« Föregående · 38377 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
Ja God Jul på er alla då...Innebandy vad är det??? ....Nä Hockey ska det vara annars får det vara...Inget mer innebandy tippande från min sida.....
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
Storvreta kanske är nån maträtt, vet inte. Har aldrig hört talas om dom innan dom gick upp i innebandyns elitserie.
mike66 GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på dej.
mike66 GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på dej.
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
BORÅSINDIAN:
Ja du måste ju ha tur du också nånn gång...Och kom ihåg: Huvudsaken är inte att vinna, utan med hur mycket man vinner med..!!!..Storvreta, vad är det? Går det att äta så här till Jul.....!!
Ja du måste ju ha tur du också nånn gång...Och kom ihåg: Huvudsaken är inte att vinna, utan med hur mycket man vinner med..!!!..Storvreta, vad är det? Går det att äta så här till Jul.....!!
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
mike 66>> Jag fick mer rätt än dej, inte i slutresultat utan vilka som skulle vinna. Du är inte så bra trots allt. I`AM THE GREATEST
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
Gone:
Du är ju redan med liksom skalpis, är ju bara dig kvar att piska nu, Skalpis är ju redan avhängd på Rinksite. Din tur att välja matcherna nästa gång Gone så hakar jag på.....Här inne på Gemensamma så har jag tagit kommandot på tippningen........
Du är ju redan med liksom skalpis, är ju bara dig kvar att piska nu, Skalpis är ju redan avhängd på Rinksite. Din tur att välja matcherna nästa gång Gone så hakar jag på.....Här inne på Gemensamma så har jag tagit kommandot på tippningen........
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
Sverige-Finland 4-2
Portsmouth-Stockport 1-1
Marseille-Lens 0-2
M7-Jämtland 98-72
Guif-Wasaiterna 26-18
AIK-Storvreta 7-2
Jag kommer att ha mera rätt än dej mike66
Portsmouth-Stockport 1-1
Marseille-Lens 0-2
M7-Jämtland 98-72
Guif-Wasaiterna 26-18
AIK-Storvreta 7-2
Jag kommer att ha mera rätt än dej mike66
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
skalpjägaren:
Ja du får gärna vara med och utmana mig, men du är väl en sån där feg Indian..! Försök att klå mig i tippning den som vågar..!
Ja du får gärna vara med och utmana mig, men du är väl en sån där feg Indian..! Försök att klå mig i tippning den som vågar..!
Sv: Baltica Cup Tips,mm.....
Sverige - Finland.......3-1
Portsmouth - Stockport.....2-1
Marseille - Lens...........1-1
M7 - Jämtland........104-88
Guif - Wasaiterna.....27-22
AIK - Storvreta.........0-7
Portsmouth - Stockport.....2-1
Marseille - Lens...........1-1
M7 - Jämtland........104-88
Guif - Wasaiterna.....27-22
AIK - Storvreta.........0-7
Baltica Cup Tips,mm.....
Sverige - Ryssland........3-1
Crystal P - Nottingham....1-1
IFK Ystad - Redbergslid..23-31
Hannover 96 - Union Berlin..3-1
Crystal P - Nottingham....1-1
IFK Ystad - Redbergslid..23-31
Hannover 96 - Union Berlin..3-1
Sv: Cup Skandal!
I ryssland kan allt hända. Det är en jätte skandal att en match avgörs genom slantsingling. Sverige har lämnat in en protest att matchen ska avgöras imorgon torsdag, på straffar.
En domare som inte hört talas om straffar, det är helt otroligt.
Vad dömmer han för hockey i ryssland? BORDSHOCKEY eller?.
Aldrig mer en rysk domare på en rink, man vet ju inte vad som kan hända nästa gång.
En domare som inte hört talas om straffar, det är helt otroligt.
Vad dömmer han för hockey i ryssland? BORDSHOCKEY eller?.
Aldrig mer en rysk domare på en rink, man vet ju inte vad som kan hända nästa gång.
Sv: Cup Skandal!
Är det sant?! Så hörde jag att det varit terrorattack mot World Trade Center också! Och nya hundralappar har det kommit! Händer mycket nu...
Cup Skandal!
Sveriges match mot tjeckien avgjordes med slantsingling domaren hade aldrig hört talats om straffläggning!!!!!
Länkar:
http://www.timraik.nu
http://www.timraik.nu
Sv: FRÖLUNDA!
Jaja, jag är ju inte den som är den. Tog mig en rejäl funderare... hittade tyvärr inte en endaste liten fördel med att sympatisera med västkustgänget. Förvånar mig att någon i hela världen har lyckats med det. Men det är klart, skulle man haft oturen, likt miljardtals andra människor runt om på klotet, att bli född på fel plats, då kanske läget hade varit annorlunda.
Sv: FRÖLUNDA!
Finns det någon AIK:are här? Som är intresserad av att spela Fantasy Manager spel med AIK? Jag själv e inte AIK:are, men jag behöver en AIK:are till liga, man måste va aktiv.. www.elitserien.cjb.net läs mer om regler.. kom ihåg att du får göra allt som en manager och tränare får i elitserien, om du vill göra något med laget är det bara att maila mig!! e-maiL: [email protected]
Sv: SLUTSTÄLLNING i DREAMTEAM !
soton
eller ska jag kalla dig för letterman??
det är bara att välja eller?? japp det är
synd att du inte var med..du är så duktig
eller ska jag kalla dig för letterman??
det är bara att välja eller?? japp det är
synd att du inte var med..du är så duktig
Sv: SLUTSTÄLLNING i DREAMTEAM !
