« Föregående · 291100 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Stanley cup final
DIForever: och så van anaheim så det blir en sjunde avgörande såå härligt och där ska de ta bucklan så är det bara ..kom igen !!
Sv: Stanley cup final
DIForever: Ja, det var skönt att de vann. Orkade inte hålla mig vaken på den tidiga morgonen, men jag såg reprisen imorse.
Jag hoppas verkligen att Anaheim tar det här nu, men det kommer att bli svårt..de har ju inte vunnit på bortaplan än..men det är vell dags att de gör det nu.
Måste också säga att Karya var fenomenal.
Jag hoppas verkligen att Anaheim tar det här nu, men det kommer att bli svårt..de har ju inte vunnit på bortaplan än..men det är vell dags att de gör det nu.
Måste också säga att Karya var fenomenal.
Sv: Stanley cup final
poffa: Ok
Jag hoppas stenhårt att ankorna nu tar hem bucklan, det är de värda. Matchen kommer jämn och tuff där misstag kommer att avgöra tror jag. FORZA ANAHEIM!
Jag hoppas stenhårt att ankorna nu tar hem bucklan, det är de värda. Matchen kommer jämn och tuff där misstag kommer att avgöra tror jag. FORZA ANAHEIM!
Sv: Stanley cup final
F*n vad skönt att Anaheim vann... med 5-2 till och med, skapligt. Är sista matchen i Anaheim eller New Jersey?
Sv: Stanley cup final
jalla:
Skaplig tackling av Stevens, hyffsat svar av Kariya. Att efter en sån smäll gå ut och ta lite luktsalt, återvända till isen och sedan göra ett sådant mål lär väl lyfta Anaheim något så enormt.
Skaplig tackling av Stevens, hyffsat svar av Kariya. Att efter en sån smäll gå ut och ta lite luktsalt, återvända till isen och sedan göra ett sådant mål lär väl lyfta Anaheim något så enormt.
Sv: Stanley cup final
poffa: Jag tycker verkligen att Ankorna tar det här för jag tycker att New Jersy spelar så jävla tråkig hockey.Det kan ju inte bara vara jag som tycker så.
Sv: Stanley cup final
jalla:
Nä, jag jublar (tyst för att inte väcka övriga) för varje mål som Anaheim gör.
Nä, jag jublar (tyst för att inte väcka övriga) för varje mål som Anaheim gör.
Sv: Stanley cup final
Peter72:
Ja, vem hade trott att det skulle stå 3-0 till ankorna efter första perioden? Inte jag i alla fall. Jag trodde på en jämn match rent målmässigt.
Ja, vem hade trott att det skulle stå 3-0 till ankorna efter första perioden? Inte jag i alla fall. Jag trodde på en jämn match rent målmässigt.
Sv: Stanley cup final
Peter72: de är tråkigt att de gär så j*vla sent....men man får hålla sej vaken....
Sv: Stanley cup final
Frölunda85: Gör som jag. koka en kanna kaffe som du har brevid dig. när du känner att du börja somna så tar du dig en kopp. hehe
Sv: Stanley cup final
Peter72: he he..det kanske behövs. Jag känner mig faktiskt redan trött..men förhoppningsvis piggnar man till lagom till matchen börjar
Sv: Stanley cup final
Frölunda85: Den skall jag se om jag så måste sätta tändstickor i ögonen för att hålla ögonlocken uppe :-D
Sv: Stanley cup final
Frölunda85: Japp matchen börjar 02.00. Håller också på anaheim. tror att dom kan ta det.
Sv: Stanley cup final
Peter72: precis...och nj är stabila itoppen....och kommer tillbaka med största sannolikhet.så hoppas bucklan kommer till anahiem..
Sv: Stanley cup final
ribba9: Det blir säkert så som du säger. vinner dom inte så kommer dom att gå mycket sämre under nästa säsong. NJ är ju van att förlora finaler så det blir nog inte samma sak.
Sv: Stanley cup final
Peter72: ja de skulle vara mycket roligare om anahiem skulle vinna..de kanske blir som de blev för carolina..final..sen dör dem året efter....
Sv: Stanley cup final
DIForever: Säg inte det. Tror faktiskt att Anaheim tar hem det idag. Hoppas det i alla fall. Vill hellre att dom vinner än NJ.
Sv: Stanley cup final
Peter72: New Jersey har väl inte slagit Anaheim borta??? De vann ju de två inledande matcherna hemma i New Jersey, sedan vann Ducks sina två i LA och så nu sist så vann Jersey hemma. Båda lagen har vunnit sina hemmamatcher därmed!!!
Sv: Stanley cup final
Peter72: Jag hoppas att Anaheim vinner men tror tyvärr inte att de klarar av det, så äckliga New Jersey kommer att vinna final 6.
