Hitta bilden!
« Föregående · 573160 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Duger den här? (bilden klickbar för större bild)
[url=piccoloworld.com/media/01883_schuco_piccolo_trabant_model.jpg][bild]http://piccoloworld.com/media/01883_small_schuco_piccolo_trabant_model.jpg[/bild][/url]
[url=piccoloworld.com/media/01883_schuco_piccolo_trabant_model.jpg][bild]http://piccoloworld.com/media/01883_small_schuco_piccolo_trabant_model.jpg[/bild][/url]
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jadå , det ver både högt och långt .
Finns en till i länken som hoppar rätt högt.
Önska.
Finns en till i länken som hoppar rätt högt.
Önska.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Ett rekordhopp i det svenska rallyt på 54 meter av Henning Solberg torde väl ha varit tämligen högt, också...

"Henning Solberg, 32, missgynnades av det tidiga startnumret i går och kunde inte göra sig själv rättvisa.
Men hoppa kunde han.
Norrmannen flög 54 meter — överlägset längst i hoppet Colins Crest.
Det påstås vara det längsta någonsin i rallyt.
— De säger det. Jag kände inte själv att det var så långt. Jag försökte bara köra så fort som möjligt, säger Henning."

"Henning Solberg, 32, missgynnades av det tidiga startnumret i går och kunde inte göra sig själv rättvisa.
Men hoppa kunde han.
Norrmannen flög 54 meter — överlägset längst i hoppet Colins Crest.
Det påstås vara det längsta någonsin i rallyt.
— De säger det. Jag kände inte själv att det var så långt. Jag försökte bara köra så fort som möjligt, säger Henning."
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Ja, ful var ett sant ord om din bil. Men, en -67:a som jag ville se. Så, önska!
Myggan: Den modellen var det riktig klass på, men först till kvarn.. ;)
Salle: Wow, vilken kärra! Så ska en riktig bil se ut! Vill ha, vill ha!
Myggan: Den modellen var det riktig klass på, men först till kvarn.. ;)
Salle: Wow, vilken kärra! Så ska en riktig bil se ut! Vill ha, vill ha!
Sv: Hitta bilden!
Salle: Den var ju skapligt snygg och värkar ju kunna flytta på sig rätt bra också.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali & Dream team: Har ni sett Jay Lenos "lätt" modifierade Toronado 66:a. Har visats i ett program på Discovery om jag inte missminner galet.
[url=www.seriouswheels.com/top-1966-Oldsmobile-Toronado-Jay-Leno.htm]1070hk[/url]
[url=www.seriouswheels.com/top-1966-Oldsmobile-Toronado-Jay-Leno.htm]1070hk[/url]
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Provar igen.
Länkar:
http://www.musclecarclub.com/musclecars/oldsmobile-toronado/images/oldsmobile-toronado-1967a.jpg
http://www.musclecarclub.com/musclecars/oldsmobile-toronado/images/oldsmobile-toronado-1967a.jpg
Sv: Hitta bilden!
Salle:Nu var du snäll. Jag vill se en bild på Ö-vik fotograferad från Varvsberget.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Rätt men fel personer i mina ögon. Pete Duel var inte den första som spelade Hannibal Heyes utan Roger Davis som man ser på Paddans bild. Men jag skall inte vara petig. Önska!
Paddan: Lite sent men. Jävligt bra Western Serie från den tiden när det bara fanns 2 TV-kanaler.
Paddan: Lite sent men. Jävligt bra Western Serie från den tiden när det bara fanns 2 TV-kanaler.
Sv: Hitta bilden!
Sannes: På tal om "inte direkt purfärsk". Jag vill en bild på huvudrollsinnehavarna i Alias Smith & Jones.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Jösses, den bilden var inte direkt purfärsk. Men rätt är det, så då är det din tur att önska.
Jösses, den bilden var inte direkt purfärsk. Men rätt är det, så då är det din tur att önska.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Ser att Norge ligger under mot Skottland med 2-0, så därför vill jag se en bild på Norges förbundskapten. (Nu pratar jag fotboll ifall någon undrade)
Ser att Norge ligger under mot Skottland med 2-0, så därför vill jag se en bild på Norges förbundskapten. (Nu pratar jag fotboll ifall någon undrade)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då vill jag se en bild på den svenska mittfältare som saknas mest i dagens match emot Ungern.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Jäpp, utmärkt. Min personliga Lööf-favorit som barn var nog just Ville. Dock är ju hans tecknarstil lika underbar och väl värd att njuta av även som vuxen!
Önska!
