Övrig sport

1614 inlägg · 27 ämnen

Snooker

« · 543531 Till forumet


Sv: Snooker
Stigsson:

Man är skapligt impad av murphy, låg under med 9-6 och stretade emot och vann, alla trodde på Stevens att han skulle vinna med typ 18-4 elle rnåt men ack vad de bedrog sig, 250 000 pund för besväret. INga fickpengar direkt =)
Kommentera

Sv: Snooker
ståpäls: En fantastisk VM-final är just avgjord där Sean Murphy till slut vann över Matthew Stevens med 18-16 efter en fantastisk slutspurt.
Kommentera

Sv: Snooker
VM pågår i Sheffield. Maximum break av Mark Williams igår. Endast den femte i VM-historien som klarat det. Bonus: 147 000 pund!
Kommentera

Sv: Snooker
Frisco:

Jo jag vet men jag skrev fel ;)
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74, Stigsson: Finalen är bäst av 19 frames.
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74: Bör väl i alla fall vara en udda siffra va?
Kommentera

Sv: Snooker
Stigsson:

Nej jag tror de tär bäst av 20 eller så!!
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74: Spelas finalen också bäst av 11 frames?
Kommentera

Sv: Snooker
Stigsson:

Nej det vart aldrig spännande, 6-1 till o Sullivan men i Finalen idag möter han Higgins som har imponerat mest!! tippar seger med 2 frames marginal ;)
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74: Missade tyvätt semin mellan O´Sullivan och White. Var det spännande?
 
För övrigt anser jag att det väldigt spännande att se den nya 17-åriga kinesen som spelade suveränt men fick stryk an O´Sullivan i kvarten.
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74: Hmm. Undrar om du är den enda som ser på detta?

Själv är jag helt galen i backhoppning - framförallt till söndagsfrukosten/brunchen.
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74:

Tyvärr fick han respass i Semin mot O sullivan men visst var det nära ;)
Kommentera

Sv: Snooker
mattias - 74:

Så vann Jimmy White sin Kvarsfinal mot Mark Williams med 6-5, snart är det O Sullivan som får smaka på Jimmy ;)

Ni skall se att jag får rätt!!
Kommentera

Snooker
Kollade på matchen mellan Jimmy White och Matthew Stevens!

Underläge med 5-2 för White men han vände och vann eftersom han hade publiken med sig i Wembley Arena!

Han vinner Masters i år, Kom ihåg vart ni hörde det först ;)
Kommentera

« · 543531