juicyfruit: Jo jag såg på hockeykväll dom visade matchen där. Tyckte Skellefte krigade som FN och visade stort hockey hjärta. Dock var det mycket misstag, fast dom stod båda lagen för.
Jamen lysande
503505 · Nästa » Till forumet
Sv: Jamen lysande
phillsky: ja det var en härlig känsla att få gå ut ur hallen med vinst...hoppas nu att skellefte tar rögle...men vi behövde verkligen dom här 3 poängen.