« Föregående · 35317 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frölunda...
Ville bara säga:
Frölunda segrar
och dom regerar
Det är sanningen
om elitserien.
Hör på vi sjunger nu
för vi vinner ju...
Alla vi som älskar VF
Frölunda...
Alla vi som älskar VF
Frölunda...
(Melodi Lucia sången)
Frölunda segrar
och dom regerar
Det är sanningen
om elitserien.
Hör på vi sjunger nu
för vi vinner ju...
Alla vi som älskar VF
Frölunda...
Alla vi som älskar VF
Frölunda...
(Melodi Lucia sången)
Sv: Omgång 30
Får jag också vara med och leka? :)
Färjestads BK - Timrå IK................6-1
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......2-3(str)
Brynäs IF - AIK..............................4-1
MoDo Hockey - HV 71.....................5-4(str)
Söndagsmatcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................3-1
Djurgårdens IF - Linköpings HC........3-1
Färjestads BK - Timrå IK................6-1
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......2-3(str)
Brynäs IF - AIK..............................4-1
MoDo Hockey - HV 71.....................5-4(str)
Söndagsmatcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................3-1
Djurgårdens IF - Linköpings HC........3-1
Sv: Omgång 30
Jag ger dig möjlighet till revansch mike66...
Färjestads BK - Timrå IK................12-1
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......3-2
Brynäs IF - AIK..............................2-3 (öt)
MoDo Hockey - HV 71.....................1-3
Söndags matcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................3-1
Djurgårdens IF - Linköpings HC........5-0
Färjestads BK - Timrå IK................12-1
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......3-2
Brynäs IF - AIK..............................2-3 (öt)
MoDo Hockey - HV 71.....................1-3
Söndags matcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................3-1
Djurgårdens IF - Linköpings HC........5-0
Omgång 30
Färjestads BK - Timrå IK................2-3(öt)
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......4-1
Brynäs IF - AIK..............................5-2
MoDo Hockey - HV 71.....................2-3(öt)
Söndags matcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................1-2(öt)
Djurgårdens IF - Linköpings HC........5-1
V:a Frölunda HC - Södertälje SK......4-1
Brynäs IF - AIK..............................5-2
MoDo Hockey - HV 71.....................2-3(öt)
Söndags matcher:
Luleå HF - Malmö IF.......................1-2(öt)
Djurgårdens IF - Linköpings HC........5-1
Tröjhissning
Idag har HV71 efter 30 år som förening beslutat sig för att hedra sina två första spelare genom att hissa upp deras tröjor i taket. Det handlar om backen, #14, Fredrik Stillman som gjort 658 matcher i HV-tröjan, varav 598 gäller för Elitserien och SM. I Tre Kronor har det blivit 154 landskamper vilket bl a inneburit VM-guld 1991 och 1992, OS-guld 1994, VM-silver 1993 och 1995 samt ett VM-brons 1994. Stillman tillhörde naturligtvis också det HV som blev svenska mästare 1995.
Den andre spelaren är forwarden, #15, Stefan Örnskog. Örnskog hann med 478 matcher i HV-tröjan, samtliga i Elitserien och SM. 91 matcher blev det också i Tre Kronor. Jämte OS-guldet 1994 har det också blivit VM-silver 1995 samt ett VM-brons 1994. Örnskog tillhörde liksom Stillman den upplaga av HV som vann SM 1995.
Både Stillman som Örnskog är födda och fostrade i Jönköping. Klubben har också i om med detta ställt kriterier för eventuellt fler hedrade tröjnummer. För att detta skall kunna bli en realitet krävs att man liksom Stillman och Örnskog, har spelat i HV under sin ungdomstid (upp till junior).
Den andre spelaren är forwarden, #15, Stefan Örnskog. Örnskog hann med 478 matcher i HV-tröjan, samtliga i Elitserien och SM. 91 matcher blev det också i Tre Kronor. Jämte OS-guldet 1994 har det också blivit VM-silver 1995 samt ett VM-brons 1994. Örnskog tillhörde liksom Stillman den upplaga av HV som vann SM 1995.
