« Föregående · 280148 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
SVT text!!
"Växjö Lakers värvar" står det på svt-text sid 328,
Henrik Nilsson från Linköping....skulle Rögles nyförvärv vara sämre än honom?? eeeeeeeeee nä tror inte det
skärpning Svt!!
Henrik Nilsson från Linköping....skulle Rögles nyförvärv vara sämre än honom?? eeeeeeeeee nä tror inte det
skärpning Svt!!
Sv: Måssa
Killer Bob: Kan inte hålla med dig för ett rött öre där. Månsson gjorde ett antal mål, har visat ett enort hjärta för Rögle, och har stor potencial.
Och är dessutom en jäktlit trevlig kille utan skridskor också. Vet inte vad du har emot honom, men något som gränsar till personangrepp, det tar vi någon annanstans, tack!
Och är dessutom en jäktlit trevlig kille utan skridskor också. Vet inte vad du har emot honom, men något som gränsar till personangrepp, det tar vi någon annanstans, tack!
Sv: Hirsch
JK: Har Peter den inställningen, så skall Rögle inte krusa han, utan försöka hitta en annan målvakt av Wolles klass, måste ha 2 målvakter av hög klass, det sporrar båda målvakterna att inte slöa till.
PS Ser redan fram emot 4 lags turneringen i augusti, med lag som svenska mästarna Frölunda Indians, Rödhökarna från Malmö,
samt tyska Kaseel och givetvis Rögle BK.
Kassel är ju Roger Hanssons gamla klubb, har också för mig att Pelle Svensson spelade där dom sista åren i Tyskland, spelade mesta av tiden i Tyskland för Isbjörnarna från Berlin.
Hälsningar
Jan
PS Ser redan fram emot 4 lags turneringen i augusti, med lag som svenska mästarna Frölunda Indians, Rödhökarna från Malmö,
samt tyska Kaseel och givetvis Rögle BK.
Kassel är ju Roger Hanssons gamla klubb, har också för mig att Pelle Svensson spelade där dom sista åren i Tyskland, spelade mesta av tiden i Tyskland för Isbjörnarna från Berlin.
Hälsningar
Jan
17srsen17
Håller med dig, när det gäller din nya presentation.
Om jag inte minns fel så, uttalade sig Liverpools legendariske manager Bill Shankly en gång i tiden,på detta vis, med en enda skillnad, att du har bytt ut ordet fotboll mot Rögle BK.
Som sagt jag tycker att den är bra.
Ha en skön sommar
BO
Om jag inte minns fel så, uttalade sig Liverpools legendariske manager Bill Shankly en gång i tiden,på detta vis, med en enda skillnad, att du har bytt ut ordet fotboll mot Rögle BK.
Som sagt jag tycker att den är bra.
Ha en skön sommar
BO
Sv: Kenny Jönsson
Mygel: Myten lever vidare; Kenny tar säkert ett år till i NYI och kommer sedan hem till ett Rögle som gått upp i Elitserien!
Kenny Jönsson
Ett litet citat från dagens HD:
- Rögle ligger tyvärr en division för långt ner. Hade Rögle spelat i elitserien hade jag spelat där, under förutsättning att jag flyttat hem.
Så nu var den myten avlivad.
- Rögle ligger tyvärr en division för långt ner. Hade Rögle spelat i elitserien hade jag spelat där, under förutsättning att jag flyttat hem.
Så nu var den myten avlivad.
Sv: Rögle gör ny miljonvinst
Junior: Fattar inte hur HIF inte har kunnat lära sig av Rögle hur man sätter snurr på pengar. Situationer är likadana. HIF gick till CL, Rögle till ES. Kanske dags för fotbollsnissarna att höra av sig till NV-skånes bästa förening och lära sig ett o annat.
Tänk om vi nu får en sådan säsong till som denna, med 1 en eller två fullsatta matcher, högt publiksnitt etc etc. Sen kan vi på allvar börja prata om en riktig satsning mot ES.
Tänk om vi nu får en sådan säsong till som denna, med 1 en eller två fullsatta matcher, högt publiksnitt etc etc. Sen kan vi på allvar börja prata om en riktig satsning mot ES.
Sv: Rögle gör ny miljonvinst
Hackborn1: Fan vad stolt man blir när man läser sådant. Bara att lyfta på hatten och tacka styrelsen med Jersmyr/Nordstrand i toppen.
Att under dessa åren "trollat" bort 10miljoner är otroligt.
Jag kommer att vara Nordstrand evigt tacksam.
Att under dessa åren "trollat" bort 10miljoner är otroligt.
