Snart Söndag, med 3 nya poäng till SAIK
« Föregående · 142049 Till forumet
Sv: Snart Söndag, med 3 nya poäng till SAIK
xts: Seger efter straffar mot Sundsvall imponerar inte ett dugg...
Sv: Snart Söndag, med 3 nya poäng till SAIK
Dream Team: Instämmer! Och, Skellefteå, sluta kalla AIK Solna!
Sv: Snart Söndag, med 3 nya poäng till SAIK
HasseT: ursäkta för att jag använde en svordom (vet inte om ni gillar såna här i norr).. men men.. ska inte störa er mer.. tänkte bara att ni ville ha lite mer inlägg så ni inte skulle skämmas! men lycka till i serien MVH Hans
« Föregående · 142049
Grattis fö. till Timrå, som tog tre nya pinnar.
Kan bli mycke Norrland i Elitserien nästa säsong??
Timrå,Lule och Modo klarar sig givetvis utan kval.
Upp går helt klart Skellefteå AIK och kanske inte helt omöjligt Löven??