Det finns ett önskemål från ett flertal personer om en GB för Gripen BK under Bandy. Det skrivs klart mest om Gripen under bandy, så det finns onekligen fog för detta. Tacksam för snabbt agerande i denna fråga, då serien snart drar igång.
Gripen BK som egen GB
« Föregående · 317614 Till forumet
Sv: Gripen BK som egen GB
Marcus: Tackar, det är efterlängtat. Kungligt Marcus!!!
Blir jag och Guinness chefsmoderatorer för den?
Blir jag och Guinness chefsmoderatorer för den?
Sv: Gripen BK som egen GB
Klinth:Så vart ligger nu Gripens BK?Jag ser att Klinth skriver ett inlägg där just nu men inte hittar jag gästboken på min meny inte.Eller är det så att man måste logga in eller ut eller hur är det?
« Föregående · 317614
