Lolol: På riktigt, kan vara det pinsammaste jag hört i publikväg. Deras egna spelare pressar ut motståndaren och alla börjar gråta som om världens orättvisa skett. Hur är folk funtade i Umeå?
Gusse: Löven blixtrar till och ser superbra ut då, men på det stora hela kan de inte hålla den nivån. Ändå riktigt svagt av oss att mäkta med hela två skott på Tuohimaa i sista perioden. Blir för stor kontrast jämfört med andra perioden.
Gavelo: Det kändes mer som att vi blev passiva och defensiva. Vi klarade inte att behålla aggressiviteten och skridskoåkningen när vi förhoppningsvis oavsiktligt började försvara oss.
{11040}: Jag tycker att vi ser dåligt tränade ut, vi åker inte skridskor, jobbar inte alls och ser håglösa ut sista 10 Löven gick hårt på 2 kedjor hela 3:e och jobbade ändå hårdare än oss som rullade på 4.
Greenwolper: såklart löven måste få hjälp… men starkt att ta minst 1poäng i deras arena med ett lag som inte blivit ihopspelat än och 3/4 nya femmor. Bra krigat!💪 å nu skojregeln?😂
Karlin är en slug en. Låter laget och spelet se ut som skit men tar poängen i lätta matcher och när det väl gäller är det ett disciplinerat lag so ställs på isen. Svårläst för motståndarna. På precis samma sätt tror jag att man har ett giftigt PP men man vill inte visa upp det om det inte behövs.
Bad_Brett: En sak jag stör mig så enormt på är när vi har pucken och bågar bakom egen kasse och hamnar trångt på andra sidan. Ett stopp bakom mål ger ju stopp i spelet och möjlighet att spela pucken åt 2 håll vilket blir mer svårläst.