hanzon: Haha, denna tar en timme att lyssna på, har inget minne av programmet, men lovar att lyssna när det är lite lugnt här. Verkar vara en pärla faktiskt. man blir ju nyfiken på discodans 1967. Tack för ett minne jag inte hade
{8225}: Det fanns inga måsten då ,inga krav, det fanns jobb på fabriken ,bensinen var nästan gratis, Piff hittade man i en buske där Dom var .1öres kola var god . Beatles gjorde intåg och Rolling Stones var fräna ,tjuvrökte i slänten tills det blev rökruta på skolan ,första riktiga pussen och tafste, ,, Fan att man inte är 15 igen där livet började. Nu har man det.......bara bra. One way tricket .... var det då... in to the Blue . God morgon killar .
{8225}: Sen finns det ju en minoritet på 85-95 procent som INTE gillar blås, så för er skänker jag denna pärla. Älskar bra covers, speciellt om dom är på svenska. Tillbaka till barndomen när solen alltid sken, vi väntade på månlandning o allt var bättre, speciellt framtiden o musiken
KulaShaker:Detta går ju inte att analysera, man bara sköljs över.
Tänk att man kunde skapa mästerverk bara genom att vara musiker, ingen jävla glamrock o pyroteknink där inte. det gick att komma in på scen iklädd t-shirt eller jeans-skjorta o bara lira. va enkelt livet var då
Silly: Kom precis hem o ska upp tidigt i morgon, så har bara skummat lite på ytan, men ett förtydligande. En bra låt kan bli magisk med rätt blås, en dålig låt räddas inte av bra blås, så ¨jag är inte helt blåst. Men ett litet guldkorn som exempel , lysande oavsett, men efter cirka 50 sekunder kommer en extra dimension in(enligt mej då). Låten hade ju varit överjordiskt bra ändå, men...
Lulesamisk gangstajojk är ju verkligen ingen musikstil som ännu slagit stort bland de stora massorna, utan det är en fanbase i huvudsak koncentrerad till östra norrbotten. Men jag har läst mig till att det även finns utövare i denna familjära subkultur i Norge.
{8839}: Vissa är morgonpigga minsann. Bra att du tar dej tid att lyssna, dyker upp pärlor här o där. Ska skjutsa dotter tiil Norge idag o ska göra en avstickare för att se hemmaplanen till laget som ligger sist i allsvenska maratontabellen(fotboll). Blir spännande värre....Först blir det en kopp kaffe