Stanley cup final
Ja i dag smäller det. Dags för final 6 i Stanley cup finalen. Kommer NJ ta sitt tredje mästerskap eller kommer ankorna att pressa fram en 7 och avgörande final. Det är mycket som står på spel för båda lagen. den ena kämpar för att vinna medans den andra kämpar för att få stanna kvar. Ser dock ut som hemmafördela avgör denna gången. NJ är det enda laget som har vunnit bortamatchen hittills. Får väl se om Anaheim kan göra det samma.
Jag sticker ut näsan och säger Grattis till Stanley cup New Jersey.
Jag sticker ut näsan och säger Grattis till Stanley cup New Jersey.
Sv: NHL galan
DIForever: Hart Trophy står för mest värdefullaste spelare under grundserien.
Lester B trophy är spelarnas val av mest värdefulla.
Art ross är grundseriens bäste poängplockare
Rocket richard är Bäste målskytt
Veicenza trophy. bäste målvakt
Norris. bäste back
Selke bästa defensiva forward
Alka zeltzer bäst plus minus
Conn smythe MVP under slutspel.
Lester B trophy är spelarnas val av mest värdefulla.
Art ross är grundseriens bäste poängplockare
Rocket richard är Bäste målskytt
Veicenza trophy. bäste målvakt
Norris. bäste back
Selke bästa defensiva forward
Alka zeltzer bäst plus minus
Conn smythe MVP under slutspel.
Sv: NHL galan
Frölunda85: Tror att Hart trophy kommer att stå mellan Foppa och Näslund. Det är väldigt sällan en målvakt får den. Och dom som får den har varit extremt bra. Tycker inte riktigt att Brodeur har varit det detta året. Hade NJ vunnit grundserien kunda jag tänka mog det men inte nu. Lester B pearson kommer Foppa att vinna. Spelarna kommer att rösta på honom, det är jag övertygad om.
Sv: ToughGuy...
Da Beezer: Knappast. Foppa förtjänar den mest!!Han är precis lika viktig för sitt lag som Näslund är.
Det finns bara en som verkligen förtjänar att vinna iår..och det e Foppa
Det finns bara en som verkligen förtjänar att vinna iår..och det e Foppa
Sv: ToughGuy...
poffa: Även de spelare som inte är nominerade kan vinna, men jag tror aldrig att det hänt.
Näslund borde vinna Hart Trophy, som jag tidigare sagt så betyder han mycket mer för sitt lag än vad Peter gör. Brodeur har också en god chans att vinna, även fast jag tycker att hans roll är lite överskattad.
Näslund borde vinna Hart Trophy, som jag tidigare sagt så betyder han mycket mer för sitt lag än vad Peter gör. Brodeur har också en god chans att vinna, även fast jag tycker att hans roll är lite överskattad.
Sv: Stanley cup final
poffa: Men jag tror ändå att dom har press. har dom väl kommit så här långt skall dom ju inte sluta nu. Nu vill dom ju vinna. Och då kanske det är kört. men man skall aldrig säga aldrig. dom kan fortfarande vinna.
Sv: Stanley cup final
Peter72:
Allt att vinna, inget att förlora. I de lägena tror jag inte Ducks känner speciellt stor press. Snarare tvärtom. NJ leder och vet att de är tippade att vinna. Lite rädda att förlora sjätte matchen eftersom det ligger i bakhuvudet att en sjunde match kan bli ett riktigt helvete, på ren svenska. Sånt kan göra att man gräver ner sig totalt och då har Ducks verkligen övertaget.
Allt att vinna, inget att förlora. I de lägena tror jag inte Ducks känner speciellt stor press. Snarare tvärtom. NJ leder och vet att de är tippade att vinna. Lite rädda att förlora sjätte matchen eftersom det ligger i bakhuvudet att en sjunde match kan bli ett riktigt helvete, på ren svenska. Sånt kan göra att man gräver ner sig totalt och då har Ducks verkligen övertaget.
Sv: Stanley cup final
poffa: jag vet jag hoppades på avs då. Men ankorna har pressen på sig då. vet inte riktigt hur dom spelar under hemmapublikens press när dom måste vinna. dom har inte riktigt haft det trycket hittills i år.
Sv: Stanley cup final
Peter72:
Tror inte det är så säkert att NJ vinner SC även om de vinner inatt. Det är en helt ny match i Anaheim och skulle det bli en sjunde och avgörande så kan nog NJ svikta med tanke på vad som hände förrförra året mot Avs. De ledde då med 3-2 i matcher och lyckades förlora de två sista.
Tror inte det är så säkert att NJ vinner SC även om de vinner inatt. Det är en helt ny match i Anaheim och skulle det bli en sjunde och avgörande så kan nog NJ svikta med tanke på vad som hände förrförra året mot Avs. De ledde då med 3-2 i matcher och lyckades förlora de två sista.
Stanley cup final
Jaha just nu leder NJ med 4-3. det verkar som om New Jersey tar hem cupen i år. vi kan bara hoppas på att Anaheim inte ger sig så lätt utan ger dom en riktig omgång. Matchen är ju inte slut ännu. kom igen nu ankorna.
« Föregående · 291100 · Nästa »