« Föregående · 271298 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Halvardsson
Nike89: David Halvardsson, jag läste det i någon tidning härom dagen, det står även på hockeymagasinet.
Sv: Halvardsson
Tuborg:Menar du Johan eller David?Johan tvivlar jag på eftersom Senaste nytt är att han är aktuell för Oskarshamn.Men det är inte helt klart att Halvardsson blir klar för dom. Han har nämligen fått ett bud från NHL-klubben NY Islanders och han ska dit till Juni på ett läger.Om det inte blir Islanders är dock Oskarsham heteste altenativet
Sv: Jonas Nordquist
Predator:Enligt taif.nu egna ryktessida är Jonas Nordqvist aktuell för just Leksand.
Sv: Jonas Nordquist
Fransson: mmm visst har han potential. Har inte följt Nordquist så där extremt noggrannt under säsongen men minns att han var en väldigt medioker skridskoåkare när lirade i Leksand.
Har han möjligtvis förbättrat skridskoåkningen något?
Har han möjligtvis förbättrat skridskoåkningen något?
Sv: Jonas Nordquist
Predator: Bra skulle jag inte kalla den...han var het i grundserien, men under SA och KS, sackan i hop totalt...men jag hoppas han stannar, det finns stor potential hos den grabben
Jonas Nordquist
Stannar Nordquist i Rögle? Någon som har koll? Han har ju haft en bra säsong och det borde finnas elitserieklubbar som är intresserade.
Sv: Årsmöte
Junior: Får införa en hus regel för att hålla er lugna:
"Inget stötande på spelarna!!" (om så sker så kanske vi aldrig mer får med spelarna eftersom deras fruar o flickvänner inte släpper iväg dem)
Det kommer kanske att vara något kvinnfolk på Bowlinghallen (AIA består inte bara av kilar som du vet). Och om det inte finns där så finns det säkert på Kompis.
"Inget stötande på spelarna!!" (om så sker så kanske vi aldrig mer får med spelarna eftersom deras fruar o flickvänner inte släpper iväg dem)
Det kommer kanske att vara något kvinnfolk på Bowlinghallen (AIA består inte bara av kilar som du vet). Och om det inte finns där så finns det säkert på Kompis.
Sv: Vem är .....
Junior: Melin dricker congac=).. Det är väll det han gör nu.. han lär ju inte behöva snåla med det i alla fall, tyvärr.
Sv: Vem är .....
Alltid där: Å jo. Han har ett jobb att sköta i denna förening i 10 dagar till. Kanske de har satt honom på att skura läktaren eller nåt :=)
Vem är .....
På officiella står det att någon som heter R.Melin fyller 47år den 25:e.
Vem är det? ... Vi har väl ingen R.Melin i Rögle ....eller...man vet ju aldrig nu i dessa tider.
Vem är det? ... Vi har väl ingen R.Melin i Rögle ....eller...man vet ju aldrig nu i dessa tider.
Sv: HC Ramsor...ha ha
Ljunggren: Åter igen, jag säger bara vad jag tycker, jag kan inte tvinga någon till något... men visst, diskutera på om du vill! :)
Sv: HC Ramsor...ha ha
bobbe: Åter igen bobbe, vi diskuterar det som passar oss i vår egen gästbok. F.O.!!
Sv: HC Ramsor...ha ha
bobbe:Tja en sak som skiljer Martin från Juha och Micke är att han också är en man i och med Lindman=)Nu spelar ju inte Juha Lind kvar i Sverige iofs.Han är klar för Jokerit.
Sv: HC Ramsor...ha ha
Nike89: Humor... :) Eller för den delen FBK, som värvat Lindman? Fast SSK kanske vinner med både Lind och Lindqvist.
Sv: HC Ramsor...ha ha
bobbe:Södertälje i och med att Juha Lind spelar där=)Eller kanske Gävle nu när Micke Lind finns där=)
Sv: HC Ramsor...ha ha
Pinsamt var ordet. Kasta sten i glashus... lägg ner den här diskussionen nu, känns inte som den tillför något.
Sv: HC Ramsor...ha ha
HasseT: Var ligger Lindköping? :)
Du får tycka vad du vill så klart, men ha gärna något konkret att komma med också.
Du får tycka vad du vill så klart, men ha gärna något konkret att komma med också.
Sv: HC Ramsor...ha ha
Fransson: Det är väl ändå bättre att de har egna ramsor, än att de tar från andra, eller hur?
Jag tycker ju att Lindköping är lite mer pinsamma när det gäller ramsor..
Jag tycker ju att Lindköping är lite mer pinsamma när det gäller ramsor..
Sv: HC Ramsor...ha ha
Fransson: Säger väl det mesta om HC supportrarna....
Sittplatspubliken i Toyotahallen brukar inte ha nån anledning att ställa sig upp:-)
Sittplatspubliken i Toyotahallen brukar inte ha nån anledning att ställa sig upp:-)
Sv: HC Ramsor...ha ha
Fransson: Tänk, jag som inte trodde att jag kunde bli mörkrädd... men de ramsorna har nog den efekten på de flesta...
Sv: HC Ramsor...ha ha
Fransson: Kolla in på Växjös supportrar oxå. De har något liknande de ramsorna.
Sv: HC Ramsor...ha ha
på tal om sånger så är "senaste" ramsan nu också med på AIA:s sångsida, mel "Country roads"
HC Ramsor...ha ha
Kolla in länktipset, för att se vilka ramsor HC Örebro´s supportrar kör med...inga som jag skulle vilja köra i alla fall
Sv: VAD ÄR DETTA??
Hofnar: Var någonstans i mitt senaste inlägg har jag sagt att det är något negativt med det?
Men visst är det tråkigt. Det tycker nog alla
Men visst är det tråkigt. Det tycker nog alla
Sv: VAD ÄR DETTA??
Junior skrev:
"Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit"
...ja och tur är väl det!
Vem vill sitta och skruva upp förväntningarna baserat på det ena fantasifulla ryktet efter det andra, för att sedan bara bli besviken när X eller Y skrev på för HC Alptopp eller Torpedo Flensburg?
Att man kan sköta förhandlingar bortom offentlighetens ljus är ett sundhetstecken!
"Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit"
...ja och tur är väl det!
Vem vill sitta och skruva upp förväntningarna baserat på det ena fantasifulla ryktet efter det andra, för att sedan bara bli besviken när X eller Y skrev på för HC Alptopp eller Torpedo Flensburg?
Att man kan sköta förhandlingar bortom offentlighetens ljus är ett sundhetstecken!
Sv: Lindén
Mygel: Ja, jag hoppas verkligen att Rögleledningen ger Lindén ett bra bud nu för slarvar dom bort han p.g.a ett dåligt bud blir jag rent ut sagt förbannad. E där någon som har ett stort Röglehjärta så är det han och då ska han ha bra betalt, dessutom gör han så mycket för laget att han e kung i Ängelholm.
Kom igen nu Rögle och visa lite hjärta till dom som visar hjärta för er!!!!!
Kom igen nu Rögle och visa lite hjärta till dom som visar hjärta för er!!!!!
Sv: VAD ÄR DETTA??
Junior: Lung å fin nu....det kommer komma två-tre jättenamn inom två veckor...tro mig!!!
Sv: VAD ÄR DETTA??
Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit
Sv: VAD ÄR DETTA??
QP: Tänk på att säsongen slutade för en vecka sen bara. Många spelare vill nog ha en stund att tänka efter. Det kommer säkert mycket glada nyheter inom kort..
« Föregående · 271298 · Nästa »