« Föregående · 2186266 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Slutspel 2021
Då är det möte i Götet igen. Blir intressant om Frölunda kan lyfta spelet. Matchboll men inte klart än.
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Och 14-2 efter tre matcher. Hyggligt resultat för att vara slutspel och kvartsfinal. :-)
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Läget i övriga kvartsfinaler: 2-0 mellan Växjö och Färjestad. Borde dock stått 1-1 med tanke på spelet. Tycker Färjestad spelat bra. Hoppas de fortsatt orkar utmana Växjö.
Mellan Öret och Lif står det också 2-0. Lif får försöka hitta ett sätt att överlista Enroth. Nästa match kommer bli viktig för Leksand. Oavsett hur det går har de gjort en bra säsong.
SAIK och Luleå har 1-1 och denna kvart är helt öppen.
Mellan Öret och Lif står det också 2-0. Lif får försöka hitta ett sätt att överlista Enroth. Nästa match kommer bli viktig för Leksand. Oavsett hur det går har de gjort en bra säsong.
SAIK och Luleå har 1-1 och denna kvart är helt öppen.
Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Tack... Frölunda kommer alltid vara ett topp lag oavsett utgången denna säsong. Det är ju fortfarande åtta lag som har chansen. Kvartsfinal tre och fyra blir intressanta.
Sv: Slutspel 2021
+ 1
Sv: Slutspel 2021
+ 1
Sv: Slutspel 2021
snowden: Vi får se. De var ju starka hemma i åttondelen. Tror att det blir jämnt.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Imorgon game day i Scandinavium ... troligen ser vi en helt annan typ av match idag. Hoppas dock Rbk vinner i förlängning.
Sv: Slutspel 2021
2-0 i matcher och borta match väntar i Götet. Ser bra ut spelmässigt men kan förändras på borta plan.
Första matchen 4-0 och nu 5-2. Men Frölunda kan reducera hemma.
Övriga matcher ... Växjö har 2-0 i matcher mot Färjestad, SAIK 1-0 mot Luleå, Öret 1-0 mot Leksand. Ser ut som att det kan bli en utdragen kvartsfinal serie mellan åtminstone SAIK och Luleå. Men det kan naturligtvis hända mycket i samtliga kvartsfinaler.
Första matchen 4-0 och nu 5-2. Men Frölunda kan reducera hemma.
Övriga matcher ... Växjö har 2-0 i matcher mot Färjestad, SAIK 1-0 mot Luleå, Öret 1-0 mot Leksand. Ser ut som att det kan bli en utdragen kvartsfinal serie mellan åtminstone SAIK och Luleå. Men det kan naturligtvis hända mycket i samtliga kvartsfinaler.
Sv: Säsongen 2019-2020
Tänkte på att Martinsson kunde vara en bra back för nästa säsong, Likaså Kinnwall ...
Sv: Säsongen 2019-2020
eltifoso: Tack... mycket uppskattat. Blir jätteglad över all stöttning från andra lags supportrar på HS. Vore kul om Rbk nådde semi och resten av resan är i så fall bara positiv. Viktigt att vara ödmjuk då denna säsong redan är en succé. Men nästa säsong kan vara helt annorlunda med andra förutsättningar, Hoppas i alla fall FBK kan vända mot Lakers.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Grattis till segrarna, så sjukt att ni har denna form och kvalitet ett år utan publik, är det några fans jag unnar få uppleva välspelande framgång så är det er, ni törstat betydligt mer efter det än HV’s och Frölundas typ och även i viss mån jag själv
+ 2
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: syns att Rögle är ett bättre lag än Frölunda även om Rögle har lite problem med Frölundas grishockey.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
K70: Yes... det var mäktigt när Rbk gick upp förra gången. Hoppas vi kan hänga i hallen till hösten. Ny drabbning i Göteborg imorgon. Hoppas att laget ger allt imorgon.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz: Ja vilken skön start, jag hann ju knappt bli nervös ens! Idag är det dessutom exakt tretton år sedan den fantastiska sista matchen i Ängelholms ishall och avancemanget till elitserien. Trodde aldrig att jag någonsin skulle få uppleva något större som Röglesupporter än den kvällen, på plats i en kokande hall - men det ser lovande ut så här långt. Fastän att närvaro i en kokande arena hade gett det en dimension till.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Mike.F: jag har skrivit till dej förut, jag har inget emot föreningen o gillar de flesta supportrar, men eftersom Göteborg har varit närmsta bortamatchen i många år så blir det lite extra bra om dom förlorar. Sedan att ni haft Lasse Falk som tränare gör ju inte saken bättre, Mike Ford, Bros, Ruuttu m.fl gör ju inte saken bättre heller :)
Inget genuint hat alltså, är inte typen som är skadeglad åt andras förluster, men roligare om Rögle vinner än ex. Frölunda, Färjestad, Djurgården o ett 10tal lag till.
Inget genuint hat alltså, är inte typen som är skadeglad åt andras förluster, men roligare om Rögle vinner än ex. Frölunda, Färjestad, Djurgården o ett 10tal lag till.
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
puffe: varför detta Frölundahat? Sen är det ju så att allt annat än en Rögleseger i matchserien vore en sensation och ett stort misslyckande!!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
Gameday! Det är nervöst nu. Hoppas att Rbk kan visa nivån direkt. Rogers mannar är uppvärmda så det blir viktigt att vinna hemma matcherna.
+ 2
Sv: Säsongen 2019-2020
Dags för kvartsfinal. Rbk möter Frölunda som vann mot Dif. Ett FHC som vann hemma med 4-0 men som Dif slog med 7-2 i förra matchen. Känns som att Rbk fick rätt lag i kvarten. Färjestad hade blivit en svårare motståndare.
Fördel att ha första matchen i Catena. Det gäller att se upp med Lundqvist, Lasu etc. Nu börjar det!
Fördel att ha första matchen i Catena. Det gäller att se upp med Lundqvist, Lasu etc. Nu börjar det!
+ 1
Sv: Säsongen 2019-2020
{9108}: Frölunda hellre än Färjestad. Det beror på att Rbk har bättre statistik mot dem.
« Föregående · 2186266 · Nästa »