Eftersom Tingsryd har gått upp i Allsvenskan så finns de nu här på hockeysnack. Välkomna!
Välkommen Tingsryd till Allsvenskan och HS
« Föregående · 1270666 Till forumet
Sv: Välkommen Tingsryd till Allsvenskan och HS
Nån måste väl säga grattis. Härligt att ni tog platsen från Kallekrona
« Föregående · 1270666