Café

Grupper · 49984 inlägg · 1048 ämnen
« · 551880 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: (Fucking jävla) XP
Chief: Äh, passa dig jäkligt noga... nästa gång i El-Off...då du ;)
Men jag tror att jag har en gammal Remington i garderoben. Jag kanske skulle prova att surfa med den...

Chief: Tyvärr så tror jag att både Paddan och MoDo klarar sig, fast din student stad skulle sitta fint ;-)

65selander: Tror det kan vara svårt att surfa med dem alls. Fast vem vet, kan se Paddel framför mig på en surfbräda med en skrivmaskin i famnen. Sen kan jag se Paddel välta och krampaktigt hållandes sin skrivmaskin sjunka till botten...precis som laget i hans hjärta. ;)

Sv: Hitta bilden!
Paddan: På tal om Ljungberg vill jag se en solig bild på det som av många i UK anses vara Ljungbergs loverboy.

Paddan: Om du kör WinXP SP2 så kan du ställa in det så att det sker med automatik i Control Panel/Security Center.

Skrivmaskiner i all ära men du kan inte surfa med dom på HS  ,-)

65selander: Men, vad sjutton, måste man hålla på med såna här grejer också nu när man uppgraderat datorn. *suck*
Tror jag övergår till skrivmaskin...

65selander:

Kör 2000 istället. Funkar bra jämfört med "Öppet för alla som inte stänger allting och därför lika svårforcerat som en bit kreppapper"-XP...:-)

Paddan: F-n vad alla är snälla nu för tiden. Delade önskningar, ge bort önskningar mm. Ingen ordning alls.

Undra vad det beror på, det är ju långt till julafton?

Sannes: Äh, jag skänker min önskan till Frisco...

Paddan:

Det står ju att karln heter Fredrik Ljungberg, men han är ju inte alls lika snygg som den rätte Ljungberg.

Men jag är för trött för att engagera mig vidare, så jag får väl med stoooor tvekan godkänna din bild.

Med andra ord så är det din tur att önska.

Orkar inte leta efter en bättre rubrik.

Hög tid för alla datorinnehavare att kontrollera så att ni får in patcharna från Microsoft eftersom det har ramlad in en hel del i kväll. Se länk

OT: Nu väntar vi bara på det vanliga kacklet att jag kör med Linux eller annat Pingvinsystem ;-)

Frisco: Tja, jag felar nog för det mesta, tror jag. Fast i frågan om att bara lämna ut en bild så lyckades jag väl inte riktigt, nej.

Paddan: Jag bara frågade en vänlig fråga. Visst felade du?

Sannes: Jahapp, en sån bild.

Paddan:

Innan jag drar huvudet mot kudden, så vill jag se en bild på Fredrik Ljungberg.

Frisco: Äh, vadå jag har ju redan fått den godkänd. Eller är ärendet skickat till bilddisciplinnämnden?

Sannes: Tja, lite torr var den kanske, men det smakade gott... så du får önska nästa bild!

Paddan: Ett klubbmärke skulle visas. Du visade en hel hemsida.

Paddan:

AM: Ok, då gör jag väl det då. En bild på en tunnbrödrulle får det bli som önskning.

Paddan: Önska det du i stället. Det är din tur...

AM: Nää, den var för svår, den kommer du aldrig att ro i land med. Önska en bild på en tunnbrödrulle istället!

Poffa: Då önskar jag en bild på klubbmärket tillhörande en kampsportsförening här i Bjästa.

Poffa: AM önskar. Jag ska gå till tvättstugan (fast maskinerna finns inne i huset).

Frisco:

Hoppsan. Ditt inlägg missade jag totalt. Jösses, så klantigt. Ni får enas om en önskan, vettja.

Frisco: Jepp, jag antar att de där numer används som tapeter i Poffas så kallade bostad.

Poffa: Åh. TACK!

AM:

Godkänd, även om du tog the easy way out... Önska!

Paddan:

Nej, inte ens nära.

Poffa: Duger det inte att jag sett en Audi idag som är en fd Europcar-bil?

Paddan: Det är alltså denna du trodde att Poffa ville se?
www.sportposter.se/modohockey/modohockey/images/shop/Mo39_Lars_J_30k.jpg

Paddan:

Ja, lyssna på Sannes nu. Var snäll mot mig.

Sannes:

Nä, Google kan sin dansbandshistoria. Jag önskar mig en bild på en golf 1.6 som tillhör Europcar.

Paddan:

Nu skall du vara snäll mot Poffa, sådeså!

Sannes: Jag tror att Poffa vill se en stor idolbild på Lars Jansson, alternativt en trevlig bild på MIKA! Fast det är bara vad jag tror...

Poffa:

Bravo Poffa, du kan din dansbandshistoria... :)))

Din tur att önska.

Sannes:

Är detta rätt?

Poffa:

Usch alltså, att önska är inte riktigt min grej.

Guldklaven 2005 har nu talat om vilka som är nominerade till Årets Basist, det är Micke Ahlgren och Lars Andersson, och så är det en grabb till. En bild på honom, tack!

Sannes:

Godkänd. Önska!

Poffa:

En midsommarstång var det.

Salle: Det var bara Poffa som kunde få en guldstjärna. Men det var en fin bild.

Frisco:

Äh, jag orkar inte leta en sådan bild. Jag önskar bara. Min önskan är en bild på en midsommarstång, en stor med massor av löv och blommor. Vi börjar ju närma oss den högtid...

Frisco: Är det en sån här?

Poffa: Bra jobbat. Hittar du en bild på en ringmärkt duva så får du guldstjärna.

Under tiden du letar efter en sån kan du fundera på din önskan. Ja den är din!

ÖNSKA!

Salle:

Äh, jag gör väl slag i saken. Får jag presentera en ringduva eller två?

Ledtrådar hittills: Brevbärare, Trafalgar square, ring, duva.

Ja för mig är det inte svårt i alla fall.

Frisco: Nu börjar jag och Paddan bli lite väl långsökta verkar det som. Kan inte Sannes, El Maco eller nån komma och rädda oss.

« · 551880 · »