Både Stillman som Örnskog är födda och fostrade i Jönköping. Klubben har också i om med detta ställt kriterier för eventuellt fler hedrade tröjnummer. För att detta skall kunna bli en realitet krävs att man liksom Stillman och Örnskog, har spelat i HV under sin ungdomstid (upp till junior).
Sv: Rinksitepool
Gone:
Sen jag började att härja härinne på HS så har jag fått många bra tips av dig...Det senare har fått mig att inse en del, kanske då lite försent men ändå.
Tar jag bara med mig erfarenheten tills nästa Rinksite så lär du inte bli besviken när adepten ger dig spö, utan då får du känna dig delaktig i tipsvinsterna, och jag ska även ha dig med i tankarna när hockeybiljetterna och grejorna börjar att rasa in......
Sen jag började att härja härinne på HS så har jag fått många bra tips av dig...Det senare har fått mig att inse en del, kanske då lite försent men ändå.
Tar jag bara med mig erfarenheten tills nästa Rinksite så lär du inte bli besviken när adepten ger dig spö, utan då får du känna dig delaktig i tipsvinsterna, och jag ska även ha dig med i tankarna när hockeybiljetterna och grejorna börjar att rasa in......
Sv: Rinksitepool
Elva av elva! Du plankar väl inte mina vinnande tips min vän ;) Way to go, snart ses vi i toppen.
Sv: Rinksitepool
Gone:
11/11 rätt på rinksite det enda positiva med denna kväll och känns som en klen tröst efter eran utskåpning ikväll......
En av de sämsta hockeymatcher jag sett på länge, dåligt tempo ja inte mycket att se, Djurgården glimtade till emellanåt och spelade väl på 75% av kapaciteten ibland....
Östlund i målet hade inte mycket att göra och Nisse syntes knappt till likaså Karjalainen.....Timrå??????? Ja vi kommer igen kan jag lova för nå sämre än detta kan vi inte att spela..............
11/11 rätt på rinksite det enda positiva med denna kväll och känns som en klen tröst efter eran utskåpning ikväll......
En av de sämsta hockeymatcher jag sett på länge, dåligt tempo ja inte mycket att se, Djurgården glimtade till emellanåt och spelade väl på 75% av kapaciteten ibland....
Östlund i målet hade inte mycket att göra och Nisse syntes knappt till likaså Karjalainen.....Timrå??????? Ja vi kommer igen kan jag lova för nå sämre än detta kan vi inte att spela..............
omg 29
Linköping - Frölunda....1-3
Timrå - Djurgården..4-1
Luleå - Färjestad.....2-4
HV 71 - MIF............3-1
AIK - Modo...........2-3(öt)
Timrå - Djurgården..4-1
Luleå - Färjestad.....2-4
HV 71 - MIF............3-1
AIK - Modo...........2-3(öt)
Sv: Omg 28
Inte nog med att storebror halkar ner från toppen (och ser ingen)
sthlm får inte anordna ishockey-VM! Det ska istället spelas i Göteborg i nationalarenan Skandinavium! gööött o se...
Till och med publiken sviker dif. När låg ni i toppen sist? Ni kanske ska ligga låg med att visa publiksiffror i fortsättningen (utom final?)
Snart blåser lillebror storebror på konfekten ska du se!
sthlm får inte anordna ishockey-VM! Det ska istället spelas i Göteborg i nationalarenan Skandinavium! gööött o se...
Till och med publiken sviker dif. När låg ni i toppen sist? Ni kanske ska ligga låg med att visa publiksiffror i fortsättningen (utom final?)
Snart blåser lillebror storebror på konfekten ska du se!
Sv: Rinksitepool
Du ska inte behöva skämmas för det... det var bara en snubbe i hela världen som kom ikapp mig till slut. Och det skyller jag enbart på torskmalmös oförmåga att göra mål på sina chanser. När typ tjugo sek återstod av mif-DIF hade ju grötätarna i princip öppet mål. Där rök det ogarderade krysset och det var sista gången jag inte la en markering på DIFseger.
Sv: Rinksitepool
Gone:
Nä inga direkta men om man som många tippar med hjärtat istället för med hjärnan så kan det nog ha varit klurigt.
