Signaturer
« Föregående · 420893 Till forumet
Sv: Signaturer
Tycho: Jag är emot signatur-fenomenet så det kommer nog inte att bli aktuellt. På sin höjd kan jag tänka mig att det ska finnas små bilder där man kan se vilket lag en skribent tillhör.
Sv: Signaturer
Marcus: Tack för det snabba svaret,
Skulle dock se fram emot något som lättare visade lagtillhörighet i gästböckerna, men vi lär väl märka om någonting sådant händer. =)
Skulle dock se fram emot något som lättare visade lagtillhörighet i gästböckerna, men vi lär väl märka om någonting sådant händer. =)
« Föregående · 420893

Risken är väl att signaturen tar upp halva gästboken men det kanske går att begränsa på ngt sätt?