Jag kommer att vara Nordstrand evigt tacksam.
Sv: P's tråd
Pyttemjuk: ånä, här skickas inte tilbaka någon lirare.
Ni har ju fått Wågen istället han kommer att göra mycket bra saker för Rögle, tro mig.
Ni har ju fått Wågen istället han kommer att göra mycket bra saker för Rögle, tro mig.
Sista minuten
Sista dagen att anmäla sig till festen på lördag. 100 pix kostar det och i det priset ingår mat, bowling och inträde på Kompis. Hör av er till mig eller Fransson om ni ska med.
Sv: P's tråd
Pyttemjuk:
Hmmm, som truppen ser ut nu är det nog viktigare med någon som kan hålla tätt och täppa igen bakåt.
Med det menar jag inte en spelare som är extremt hård i magen.
Hmmm, som truppen ser ut nu är det nog viktigare med någon som kan hålla tätt och täppa igen bakåt.
Med det menar jag inte en spelare som är extremt hård i magen.
Sv: P's tråd
Hofnar: Bengt på Arbetarbladet verkar vara en klok man! Hoppas lednigen i Brynäs begriper det oxå och genast skickar tillbaka Jacke till RBK! ;))
Sv: P's tråd
P:
Ett annat sätt att bli en spelare av elitserieklass, är att blanda sig själv med kakmixen "Elitseriespelare 2004", tillsätta lite vatten och baka i ugn i 40 minuter på 225 grader.
Allt enligt Arbetarbladets egen kokerska Greta-Göta.
Ett annat sätt att bli en spelare av elitserieklass, är att blanda sig själv med kakmixen "Elitseriespelare 2004", tillsätta lite vatten och baka i ugn i 40 minuter på 225 grader.
Allt enligt Arbetarbladets egen kokerska Greta-Göta.
Sv: P's tråd
P: Ahh han vet nog inte mycket. Det är ju knappast första gången någon går ut med ett sådant angrepp.
Sv: P's tråd
P:
Ett sätt att bli en spelare av elitserieklass är att spela i elitserien.
Bengt Persson har av allt att döma aldrig sett Jakob ("...sägs det...") men han kan säkert mer hockey än Brynäs värvaransvariga ändå!
Ett sätt att bli en spelare av elitserieklass är att spela i elitserien.
Bengt Persson har av allt att döma aldrig sett Jakob ("...sägs det...") men han kan säkert mer hockey än Brynäs värvaransvariga ändå!
P's tråd
"Jakob Johansson har kämpat bra i Rögle men har aldrig fått genombrottet många hade väntat. Har mycket hockey i sig, sägs det, men är ingen spelare av elitserieklass."
Arbetarbladets Bengt Persson dömer ut Brynäs satsning inför nästa säsong.
Arbetarbladets Bengt Persson dömer ut Brynäs satsning inför nästa säsong.
Sv: Fest på lördag
Fransson: Eller iallfall supa omkull dem så de får en utskällning av Waltin på måndagen :)
Sv: Fest på lördag
Mygel: Ja, kom igen nu och amnäl er, ett par spelar ska ju oxå dit, så det är väl alltid kul att få snacka med dem lite, jag längtar som fan i alla fall!!
Stöd AIA - anmäl er och missa inte årets fest!!!
Stöd AIA - anmäl er och missa inte årets fest!!!
Fest på lördag
Finns fortfarande platser kvar till fans/spelare festen på lördag. Kontakta mig eller Fransson.
Sv: Måssa
Junior: Varken Månsson eller Nordqvist gjorde särskilt bra ifrån sig efter jul. Kanske är de inte de vinnartyper som RBK behöver?
Det finns kanske anledning att inte lägga så mycket krut på att teckna nya kontrakt med dem, utan att försöka hitta andra spelare som producerar mer när det behövs som mest?
Det finns kanske anledning att inte lägga så mycket krut på att teckna nya kontrakt med dem, utan att försöka hitta andra spelare som producerar mer när det behövs som mest?
Måssa
Jag undrar varför Måssa drar ut på kontraktskrivandet. Jag menar han verkar ju vara en som verkligen gillade att lira Rögle. Har ibland känts som han är en av de som har störst Rögle-hjärta i truppen. Kan det vara så att han är lite missnöjd med denna säsongen och han därför funderar på en ny utmaning?
« Föregående · 280148 · Nästa »
Vore klantigt av mig att dömma ut Alm utan att ha sett honom spela.
Men tycker det är konstigt att Rögle varit intresserade av Hirsch,Asplund och sen helt plötsligt går på en Div1 målis.
Ok, den som lever få se