Jag själv chansade ju kraftigt i Golden Rounden för att göra ett sista desperat försök att nå dig, men nu blir det tufft....;)
Och huvudsaken är ju inte att vinna, utan med hur mycket man vinner med ;)
Nä inga direkta men om man som många tippar med hjärtat istället för med hjärnan så kan det nog ha varit klurigt.
Jag själv chansade ju kraftigt i Golden Rounden för att göra ett sista desperat försök att nå dig, men nu blir det tufft....;)
Och huvudsaken är ju inte att vinna, utan med hur mycket man vinner med ;)
Sv: Omg 28
Vilket tjattrande det har blivit angående att vf har gjort mest mål nu plötsligt. Grattis. Känns skönt att vara bäst på något va? Testa att vinna mest matcher istället, det är roligare, jag lovar... Förresten är det ett enda lag, eller lag och lag - det är gnaget, som har släppt in fler än ni...
Sv: Rinksitepool
Undrar just om det var någon som inte satte alla sex igår... Det var ju inga skrällar direkt.
Sv: Rinksitepool
guden det vet du. Gone fick in nya ideer i mitt trötta TIK huvve så jag spelade emot Timrå och se det lönade sig direkt ;) Tänk om vi nu vinner över Djurgården på torsdag och jag har ett X2 på DIF, då kommer jag att få skämmas ögonen av mig ;)
Forza Timrå kämpa.........................
Forza Timrå kämpa.........................
Sv: Rinksitepool
Den här gången måste jag bli giftig på rinksite 6 av 6 igår ;) 5 Berg ettor och en X2 på FBK, nu j-lar.....
Sv: Rinksitepool
Det kan ni ju behöva...
Får se om du tippar lika bra som du är hårig... :) tolka det som du vill...
Får se om du tippar lika bra som du är hårig... :) tolka det som du vill...
Omg 28
Djurgårdens IF - Luleå HF.......4-2
V:a Frölunda HC - Timrå IK....3-4(öt)
Brynäs IF - Linköpings HC......1-3
MoDo Hockey - Södertälje SK..4-2
HV 71 - AIK..........................2-3(öt)
Malmö IF - Färjestads BK.......2-4
V:a Frölunda HC - Timrå IK....3-4(öt)
Brynäs IF - Linköpings HC......1-3
MoDo Hockey - Södertälje SK..4-2
HV 71 - AIK..........................2-3(öt)
Malmö IF - Färjestads BK.......2-4
Sv: Rinksitepool
BORÅSINDIAN:
Du e la klipsk du...Varken gud eller jag har någe hår vi är totalt skalliga ;) Detta har vi gjort i förebyggande syfte då vi inte vågar ta nåra risker här på GB:n....FORZA TIMRÅ..KÄMPA..
Du e la klipsk du...Varken gud eller jag har någe hår vi är totalt skalliga ;) Detta har vi gjort i förebyggande syfte då vi inte vågar ta nåra risker här på GB:n....FORZA TIMRÅ..KÄMPA..
Sv: Rinksitepool
Skalpis:
Behöver inte ta med mig gud för han finns redan i Götlaborg kom jag på...Och det kommer fortfarande inte gå att ta min skalp....If you now what I mean....
Ähh Göteborg ligger på helt fel sida av Sverige så jag lär nog bli hemma på tisdag jag...För mig är gud den stora ledstjärnan i mitt hockeyliv, han och Jesus har fått mig att se ljuset som ändå skiner på Timrå IK....Säjer bara Halleluja på tisdag ska ni få en holmgång...;)
Behöver inte ta med mig gud för han finns redan i Götlaborg kom jag på...Och det kommer fortfarande inte gå att ta min skalp....If you now what I mean....
Ähh Göteborg ligger på helt fel sida av Sverige så jag lär nog bli hemma på tisdag jag...För mig är gud den stora ledstjärnan i mitt hockeyliv, han och Jesus har fått mig att se ljuset som ändå skiner på Timrå IK....Säjer bara Halleluja på tisdag ska ni få en holmgång...;)
« Föregående · 35317 · Nästa »
FORZA FRÖLUNDA MOT SM-GULDET