« Föregående · 293811 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Långenlir
Vad tror ni om den här... Kan den gå in eller vilken/vilka flyger jag på?
Insats: 100.00 kr
Maxvinst: 1 031.00 kr
System: Fyrling
Odds: 10.31
Match 1 X 2 ODDS
73. Leksand - Timrå = 2 2.45
75. AIK - Hammarby = 2 1.85
77. V.Frölunda - Luleå = 1 1.30
78. MIF Redhawks - Färjestad = 2 1.75
Insats: 100.00 kr
Maxvinst: 1 031.00 kr
System: Fyrling
Odds: 10.31
Match 1 X 2 ODDS
73. Leksand - Timrå = 2 2.45
75. AIK - Hammarby = 2 1.85
77. V.Frölunda - Luleå = 1 1.30
78. MIF Redhawks - Färjestad = 2 1.75
Sv: Sverige - Polen
bajenmattias: Jag tror också att Sverige vinner. Men jag tippar inte med hjärtat (jag är ju finne) utan med hjärnan, 3-1 till Sverige.
Sverige - Polen
Hur går dety imorgon för Sverige mot Polen i fotbollslandskampen?
Jag tippar med hjärtat och säger 2-0 till Sverige!!
Källström och Jonsson målskyttar :)
Jag tippar med hjärtat och säger 2-0 till Sverige!!
Källström och Jonsson målskyttar :)
Sv: Jag älskar mitt sverige....
Frölunda85:
Har jag sagt något om att man inte får gilla sitt land? Det jag pratade om var allt snack om att det ska vara "bäst".
Har jag sagt något om att man inte får gilla sitt land? Det jag pratade om var allt snack om att det ska vara "bäst".
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k: Nu gjorde ljungberg 3-0, kan man kalla svar på tal, även om han inte har gjort någon lysande match idag :)
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
danoj: Tror också på omgivningen. Viss skillnad att ha lirare som Henry, Viera, Bergkamp med flera som medspelare.
Tacka vet jag hockey. Sällan man ser en rolig fotbollsmatch. Sällan man ser en tråkig ishockeymatch...
Tacka vet jag hockey. Sällan man ser en rolig fotbollsmatch. Sällan man ser en tråkig ishockeymatch...
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k: Så som matchen ser ut så är det väl lika bra med sådana bilder. :)
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k: Den enda som kan skapa något framåt är ju källström, förvånansvärt hur en spelare som ljungberg kan prestera så bra i klubblaget för att sen vara helt osynlig i den gula tröjjan, beror på omgivningen i resp lag månne?
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
BJ: Exakt. Bilder på San Marinos förbundskapten när spelet är förlagt vid målet....
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Portello: Jo. Har också sett det men man blir lika irriterad och besviken ändå.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k:
Vem är ryssen till producent? Publikbilder i helt fel lägen. Precis som på den gamla goda öststatstiden.
Vem är ryssen till producent? Publikbilder i helt fel lägen. Precis som på den gamla goda öststatstiden.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k: Sverige brukar har svårt mot "skitlag". Har väldigt svårt att föra matcherna.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
jalla: Svensk fotboll visar upp ett propogandalir som säkert skrämmer slag på framtida kvalmotståndare.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Portello: Ja det här var rena skiten. nu får dom allt skärpa sig ordentligt om dom skall vinna.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Portello: Han blöde rätt så bra San Marinos målvakt.Såg inte allt för skönt ut.Men man får hoppas att spelet blir bättre i andra halvan för den första var ett sömn piller.
Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Peter72: Man kan ju inte säga att det är högsta fart direkt. Bara hoppas det blir mycke bättre i andra halvlek.
« Föregående · 293811 · Nästa »
det är bara ett missförstånd...;0)
Forza Bajen...