KulaShaker: Mostly different . Nån gång för länge sen hade några jobbarkompisar och jag gjort varsin topp 10 lista med våra bästa låtar. Vi spelade först allas nr 10, röstade om vilken som var bäst, gick ner till 9 o.s.v.
Öl o whisky förekom minns jag, hade denna(dock ej denna versionen) på plats 4 tror jag. Jag vann tävlingen, men just Chicago så högt upp var ingen hit. kollegorna var inte mogna för god musik....
{8225}: I now.. Vi har många likheter du och jag tror jag :-) Jag var med i skollaget i shack..
Jag har suttit många gånger och spelat shack med Isracingkungen Kurt Westlund, om du minns honom?
Jag var även projektledare och skapade en kaffe och chackhörna Det fick (Hade namnet ChessCorner) Där gamla gubbar och ungar från skolan kunde träffas spela mot varandra på ett bostadsområde-centrum i Gävle på slutet av 90 talet, Då kom Micke Johansson från Tom and Mick dit och sjöng Anthem
KulaShaker: haha, fick telefonsamtal o hörde låten fortfarande. Lovar att lyssna noga(försöker göra det med de flesta låtarna, men vissa avpolleterar jag direkt.) Det är nu jag ska börja skämmas.
{8839}: Bra Clay, inget jag hade hört, men vackert. Är ingen travnörd men den hästen hade jag hört talas om. Men var på trav i Boden en gång, sen sommarkväll o nästan bara kallblodslopp o tror varje lopp fick startas om 2-3 gånger för kallbloden hade ingen koll på hur en start går till. Hade det varit som i friidrott idag när en tjuvstart innebär diskning hade inte många hästar fått springa den eviga kvällen
KulaShaker: Jag räcker upp handen. Hade en kompis som spelade detta album alltid alltid. Oavsett hur bra han trakterar flöjten är ljudet av tvärflöjt eller för den delen panflöjt nåt som får mej att rysa(ej av välbehag). Att dom sedan har vidriga 70tals-kläder gör ju inte saken bättre, haha.