BIK Karlskoga

HockeyAllsvenskan · 2443 inlägg · 471 ämnen
3012037 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Säsongen 2025-26
puffe4: "Älskas inte Kartlskoga av alla lag i serien?"

Kanske, men inte av perpersa. Han lutar troligen åt AIK, IKO eller Västerås.

janersa: Jodå, är uppdaterad såklart, menade vilka lag i detta forum som perpersa skulle hållit på? Älskas inte Kartlskoga av alla lag i serien?

puffe4: Om du hållit dig uppdaterad om Gustaf Fröding så hade du vetat att perpersa är janersas störste antagonist, "de höllo aldrig fred". Så förmodligen håller perpersa på Frölunda eller Brynäs...

Costanza: Bengt-Åke ska du inte glömma bort, han kan avgöra varje match

janersa: In och skriv hos oss om BIK på matchdag eller innan. Vi tycker bara det är kul. Jag har dålig koll utöver Kung Björka, så försöker läsa ikapp. Sovit hela säsongen. Vi är ett blandat gäng av galningar på forumet..

puffe4: Jag har inget emot Degerfors... förutom kanske att de har en irriterande ovana att spela varannan säsong i Allsvenskan och varannan i Superettan.

janersa: Bara nyfiken, vilket lag håller perpersa på?

janersa: Trevligt välkomnande, men det var innan du visste att jag gillar Degerfors....

Tror på en lång serie där vinnande lag också går upp i finserien, må bästa lag vinna

puffe4: Nu har vi vaknat, men jag gillar att sova..

janersa: Ni är bra! Alla lag måste ju kötta ner er. Blir bra matcher hursomhelst!

puffe4: Välkommen du också. Men vi måste spela på minst 101 % av vår förmåga och ha alla studsar med oss för att ta er.

Walle2: Eran enda chans? Men, tror Tälje blir lite att bita i, så ta inte ut allt i förskott

janersa: Bara köra på och skicka ut filmstjärnorna från Övik. Ser er gärna i finalserien

janersa: De blåser i träa i Karlskoga, liksom i Karlsta. Hoppas på en serie som inte Wessner får döma

janersa: Kanon! Bara att ladda. Björklund måste ha sniffat något. Där får vi se upp.

Costanza: Tack för inbjudan. Givetvis kikar jag in hos er 👍. Och känn dig varmt välkommen här.

janersa: Kul att skriva här. Jag är ökänd, men känd för att vara trevlig ;-) Kul! Nej, BIK är tunga. Det blir garanterat jämnt! Vi hörs under serien och gå in på MoDoforumet också..

Costanza: Vi hoppas på en jämn matchserie. Vi är definitivt underdog dock. Må bästa laget vinna.

janersa: Gratulerar, ni får möta Världens största klubb! Blir nog en jämn Grisfest!

Sportklubben slog ut Kalmar i sjunde så nu är semifinalerna spikade. Vi får ta oss an MoDo vilket blir en utmaning, men vi kan överraska dem.

3012037 · »