Smaskigt av tävlingen där flera bilar fick stryka på foten redan på första varvet. Go Jenson!
Belgian Grand Prix Spa-Francorchamps
« Föregående · 1172798 Till forumet
Sv: Belgian Grand Prix Spa-Francorchamps
Dream Team: " Smaskig inledning...", hade jag då tänkt skriva..
« Föregående · 1172798