« Föregående · 353924 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BALTICA CUP!!!
WarhawK: Där ser man. Lasse Granqvist är ju en av kungarna i etern. Men snackar man kommentatorer kan man inte, får man inte, bör man inte bortse från de suveräna transatlantiska kommentatorerna som var på Eurosport förut. De var en ren njutning att lyssna på. "He shoots. He scoooooooooooorres!"
Sv: BALTICA CUP!!!
Portello: Har du inte? Sportkomentator i alla ära den bästa kanske..Gunno fick avgöra med sin backhand på straff idag Härligt. och Guds hand Robban Carlsson kvitterade=)..
En seger två matcher kvar..
Ett steg i rätt riktning
En seger två matcher kvar..
Ett steg i rätt riktning
Sv: BALTICA CUP!!!
Dragan 2k:
det är för lite Timrå IK spelare i Landslaget...
in med flera så kommer 3 poängarna på löpande band..
det är för lite Timrå IK spelare i Landslaget...
in med flera så kommer 3 poängarna på löpande band..
Sv: BALTICA CUP!!!
danoj: Hehe. Han är en av elitseriens bästa straffläggare men jag var lite ironisk i mitt införande. Kommer det någonsin en fullpoängare i landslaget. Ett backmål och ett turligt kvitteringsmål. Nog måste väl forwardsen kunna prestera också
Sv: BALTICA CUP!!!
Sannes: Av det lilla jag såg av matchen så verkade Liv vara bra idag.
Bara hoppas att Henriksson är lika bra när han får spela.
Bara hoppas att Henriksson är lika bra när han får spela.
Sv: BALTICA CUP!!!
Dragan 2k:
Riktigt dålig straff av Kahnberg dock, han brukar ju vara säkerheten själv när det gäller straffläggning.
Riktigt dålig straff av Kahnberg dock, han brukar ju vara säkerheten själv när det gäller straffläggning.
Sv: BALTICA CUP!!!
pettsson: radiosporten vet hur man ska svettas. jag jobbade kväll när sverige spelade mot finland i vm. och jag trodde hjärta skulle stanna ett antal gånger. Dom är roliga....
Sv: BALTICA CUP!!!
pettsson: Var ju en fröjd att höra när Jihde och Wikegård tog över, Åsa och Curre är ju intressanta som två fossiler.
Sv: BALTICA CUP!!!
maria29: Ta godtycklig kommentator från Radiosporten. De är duktiga.
Jag tycker både Åsa och Curre är skittråkiga som kommentatorer.
Jag tycker både Åsa och Curre är skittråkiga som kommentatorer.
Sv: BALTICA CUP!!!
jenza:
Helt klart så var det viktigt att de för en gång skull lyckades att vinna.
Och dessutom klarade de av att göra mål....
Det går sakta men säkert framåt.........
Helt klart så var det viktigt att de för en gång skull lyckades att vinna.
Och dessutom klarade de av att göra mål....
Det går sakta men säkert framåt.........
Sv: BALTICA CUP!!!
Om man ser till de sk rutinerade som var med idag så är det ju tragiskt att se en sån som Lindman som så fort han är inne blir det livsfarligt bakåt. Lite mer hjärna tycker jag man kan kräva av en sån spelare.
Sv: BALTICA CUP!!!
Dream Team: Jag håller verkligen med om att en kommentator ska vara bra och spännade. Oavsett om det är en tjej eller inte. Men det viktigaste är att man är insatt och intresserad.
Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie:
Viktigt ändå för Tre kronor att få vinna en match för ovanlighetens skull...
Viktigt ändå för Tre kronor att få vinna en match för ovanlighetens skull...
Sv: BALTICA CUP!!!
Tycker det ´´orutinerade´´ landslaget nästan gör de bättre än dom sk rutinernade spelarna
Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie: Precis, det känns dumt att göra detta till en könsfråga. Det är ju helt ok med en tjej som kommentator, men då ska hon vara bra också, man måste ju få ställa krav!
Hon är faktiskt rätt kass..
Hon är faktiskt rätt kass..
Sv: BALTICA CUP!!!
jenza: Jag bryr mig om en sak när det gäller kommentatorer. De ska kunna kommentera. Det kan inte hon. Hon suger appung när det gäller hockeyreferering. Har hon ens nåt intresse av sporten? Hon är ju jättetråkig att lyssna på.
Sv: BALTICA CUP!!!
danoj:
Inget ont om tjejer som kommentatorer men hon är faan kass, det är jag den förste att hålla med om!
Inget ont om tjejer som kommentatorer men hon är faan kass, det är jag den förste att hålla med om!
Sv: BALTICA CUP!!!
jenza:
blev lite förvånad själv att dom var så "tysta"
men enligt andra så gör Svergie bara tur mål och
denna gång så får tom jag hålla med dom...
blev lite förvånad själv att dom var så "tysta"
men enligt andra så gör Svergie bara tur mål och
denna gång så får tom jag hålla med dom...
Sv: BALTICA CUP!!!
Sådärja.. är man dålig på hockey kan man ju alltid byta till en sport vi verkligen är erkänt bra i, mer handboll åt folket! =)
Sv: BALTICA CUP!!!
Och så för jag tyvärr erkänna att jag håller med om det Wikegård säger också. En tung dag, men så är det. :)
Wikegård kanske vore en man för landslaget? Säga vad man vill, men motivera sina spelare verkar han vara mycket bra på, och det är nog det som behövs.
Wikegård kanske vore en man för landslaget? Säga vad man vill, men motivera sina spelare verkar han vara mycket bra på, och det är nog det som behövs.
Sv: BALTICA CUP!!!
Underbart när Bäckman säger det som kvällspressen inte förstår. Elitserien ÄR inte dålig, det FINNS bra spelare där och Tre Kronor skulle mycket väl kunna spela lika bra som man gjorde "i fornstora dar".
Sv: BALTICA CUP!!!
Dream Team:
Kan ju alltid hoppas på att Tjeckien gör många mål i tredje så kanske kanske hockeyförbundet inser att Hardy inte är rätt man för jobbet :D *hålla tummarna*
Kan ju alltid hoppas på att Tjeckien gör många mål i tredje så kanske kanske hockeyförbundet inser att Hardy inte är rätt man för jobbet :D *hålla tummarna*
« Föregående · 353924 · Nästa »
Webradion från NHL är faktiskt väldigt bra. Lyssnade från Detriot senast i natt och dom får väl godkänt.