« Föregående · 1058691 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mozza
Knegare: Hej "knegare", jag utgår från att man får uttrycka egna tankar på ett öppet forum. Du kanske skulle tänka över det (och din stavning). Annars är det faktiskt lätt att applicera pajasepitetet på dig.
Och oavsett om du totalt tappar humöret över det så tror jag att "kopie-AIK" spelar i allsvenskan nästa säsong
Och oavsett om du totalt tappar humöret över det så tror jag att "kopie-AIK" spelar i allsvenskan nästa säsong
Sv: Mozza
Knegare: Tog du illa vid dig knegare? Allvarligt talat måste du också inse att Sheleftyou försvagats så till den grad i år att kvalserien ligger väldigt, väldigt nära. Tippar iofs att Luleå o Timrå hamnar i kvalserien, men Sheleftyou är ett nästan lika gott tips. Och du, lär dig stava lille, lille norrbottning ;)
Sv: Mozza
Åkerman: Ja fortsätter ledningen på i denna stil då det gäller värvningar så vore det väl f*n om inte vi skulle fixa ett snäpp bättre i sluttabellen efter nästa säsong...känns inte som dom letar efter grisen i säcken som Peo höll på med emellanåt...fast det där med "locket" på då det gäller tystnad utåt innan allt är klart är ju inget bra för nerverna trots allt...
Sv: Tack för i år.
Snoop:
Säcken kommer göra ett bra jobb i Skellefteå han det är jag övertygad om. Han är en mycket duktig tränare men som är underskattad av många.
Säcken kommer göra ett bra jobb i Skellefteå han det är jag övertygad om. Han är en mycket duktig tränare men som är underskattad av många.
Sv: Tack för i år.
4EVER: Ni borde inte vara nöjda med att få grinolle som tränare, eller som Pelle Bäckman sa "men du grät ju lite"
Sv: Tack för i år.
4EVER: Absolut, sedan är Säcken en mycket underskattad tränare med, dock så anser jag han hör till toppen i elitserien. Så han kommer absolut göra ett bra jobb hos er. Som jag sa hade jag gärna sett han i Modo, men vi får väll vänta och se vad det blir för någon som kommer till oss :).
Sv: Tack för i år.
Cyklob:
Man tackar!
Tror Säcken kommer att ta oss ett steg till i rätt riktning. Verkar kunna, som du säger, få ut maximalt ur materialet!
Nu ska vi bara in med ett antal fina nyförvärv åxå...
Man tackar!
Tror Säcken kommer att ta oss ett steg till i rätt riktning. Verkar kunna, som du säger, få ut maximalt ur materialet!
Nu ska vi bara in med ett antal fina nyförvärv åxå...
Sv: Tack för i år.
Så vart det Säcken som tog över då, det är väll bara säga grattis till ett mycket bra nyförvärv på tränar sidan.
Sv: Tack för i år.
ajon: Om ni får Säcken som tränare nästa år så får ni en otroligt bra tränare. Jag hade gärna sett Säcken i Modo tycker han är en av dom mest sympatiska tränarna i elitserien samt att han kan få ut max av det material han har att leka med.
Sv: Silly season
Här är Skellefteå AIK:s nye tränare: Hans Särkijärvi har skrivit tvåårskontrakt med klubben.
- Vi kommer att gå ut med vad jag ska göra när det är hundra procent klart, säger "Säcken".
Se länk .
Sv: Tack för i år.
Tråkigt att ni föll, men ni och Perra har gjort en kanonsäsong. Kul att ni är kvar i högsta serien. Väl mött nästa säsong och tack för att vi fick tillbaka brandmannen.
« Föregående · 1058691 · Nästa »
Å tappa humör för att en liten halvdansk är här inne på detta forum å plitar ner sina egna små teorier om framtiden kommer jag inte...det ska till så myycket mer än så för det.
Å den ena platsen till nästa års Allsvenska av de sista 2 platserna i kommande Kvalserie är förmodligen vikt för ditt lag...som vanligt alltså...
Själv så anser jag att vi kommer att ha minst 3 lag efter oss då Elitserien 08-09 är färdigspelad...å då förmodligen Rögle, Lule å Brynäs...å förhoppningsvis nåra fler lag än så...Pajas...