Hitta bilden!
« Föregående · 567400 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Eeh, nej, där tror jag att du har fel. Det önskas knappast bokstavligen "lättklädda/storbystade" damer inte. Ja, nu ska jag inte säga att jag följer den här tråden slaviskt. Även om jag nog hänger med så gott det går. Men jag tycker att du överdriver det hela nu.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Du fick ju se en kille som visade hela paketet igår. Vilket jag tycker var över gränsen. ;)
Sv: Hitta bilden!
claesw:
Kanske inte bröst, men det känns som att det önskas lättklädda/storbystade/sexiga brudar rätt ofta i den här tråden. Suck igen.
Kanske inte bröst, men det känns som att det önskas lättklädda/storbystade/sexiga brudar rätt ofta i den här tråden. Suck igen.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Äh, det där var väl inte speciellt mycket bröst. Lättklätt alla gånger, men på rätt sida "gränsen", ja, enligt mig iaf.
Hmm.. vad är gränsen för sånt här på HS, förresten. Det sunda förnuftet måste ju få regera i den mån var och en fixar det.
Hmm.. vad är gränsen för sånt här på HS, förresten. Det sunda förnuftet måste ju få regera i den mån var och en fixar det.
Sv: Hitta bilden!
Finns det inte någon sorts gräns för hur mycket bröst man får visa på HS? (Alternativt någon annan sida där pojkar kan titta på lättklädda flickor.)Suck.
Sv: Hitta bilden!
claesw: Du tog nog fel på min hands-koppling och det var fel grannland men detta måste man bara godkänna. Önska!
Min tråkiga bild finns på länken.
Min tråkiga bild finns på länken.
Sv: Hitta bilden!
claesw: Det var den argentinska "Hands of God" det. Då vill jag se en "hands" från grannlandet (Argentinas alltså) i norr.
Sv: Hitta bilden!
Nalle Sjuh:
Haha, du menar att denna vagn inte är typisk för staden? ; )
ok, jag önskar en bild på Maradona när han boxar in ett mål mot England i VM -86
Haha, du menar att denna vagn inte är typisk för staden? ; )
ok, jag önskar en bild på Maradona när han boxar in ett mål mot England i VM -86
Sv: Hitta bilden!
claesw:
Frisco slaktar mig säkert för det godkännande jag ger mig, men jag ser något slags vagn på ett spår så den kör vi på. Wünschen, wünschen!
Frisco slaktar mig säkert för det godkännande jag ger mig, men jag ser något slags vagn på ett spår så den kör vi på. Wünschen, wünschen!
Sv: Hitta bilden!
claesw: jag fick den på sida 4 nu när jag sökte men fick inte upp den innan... Strange!
Sv: Hitta bilden!
Salle:
SÅ svår var den ju ändå inte, hittade den på "sida 2" när jag sökte på google bilder med sökordet "bull shark"
SÅ svår var den ju ändå inte, hittade den på "sida 2" när jag sökte på google bilder med sökordet "bull shark"
Sv: Hitta bilden!
claesw: Du har önskat en väldigt specifik bild som verkar svår att få tag på.
Synd när vi hade ett bra flyt innan.
Synd när vi hade ett bra flyt innan.
Sv: Hitta bilden!
87bth01:
Jag önskar en bild på en blond tjej som står lutad över releingen på en båt och håller i en tjurhaj!
Jag önskar en bild på en blond tjej som står lutad över releingen på en båt och håller i en tjurhaj!
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Ok, då vill jag se en bild med lite ishockey-anknytning, närmare bestämt ett foto på Kent Manderville.
Ok, då vill jag se en bild med lite ishockey-anknytning, närmare bestämt ett foto på Kent Manderville.
Sv: Hitta bilden!
87bth01: Du får godkänt. Önska!
Paddans var nog ofrivilligt och Mats Edströms behövs inte kommenteras.
Paddans var nog ofrivilligt och Mats Edströms behövs inte kommenteras.
Sv: Hitta bilden!
Salle: De här verkar ha glömt det mesta, förutom kalsonger, stövlar och skjortärmar!
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Vad fan. Jag som försökte undvika att måsta se bilder på snoppar och andra otäckheter.
Vad fan. Jag som försökte undvika att måsta se bilder på snoppar och andra otäckheter.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Kalle glömmer inte att ta på sina byxor. Han kommer bara ihåg dom när det skall badas. Inte godkänt.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Och inte den där bilden på Ljungberg med polare, snälla. Han hade nog inte glömt sina byxor eller de andra plaggen.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då kan vi väl ge Kamilla vad hon nästan såg.
Alltså nån som glömt att ta på sig byxor.
Alltså nån som glömt att ta på sig byxor.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Hahaha! Ja, jo, jag har väl inget som direkt bevisar motsatsen, Håkan Mild har väl överlevt sig själv ett antal gånger. I evighet, amen!
Önska!
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
Jag tjuvtittade. Det såg nästan ut som att hon hade glömt att ta på sig byxor.
Jag tjuvtittade. Det såg nästan ut som att hon hade glömt att ta på sig byxor.
« Föregående · 567400 · Nästa »
Salle:
Jag kanske reagerar mer negativt än vad du gör när sådana bilder dyker upp? Känns som en ganska trolig förklaring.