediatränade och kommer säga samma sak oavsett om de fått usel utbildning eller världens bästa.
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Bad_Brett: Vi hoppas på det, för det är ju för oorganiserat idag.
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Costanza: Blir intressant att se om backarna kommer offra sig lite mer nu när konkurrensen blir större?
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Willow: Matt A verkar vara en cool snubbe. Kul med förstärkning på backsidan.
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
grimiss: Precis som Strömgren och LP hade han föräldrar som höjde honom till skyarna och fick honom att tro att han var en stjärna.
+ 1
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
grimiss: Ja. Det händer mycket i en storklubb som MoDo. Han var farsans musikelev, men tror inte att det spelar in här. ;-)
Sv: Nybro Vikings IF - MoDo Hockey 2025-12-29
Costanza: vad tusan blev det av Byström? Tyckte det där var en extremt märklig historia
+ 2
« Föregående · 2959752 · Nästa »