« Föregående · 2844765 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
ForzaMoDo1921: det är domarskandalen som fan!!!! Han blåser av när vi har press och videogranskar! Filmarhv tjänar igen! Hur mycket skall Öhlund och kompani hjälpa hv! Fan sjukt!!! Så jävla korrupt så det är äckligt. Låååååångt efter situationen. Dettta är sju k skandal!!!!!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Vad i helvete har Karlin för del i det ditt nöt?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Vi ses i gränbyhallen nästa säsong. Kanske på derbyt mot Glada Hudik också.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
De blåser av när vi haft tryck i flera minuter och en saknar klubba. Jävla skandal!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: fittdomarna avgör!!! Hur fan kan de blåsa av där när vi har press!!!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: Nu förväntar jag mig en offentlig kölhalning av domarna
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: HAHAAHAHAH fyfan. Det är över finns inte en enda chans att vi vinner denna serie. Öhlund vinner matchen helt ensam till HV. Grattis Karlin ditt f****
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: hahaha de blåser av matchen. Såååååå jävla korrupt. Äckligt!!! Så uppenbart nu!! Jävla skämt!! Bästa domare i shl. Vilket skämt!!! Faaaan vad hv filmar!!! Klubba från egen spelare och de blåser av och videogranskar!!!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: Herregud vad domarna faller för trycket. Hur kan man ens videogranska en hög klubba?
+ 7
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: vad får man för kompensation av detta? Räknas det inte som delaying the game?!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Då borde det vara delaying of the game när man fixar avblåsning i spelet?
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: hahaha vilken hakning de släpper haha
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Modo-Målet:
Vi hämtade upp underläge 3-1,
HV måste vara mera försiktiga än oss
Det är lite fördel till oss
Vi vinner matchen!
Vi hämtade upp underläge 3-1,
HV måste vara mera försiktiga än oss
Det är lite fördel till oss
Vi vinner matchen!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
B-tork: Samtidigt extremt dåligt av domarna att inte plocka andra laget. Hade Aagaard slagit tillbaka hade det varit dubbelutvisning. Nu blir det inget alls . Disciplin måste.premieras mer.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: tycker modo är tyngre och trycker på bra, nu blir det en nervkittlare 😬
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Modo-Målet: Nja snarare vinner vi får HV det tungt annars är det ju bara 2-2. Fortsatt hemmafördel för oss.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille:
Min största fruktan är att vi startar dålig som vi gjort de senaste perioderna
Det har vi inte råd med. .
Det kan bli snöpligt.
ALLA! Är med från början!
Min största fruktan är att vi startar dålig som vi gjort de senaste perioderna
Det har vi inte råd med. .
Det kan bli snöpligt.
ALLA! Är med från början!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: hv har minst lika mycket tur och får sådana fördelar!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: Det är väl laget som vänder som nästan alltid vinner förlängningen i slutändan. Även om vi torskar är det 2-2 i matcher men 3-1 skulle vara jävligt fint.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Andersson: Match 7 är den viktigaste matchen. Detta är bara uppvärmning.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Ni har bättre fysik o psyke! Det här löser ni.
MVH en Brynäsare bosatt alldeles för nära Jönköping. ❤️
MVH en Brynäsare bosatt alldeles för nära Jönköping. ❤️
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: Om det är några som har flyt så är det ju HV.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: Nu är du nervös . Timrå vann o ni ska spela sudden i årets viktigaste match
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: tycker hv71 är spetsigare och våra mål är mest tur. plus att hv har starkare psyken. jag tror vi förlorar idag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dundee:
jag håller med dig i känslan.
Vi bygger upp vårt spel mer och mer men vi är innefektiva, även från solklara chanser.
Momentumvist är vi klart på gång, men sen då?
Det här är ett coinflip.
Jag kommer att bli helt förstörd om vi inte vinner det här. Men vafan! Vad kan man göra för att påverka resultatet från vår position.
Peta Benson?
jag håller med dig i känslan.
Vi bygger upp vårt spel mer och mer men vi är innefektiva, även från solklara chanser.
Momentumvist är vi klart på gång, men sen då?
Det här är ett coinflip.
Jag kommer att bli helt förstörd om vi inte vinner det här. Men vafan! Vad kan man göra för att påverka resultatet från vår position.
Peta Benson?
« Föregående · 2844765 · Nästa »