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Knugen och Palme i prekär situation från Ville.
[bild]www.comiclupe.de/CAT/IMG/V00005-A.jpg[/bild]
[bild]www.comiclupe.de/CAT/IMG/V00005-A.jpg[/bild]
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Trots att det är en del tid kvar till tidsgränsen på 24 h är det nog lika bra att lägga ut rätt bild. Ja, ivern att hitta bilden kanske inte är nåt vidare hög heller. Den [url=www.staffan.savenfjord.wigren.sajtx.net/13.boj_tim_213.JPG]här[/url] bilden hade jag tänkt mig.
Då vill jag se en bild ur en valfri barnbok som Jan Lööf skrivit och tecknat.
Då vill jag se en bild ur en valfri barnbok som Jan Lööf skrivit och tecknat.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tack. Nu var det länge sen vi hade någon bussbild. En Scania Kutter märkt "Timråbussarna", vill jag se.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: HÄRLIGT! Vad glad jag blir att nån förstår dig själv. Som nummer två i prioriteringen var denna spade: jofa.fi/ccm/catalog/images/prod_img/2954.jpg
Önska med en önskan om en god natt. Z z zZ zZ zzzz........
Önska med en önskan om en god natt. Z z zZ zZ zzzz........
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: En säsong kvar i hockeytemplet i Hörnett. Frågan är om det blir bättre av att spela på en udde än i en grusgrop?
På tal om grusgrop så vill jag se en spade.
På tal om grusgrop så vill jag se en spade.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jaha, du jobbar så.. ;-) Ja, Kempis blir väl knappast så mycket fullare än så med nuvarande kapacitet. Önska!
Den bild jag hade tänkt rörde sig mer i [url=roxci.com/handpics/fullhouse.jpg]kortkretsar[/url]!
Paddan: Jo, jag känner nog till fenomenet, helt klart. Dock har jag försökt unvika smörjan så mycket jag bara kan. Hustaken sa dock mig väldigt lite om just den serien. Ja, att jag nu undvikit serien kanske kommer igen i att jag inte känner igen hustaken.. ;-)
Den bild jag hade tänkt rörde sig mer i [url=roxci.com/handpics/fullhouse.jpg]kortkretsar[/url]!
Paddan: Jo, jag känner nog till fenomenet, helt klart. Dock har jag försökt unvika smörjan så mycket jag bara kan. Hustaken sa dock mig väldigt lite om just den serien. Ja, att jag nu undvikit serien kanske kommer igen i att jag inte känner igen hustaken.. ;-)
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Äh, vadå, du har uppenbarligen aldrig sett Full House, eller Huset Fullt som jag tror serien heter på Kanal 5. Med den alltid lika roliga...eeh, jag menar påfrestande... Bob Saget.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Återigen, (även) den där bilden berättar väl knappast att det hus som den där folksamlingen nu befinner sig i också är fullt, på något sätt.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: För att förtydliga att mitt hus var fullt.
MODO Hockey - Mora
4 - 2
(1-1, 2-1, 1-0)
2005-02-05, kl 15:00 - Kempehallen
Skottstatistik: 28-21 (5-9, 14-6, 9-6)
Utvisningsminuter: 10-8
Publiksiffra: 5100
MODO Hockey - Mora
4 - 2
(1-1, 2-1, 1-0)
2005-02-05, kl 15:00 - Kempehallen
Skottstatistik: 28-21 (5-9, 14-6, 9-6)
Utvisningsminuter: 10-8
Publiksiffra: 5100
Sv: Hitta bilden!
Salle: Haha.. jag förstår förvirringen, helt och fullt! ;-)
Paddan: På vilket sätt är dom husen fulla? Bilden bör alltså visa att det hus jag vill se också är just fullt. Det där är väl bara ett gäng hustak det.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Ähhh.
Dream Team: Här är det fullt hus: www.frisco.se/bilder/050205modomik/images/PICT0243.JPG
Dream Team: Här är det fullt hus: www.frisco.se/bilder/050205modomik/images/PICT0243.JPG
Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
Jag ser inte heller någon bil. Jag tror det är något genitaliskt som gör det.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Ähh det tog mig 4 titts på bilden innan jag så bilen för alla tits förstår du. ;-)
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då vill jag se en bild på ett fullt hus!
Salle: "Vilken bil???" Är inte Ferrarin rätt tydlig i den där bilden, eller missförstår jag dig?
Salle: "Vilken bil???" Är inte Ferrarin rätt tydlig i den där bilden, eller missförstår jag dig?
« Föregående · 573160 · Nästa »
Önska!