Gavelo: Han är en alldeles för speciell person. Han tar nog rätt mycket plats och mycket skulle nog behöva anpassas efter honom. Dessutom är det nog rätt mycket frun som styr där och Niederbach-incidenten ligger nog oss i fatet om vi skulle vara intresserade. Något jag inte tror att vi är.
Nog syns det att han börjar bli till åren, men i sitt prime en spelare som var alldeles för bra för HA.
Zource: Förutsatt att vi spelar HA 26/27, skulle en Linus Widell för en lägre lön kunna vara intressant ? Gammal men levererar, inte den bästa i försvaret så han behöver en defensivt stark center. Tänker mig en 3:e kedja med Olofsson, Caderoth, Widell
Detta är ju bara spekulativt och kommer givetvis inte ske, men ändå, Tankar?
Zource: Förstår inte ens varför. Man får inte tackla en målvakt, men han gick efter pucken och såg nog inte att det var en målvakt i vägen förrän alldeles för sent. Det räcker med en tvåa i matchen tycker jag.
Gavelo: Fy fanken, vill inte trampa någon på tårna, men att välja Jehovas lär vara som att konvertera till Timråit. Sjukt att man drar in sina barn i detta
Vikingmodo : Såklart det är möjligt att slå dom oavsett. Något annat är bara löjligt att påstå. Vi är ett av fyra lag i semifinal inte ett div 1 lag som ska möta Stanley Cup mästarna.
Framnäs: Det kommer nog krävas att Björklöven förlorar minst ett par matcher och får slita hårt för att det ska vara möjligt att slå dem i finalen. Måste säga Södertälje imponerar. Trodde de skulle ha större problem. Men de hanterar Löven galant.
Zource: Lite på gott och ont. Han tar väldigt mycket plats och kör sitt race. När han är bra är han grym, men ibland är han också nästan en belastning. Ganska mycket som Kelleher fast lite olika som spelare
Zource: Om vi ska fortsätta på något konkret och positivt; röven blir ändå ganska bra nedklockade av täljes fysiska spel. Om södertälje varit någon nivå mer effektiva och haft lite mer spets så hade det här varit jämnare resultatmässigt.
Vikingmodo : Det man blir så förbannad på. Sen när det väl är kört så hittar man tillbaka till något sorts spel igen. Uppenbarligen fanns det då en högre nivå egentligen.
Men men, en bortamatch är vunnen. Det är fortfarande ett bra facit.
Nog syns det att han börjar bli till åren, men i sitt prime en spelare som var alldeles för bra för HA.