{8225}: Jag var och smög utanför Gladers fönster idag. Han satt i telefon med Toby tror jag, För han spelade den här gamla Tom Pettylåten i bakgrunden men ganska högt ändå, Dom såg ut att ha en bra dialog👍
{8839}: Nej Clay! Det är inte beklagligt. Vad glad och stolt att du har dem kvar. Tänk var många det är som har kastat eller skänkt bort dem och ångrat sig senare. Jag var jättenära och sälja alla vinyl för en 15 år sedan. Men gjorde det aldrig. Det är jag glad för idag!
{8839}: ha ha ha .. om inte annat så får vi en massa folk att gräva och städa fram vinylskivor på vinden i Garaget och andra förråd. Själv så har jag tagit fram dem med skivspelaren och kör i Biorummet! :-)
{8839}: Det är nog den som den här låten är med på, Det är ett blått skivfodral! Ha ha .. det var ju nästan en bra tävling för Puffe. Man lägger ut en låt, Den som har skivan hemma , knäpper kort och lägger ut det :-)
{8225}: Nu kommer jag att chocka dig Southside Johnny &Asbury Jukes med I don't want to go home . Denna blås skiva har JAG ,hade glömt bort att den fanns , gjorde en bläddring i en back och vips tittade han fram . Lyssna å njut !
www.youtube.com/watch?v=FoRTkEiqTa0