« Föregående · 297283 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Vinst ikväll!
fritte rbk: huvudsaken är ju att dom presterar något! Men det är klart man ska ha tålamod men det har ju inte Röglepubliken och uteblir poängen så kommer det heller ingen publik..
Men jag har tålamod och följer Rögle oavsett hur det går!
COMIS ET FORTIS
Men jag har tålamod och följer Rögle oavsett hur det går!
COMIS ET FORTIS
Sv: Vinst ikväll!
Sumo: Var lugn, det ordnar sig!!! Allt har sin tid, jag tror det blir tufft i kväll men minst oavgjort åtminstonne
Sv: SSK-Brynäs
Äntligen har Jacke fått sitt genombrott.. fortsätter det så här så är det VM nästa.. Med Tjärna som partner.. Intressant värre va?
Sv: Vinst ikväll!
Mycket viktigt att Rögle visar att man är ett topplag ikväll! En dålig insats till kommer att skapa oro och frustration. Snälla Rögle vinn ikväll... jag ber er
Sv: vem är dj...
Junior: Dom spelar ju din favoritlåt någon gång varje match. Det är väl "klappa händerna när du är riktigt glad" ?
Sv: VIK-RBK
Joinzzon: Jag är hemma ikväll, så vi kan ha kontakt så att jag lägger ut periodrapporter på AIA-sidan.
Länkar:
http://aia.just.nu
http://aia.just.nu
Sv: VIK-RBK
Mygel: Jaså han har hamnat hos Bobcats han, utlånad eller?
Henke har potential, han är en gudabenådad skridskoåkare och när han har självförtroende och allt stämmer håller han riktigt hög klass.
Problemet ligger väl i att han inte har sån hög lägsta nivå vilket inte minst märktes under åren i TIK, han kunde var lysande i en match men osynlig i nästa...får han bara förtroende kan han blomma ut.
Henke har potential, han är en gudabenådad skridskoåkare och när han har självförtroende och allt stämmer håller han riktigt hög klass.
Problemet ligger väl i att han inte har sån hög lägsta nivå vilket inte minst märktes under åren i TIK, han kunde var lysande i en match men osynlig i nästa...får han bara förtroende kan han blomma ut.
Sv: SSK-Brynäs
Mygel: Enligt rapporter från BIF supportrar var Jacke bäst i laget mot SSK. Jävligt kul om han äntligen kan få sitt genombrott. Han rankades tillsammans med Tjärna bara för några år sedan som Sveriges mest talangfulle forward.
Sv: vem är dj...
Rainbow: Man tackar, och jag kan lova att jag håller mig till den typen av musik som jag räknade upp!
Mygels drömfemma
Mygel: Läste just din pres, och även om det är två "G" i namnet, lovar jag att hålla nollan... :)
Sv: SSK-Brynäs
Fransson: och för att underlätta anmälningar finns det möjlighet att, som vanligt, anmäla sig på Halvards i Ängelholm
Sv: SSK-Brynäs
Pommer: så sant så!!!
Uppmaning!!!
KOM IGEN NU OCH ANMÄL ER TILL BUSSEN MOT HALMSTAD PÅ SÖNDAG!!!
www.aia.just.nu
Uppmaning!!!
KOM IGEN NU OCH ANMÄL ER TILL BUSSEN MOT HALMSTAD PÅ SÖNDAG!!!
www.aia.just.nu
Sv: SSK-Brynäs
Fransson: Kul för honom. Han har redan gjort fler än Daniel gjort på alla sina säsonger:)
Sv: vem är dj...
The Punisher: Låter bra att du deltar i arbetet med att ta fram lämplig pausmusik. Så länge du väljer musik i den kategorin som du beskrev här tidigare så kan man ju inte klaga :)
Sv: Skitmatch???!!!
goteborgsrappe: Du har rätt men man blir lite orolig när det sker så här i början av serien.
Sv: Skitmatch???!!!
goteborgsrappe: Hej, hoppas verkligen att du får rätt, har en otäck känsla i kroppen att det inte kommer gå så bra denna säsong, bara hoppas att känslan i kroppen är fel.
Hälsningar
Jan
Hälsningar
Jan
Skitmatch???!!!
Ville bara komma med ett påpekande:
Jag har följt RBK i ett antal år nu.
VARJE säsong har dom någon/några matcher som inte är något att hänga i granen.
Tro mig,detta blir säkert bra till slut.
Waltin har ju spelat in detta systemet med flera lag än RBK.
Ge dom lite tid bara.
Jag har följt RBK i ett antal år nu.
VARJE säsong har dom någon/några matcher som inte är något att hänga i granen.
Tro mig,detta blir säkert bra till slut.
Waltin har ju spelat in detta systemet med flera lag än RBK.
Ge dom lite tid bara.
Sv: Herman o Wågström
Ebbe: Hermansson är troligtvis tillbaka på söndag i Halmstad. Wågström kan vi i värsta fall få klara oss utan i två veckor till.
Sv: vem är dj...
Hofnar: Vinyl har vi varit på inför varje säsong och velat ha nya skivor. All övrig musik uppdaterar vi löpande.
Sv: Herman o Wågström
NiC: Ingen aning men hoppas de är med på onsdag. Rögle slår VIk och VBofors vinner så blir det seriefinal på fredag!!!
Sv: vem är dj...
Joinzzon:
Är det säkert att han inte hette Snåddas, med tanke på att kasta spjut i radhus?
Är det säkert att han inte hette Snåddas, med tanke på att kasta spjut i radhus?
Sv: vem är dj...
Jag tycker faktiskt att musiken är helt ok. Som tidigare sagts är det ett väldigt åldersspann på Rögles matcher. Och där efter är det en salig blandning av olika musikstilar. Sen att jag inte kan med kvinnaböske det är min ensak, eftersom jag vet att det är många andra som gör det. Däremot spelas tex iron maiden emmelanåt vilket jag gillar, men vissa andra inte.
Det gäller bara att få en svängig blandning, men att spela musik som alla alltid gillar funkar inte.
Go Rögle.
Det gäller bara att få en svängig blandning, men att spela musik som alla alltid gillar funkar inte.
Go Rögle.
Sv: vem är dj...
Joinzzon: Men älskling...........varför påpeka andras stavning....när du inte själv kan stava! ;-)
Sv: vem är dj...
Hofnar:
Nu vänder sig Calle i graven .... Han hette Calle Jularbo ;-)
Jag vet, jag var på Calle Julabo Museet i somras :-((
Nu vänder sig Calle i graven .... Han hette Calle Jularbo ;-)
Jag vet, jag var på Calle Julabo Museet i somras :-((
Sv: vem är dj...
The Punisher:
Håller helt med dig. Gillar inte techno o hiphop. Inte i en ishall!
Jo, det förstod jag vad den låten relaterade till! =)
Det e inget missnöje med det!
MVH
Håller helt med dig. Gillar inte techno o hiphop. Inte i en ishall!
Jo, det förstod jag vad den låten relaterade till! =)
Det e inget missnöje med det!
MVH
« Föregående · 297283 · Nästa »