Cardion AB Grand Prix Ceske Republiky
« Föregående · 1169411 Till forumet
Sv: Cardion AB Grand Prix Ceske Republiky
Jag får se racet i efterhand men tippar i förhand.
125cc
1. Terol
250cc
1. Aoyama
MotoGP
1. Lorenzo
2. Pedrosa
3. Dovizioso
(4. Kallio)
Sv: Cardion AB Grand Prix Ceske Republiky
Då har man sett, ikapp, helgen race.
Täta race initialt i alla 3 klasser mellan de väntade kombatanterna. Men nåt däcksproblem och krascher ställde till det i tippningen. Men jag "vann" ju i alla fall... ;-)
Synd för mästerskapet att det var Jorge som gick omkull. Det är dumt av rivalerna att ge den bäste handikapp med ideliga skador och krascher.
Täta race initialt i alla 3 klasser mellan de väntade kombatanterna. Men nåt däcksproblem och krascher ställde till det i tippningen. Men jag "vann" ju i alla fall... ;-)
Synd för mästerskapet att det var Jorge som gick omkull. Det är dumt av rivalerna att ge den bäste handikapp med ideliga skador och krascher.
« Föregående · 1169411
[url=www.motogp.com/en/news/2009/Stoner+to+miss+Czech+GP]Stoner to miss Czech GP[/url]