Haakana32: Hade jag bott närmare Övik hade jag gjort det det finns mycket som behöver sägas på årsmötet Hoppas att folk går på årmötet och ställer dom svåra frågorna som jag tror vi alla behöver svar på.
Saleva: Att ge pengar till hemlösa är i regel ingen bra lösning även om det känns bra för stunden. Det är först när kranen stryps som de blir tvungna att göra någonting annorlunda.
Frontschwein: Jag tänker köpa årskort. Har haft sittplats sen -91 och inte fan tänker jag ge upp nu även om det inte känns särskilt positivt. Är det en bra taktik att sluta stödja klubben när det går tungt?
S-vikaren: 78 kg enligt EP. Känns inte som en Hinken-värvning. Han går nog till Kalmar eller något annat lag som gillar rörliga och spelskickliga backar.
DrCox: såklart vi ska komma top 4. Ni är så jävla dystra här inne innan säsongen ens har börjat.. Köp ditt säsongskott kom till arenan och skrik dig hes.
DrCox: du kommer garanterat inte vara ensam. Vem fan vill investera i ett lag som inte har som ambition att vara bäst. Har svårt att se nån annan klubb med vår ekonomi och symbolvärde i hockeysverige dyka så djupt ner som modo
Satsa JÄRNET varje år eller lägg ner skiten. Fast det känns nu faktiskt som vi håller på med det.
Ett tips. Byt namn på fjällräven till Dragon Gate arena. Symbolvärdet är slående
Ända sedan förbundspampen Anders Wahlström anställdes som utvecklingschef har det gått käpprätt åt helvete för MoDo. Är det någon som vet vad han har uträttat de senaste två åren? Vad lyfter han i lön? Behöver vi honom?
Randy Marsh: Hur blir det med det långsiktiga tänket om HV71 åker ur? För då vet vi att Hinken kommer att stå där och säga att vi inte kan konkurrera ekonomiskt och då har vi redan bränt två år till i korpserien. Men det är väl så sekten vill ha det. De vill mysa runt som topplag i Hockeyallsvenskan.
MorganaLefaey: Du hade varit välkommen. Vi har ju bott ihop på Renmarkstorget. Att du inte delade med dig av alla snygga brudar du drog hem, har jag svårt att förlåta. Jag var nöjd ändå, men du jagade på en övre hylla. Inte konstigt du såg så rufsig och trött ut på morgonen. Blonda Lisa 19 som kom ut från rummet hade full koll.