« Föregående · 3016630 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
För info så pågår konstrundan i Skåne. Nordvästra Skåne har samlingsutställning i Landskrona om man vill se konstnärer på en plats.
Angående RBK... Felix Nilsson visar sin samhörighet med fans och skänker pengar vilket är roligt. Hoppas Tagnes och laget är taggade inför matchen.
Angående RBK... Felix Nilsson visar sin samhörighet med fans och skänker pengar vilket är roligt. Hoppas Tagnes och laget är taggade inför matchen.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: en period i taget nu!
Fan vad kul det vore om ni lyckas vrida runt serien och ta er vidare!
Fan vad kul det vore om ni lyckas vrida runt serien och ta er vidare!
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
puffe4: vore på ngt sätt episkt att i samma serie sätts två rekord
Tappa 0-5 i en match och sen tappa 0-3 i matcher
Tappa 0-5 i en match och sen tappa 0-3 i matcher
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Gillar Dej och Elitfoso, så vill inte vara part i målet. Men vore ändå skönt om Färjestad var först att tappa 3-0 ledning i matcher. Det är sånt som MoDo annars känns kapabla till att bli historiska för.
+ 2
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Det lär ju bli fullsatt
Ser ut som att jag missar denna också ser jag nu, trodde den sändes senare
Ja ja kul för er som kan se den
Ser ut som att jag missar denna också ser jag nu, trodde den sändes senare
Ja ja kul för er som kan se den
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Blir nog fullsatt i Catena och ett bra drag. En eloge till Tagnes och spelarna för insatserna i kvarten.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kåge: Ja det svänger rejält om Färjestad denna säsong klart underhållande , särskilt efter att JJ lämnade skutan
Kan gå hur som på söndag . Har både vunnit och förlorat G7 på bortais .
Det blir roligt iaf , en ynnest att få spela slutspel och klara kontrakt även för kommande säsong
Det kan man inte säga om alla lag minsann
Kan gå hur som på söndag . Har både vunnit och förlorat G7 på bortais .
Det blir roligt iaf , en ynnest att få spela slutspel och klara kontrakt även för kommande säsong
Det kan man inte säga om alla lag minsann
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
eltifoso: FBK är ju ett helt annat lag nu, det var ju en makalös vändning 0-5 till vinst. Den helt klart mest intressanta kvartsfinalen.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Saik-Småland: Tack alla ... Vilken upphämtning... En match till alltså 😉
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Jag är relativt neutral, men imponerande att hämta upp 0-3 till 3-3 oavsett vem man hejar på.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Härligt!!! Starkt av er att vinna mot Fuskestad! Skall ni bli historiska? Hoppas det! Grattis!!
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
eltifoso: Tror det blir jämnt idag och hoppas du får en bra dag i Götet. En av Sveriges finaste städer. Dock är bilkörning och navigering lite knepigt i innerstaden.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Äntligen hockey igen
Missar dock dagens match, är nere i fiskrensbyn och flanerar, laddar för game7 på söndag istället
Missar dock dagens match, är nere i fiskrensbyn och flanerar, laddar för game7 på söndag istället
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Många utvisningar för FBK och spel 5 mot 3 under en längre period. Då blir det LaDue som gör 7-2.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Det händer en hel del .. FBK tar ut målvakten och RBK gör 6-2. Men 5 minuter kvar
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Tyvärr kunde vi inte betala igen med samma myntjävel och vinna med 4-0 i matcher
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Mitt tips gick in, tyvärr för oss. Ni var lite, lite bättre i denna och därför vann ni. Matchserien är asjämn om vi bara tittar på antal mål. Det här kan bli en lång kvartsfinal.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Det här är inte över än. Räknar man bara mål så är serien oerhört jämn. Nu ligger dessutom pressen på oss så jag skulle inte bli förvånad om ni kniper matchen på måndag.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: I nuläget så är det fördel FBK så avvaktar med eventuella tankar.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Så kan det säkert bli. I första matchen känner lagen lite på varandra. Resten av serien blir förmodligen lika jämn och omöjligt att säga vem som kommer ut som vinnare till slut.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Dags för nedsläpp i Catena. En väldigt öppen historia. Kan bli sju matcher
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Väntans tider men på tisdag smäller det. Hoppas på en jämn serie men har till skillnad från dig känslan att ni drar längsta strået.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Smart dags för kvartsfinal. Tror FBK kan dra det längsta strået men sju matcher är en lång serie.
« Föregående · 3016630 · Nästa »