« Föregående · 2133443 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Säsongen 2019-2020
Vinst 2-1... overtime. Desousa som inte platsade i rbk förra säsongen utdelade en tackling som tog illa på Gelly. Lite onödigt...
Sv: Säsongen 2019-2020
Får se hur det går ikväll... vissa spelare saknas och Laleggia inte spelklar förrän om ett par dagar. Bristedt är ännu inte i form att spela men hoppas han är med i nästa vecka. Tambi och Ekeståhl vilar ikväll.
Sv: Säsongen 2019-2020
Joey Laleggia klar ... undrar om han är tänkt som forward eller back... lite oklart
Sv: Säsongen 2019-2020
Nu följer ca 10 matcher där topp 6 lagen bestäms. Intressanta matcher som väntar.
Sv: Säsongen 2019-2020
5-1... skönt ...Dock trist för BIF och tråkigt att Scott blev tacklad på ett idiotiskt sätt av en Saik spelare,
Sv: Säsongen 2019-2020
Nu ska det bara bli tre pinnar mot HV. Rbk borde vunnit mot VLH med ledning när det var 40 sek kvar.
Sv: Säsongen 2019-2020
Sur match igår... hade 2-0 i första ... vi behöver ha in en center till...
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Zaar är inne i ett skönt Floow!
Spelade Tamby i 3:e kedjan? Uppfattade så?
Spelade Tamby i 3:e kedjan? Uppfattade så?
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot LIF hemma... det gäller att se upp med Cehlarik, Hrivik och Carter...
En blick framåt ... vid omgång 35-40 kommer topp 6 lagen positionera sig inför slutspel och lottning. Intressant att LIF, Saik, DIF och FBK kan bli aktuella för kvart. Men 60 poäng kvar att spela om så helt öppet.
En blick framåt ... vid omgång 35-40 kommer topp 6 lagen positionera sig inför slutspel och lottning. Intressant att LIF, Saik, DIF och FBK kan bli aktuella för kvart. Men 60 poäng kvar att spela om så helt öppet.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Snart match igen... den här gången mot FBK ...borta match och svårt att ta poäng... Hoppas det inte blir fullmåne :)😀
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: håller tummarna för er och självklart för Leon. Aldrig kul att någon faller så illa.
Håller med helt klart en bra match
Håller med helt klart en bra match
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Grattis till VINSTEN! Sen får man hoppas Leon kommer tillbaka för er. Mycket sevärd spelare
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
2-1 efter förlängning och straffar. Luleå var dock närmast mål i förlängning. Två riktigt bra lag möttes som troligen spelar kvartsfinal i vår.
Sv: Säsongen 2019-2020
Vi närmar oss omgång 30. Sedan blir det förmodligen mest rörelser i tabellens nedre del. Det är tidigt att uttala sig om att nuvarande topp 6 lagen även är på positionerna i februari. FBK och SAIK kommer blanda sig i. Men känns som att RBK, Frölunda, Luleå, VLH och eventuellt ÖHK slutar topp 6. Det jag tror ändras i januari/februari är att BIF höjer sig till tia eller elva i serien. Enligt nuvarande trend kommer Oskars eller HV få kvala i vår.
Sv: Säsongen 2019-2020
DrCox: Vi får se... men det är ju ett tufft slutspel och en lång resa. Måste säga att Ryfors är ju grymt bra i år.
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Som MoDo-supporter är livet svart, men kul att Rögle krigar i toppen
+ 2
Sv: Säsongen 2019-2020
Oskars idag... match utan Leon och Dennis så j20 spelarna får visa framfötterna. Leon hoppas jag återhämtar sig efter viruset. Blir intressant att se hur kedjorna blir,
Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot Frölunda idag... Tydligen är J20 spelare med på träningen ... kanske pga skador? Många matcher fram till och efter nyår och flera intressanta matcher att följa ikväll.
Sv: Säsongen 2019-2020
Bra match av Everberg igår som renderade i två mål. Han är verkligen i form just nu. Nåväl, ny match redan den 28:e.
« Föregående · 2133443 · Nästa »