Så jag kom fyra om jag hade varit med i eran liga,,,
Fn vad bra jag är då...
Fn vad bra jag är då...
SLUTSTÄLLNING i DREAMTEAM !
Detta skulle då ha varit den sista omgången i dreamteam och då slutade det så här i HS liga:
Plac. Lag Poäng
1 SommarroIF 327
2 Vampires 317
3 Super Femman 282
4 Vem är Lasse Falk 273
5 Tomic 439 264
6 Attityd 9 255
7 Kalsongparty 236
8 prostens pojkar1 233
9 SkogenI 228
10 KållemylenIF 221
11 Tranås AIF #2 212
12 Blue Goalbulls2 202
13 Majorna Rangers 199
14 Skarakorpen HC 199
15 Taem Cartman 195
16 Silvergruvan Miners 195
17 mike66 PRO 192
18 Jags speciall 188
19 66Hagberg 185
20 Timrå 177
21 Ölmstad 173
22 AllStarlaget Jimmy 171
23 Maggans Grabbar 168
24 A Team PJ Davydjoos 166
25 Team Gringos 161
26 Bergsåkers Kämpar 158
27 Sundsvall Superstars 154
28 [Bianconeri] 153
29 IngaLunda IK 143
30 engvallo2 138
31 Småhökarna 137
32 Håckla PRO 137
33 Brynäs Tigers 119
34 StarsFromMars 112
35 Timrå the winner`s 102
36 Vaxholms Vingar 77
37 S-Vik Hurricanes 74
38 FanaTIKs 66
39 Timrå IC 27
Plac. Lag Poäng
1 SommarroIF 327
2 Vampires 317
3 Super Femman 282
4 Vem är Lasse Falk 273
5 Tomic 439 264
6 Attityd 9 255
7 Kalsongparty 236
8 prostens pojkar1 233
9 SkogenI 228
10 KållemylenIF 221
11 Tranås AIF #2 212
12 Blue Goalbulls2 202
13 Majorna Rangers 199
14 Skarakorpen HC 199
15 Taem Cartman 195
16 Silvergruvan Miners 195
17 mike66 PRO 192
18 Jags speciall 188
19 66Hagberg 185
20 Timrå 177
21 Ölmstad 173
22 AllStarlaget Jimmy 171
23 Maggans Grabbar 168
24 A Team PJ Davydjoos 166
25 Team Gringos 161
26 Bergsåkers Kämpar 158
27 Sundsvall Superstars 154
28 [Bianconeri] 153
29 IngaLunda IK 143
30 engvallo2 138
31 Småhökarna 137
32 Håckla PRO 137
33 Brynäs Tigers 119
34 StarsFromMars 112
35 Timrå the winner`s 102
36 Vaxholms Vingar 77
37 S-Vik Hurricanes 74
38 FanaTIKs 66
39 Timrå IC 27
Elitserien, liga
Tänkte göra lite motiverad "reklam" eller informationsspridning eller vad man nu vill kalla det... nystartad fantasy-liga, fem lag kvar:
213.67.46.222/elit/index.html
213.67.46.222/elit/index.html
Sv: Omgång 32
Luleå HF- Linköpings HC.........2-4
Färjestads BK- Södertälje SK....4-1
Västra Frölunda HC- HV71.......3-5
Brynäs IF- MoDo Hockey.........3-4(str)
MIF Redhawks- Timrå IK.........1-3
Färjestads BK- Södertälje SK....4-1
Västra Frölunda HC- HV71.......3-5
Brynäs IF- MoDo Hockey.........3-4(str)
MIF Redhawks- Timrå IK.........1-3
Länkar:
http://www.lhcfans.com
http://www.lhcfans.com
Sv: LHC och WL
Jimmy > Attans... jäkla skalle att förvirra mig så där. Var kan man laga en trasig sådan? ;)
Sv: LHC och WL
3 "knäppa" klackar i så fall. Klapp och Klang, följda av North Banks har vid upprepade tillfällen gjort samma sak. Motståndarna i framförallt Rosenlundshallen har vid flera tillfällen förundrade tittat upp mot en klack som blivit allt mer högljudd ju mer utklassade deras lag blivit. Lite sämre i Kinnarps Arena, men mot Linköping senast (0-8) höll man i alla fall igång hyggligt fram till 0-6.
Sv: LHC och WL
Säg vad du vill, om att FBK tar guld. Jag skulle inte tro det. Det blir
Malmö som tar det...
Malmö som tar det...
LHC och WL
Säga vad man vill om kvällens resultat och spelet i andra perioden från LHC:s sida. Inte mycket att säga, FBK är FBK... guld nästa, tror jag. Bara att ta nya tag för LHC mot Lule på torsdag.
En sak som märktes i dag är åtminstone vad sveriges bästa klack heter... Hela tredje perioden var det ett sjujäkla drag, trots 0-5 och 0-6 på resultattavlan. Medgångsklack - yeah, right! Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare. Förlust med 6-0 och klacken står kvar och sjunger 10 minuter efter alla andra gått hem...
...White Lions var namnet. Glöm aldrig bort det! ;)
En sak som märktes i dag är åtminstone vad sveriges bästa klack heter... Hela tredje perioden var det ett sjujäkla drag, trots 0-5 och 0-6 på resultattavlan. Medgångsklack - yeah, right! Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare. Förlust med 6-0 och klacken står kvar och sjunger 10 minuter efter alla andra gått hem...
...White Lions var namnet. Glöm aldrig bort det! ;)
« Föregående · 38377 · Nästa »