NuMo: Rimligt då du som skapade kontot 2003 inte kan skapa många sammanhängande inlägg. Nu tryter argumenten och du går till personangrepp i stället, klassiskt. Föredömlig moderator.
Tuppen: Fredrik Söderström sa i någon podd att han är öppen för tränarjobb om rätt jobb dyker upp. Vet inte om han är rätt för MoDo men det kan inte bli sämre iaf.
Bössa 68: hahaha undrar om spelarna hade vågat ens gå in i omklädningsrummet ifall det va en oldschool bäckman som stod i båset, helt illröd kokandes av ilska.. det vill jag se😁
NuMo: Du bevisar ju tydligt att du vill ha det såhär, så varför ska jag slösa min energi när det är samma attityd i styrelsen? Det går inte att få bort er och det kommer bli många säsonger till i HA just pga er.
NuMo: Karlin lär vara kvar iaf till SSK så då tycker jag det är dags att lämna spelare hemma från bussresan. Backsidan är så skral så Rundblad måste med ändå. Men nu måste det ske saker redan till nästa match
Bad_Brett: Ni ska få gamescore efter matchen, efter det säger jag upp TV4 och går i ide tillsammans med björnen och vaknar i April eller när det ser betydligt bättre ut.
Ni får leva med i den här misären själva, jag har fått nog!
Jaha, vad fn säger man om detta? Försöker finna något positivt men ingenting fungerar. Smärtsamt att titta på skiten och från bänken gör man ingenting. Man ser bara ut som fån som inte fattar vad som sker. Fågelholkar!
Domsjö: Vad fan händer? Hur kan vi vara så kopiöst usla, dessutom efter ett tidigare bottennapp mot VIK. Finns inga ursäkter för att vara såhär jävla usel
NuMo: Du behöver betala 150-200 spänn per person för att få sitta på undre etage. Sänk de biljetterna till 100kr st och 150 på övre. Det är bättre att ha publik i arenan än inget alls.
Vargen: Ängelholm har 3 mil till Helsingborg, en kommun med drygt 150000 invånare. Rögle är laget i även den kommunen, man skulle kunna jämföra det som en större variant av Sundsvall-Timrå. Så nog är underlaget betydligt större än Övik, inte ens jämförbart faktiskt