« Föregående · 502935 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Kniv är väl ett verktyg. Eller rättare sagt ett värktyg om man använder dessa.
Jag vill se en totalkraschad sportbil av exklusivare sort.
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Här kommer en bild på en CB70 och lägger till en CB71 för skoj skull. Säkert inte den CB70 du menade men ändå.
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Kalle Anka utgavs första gången i sverige 1948 så det är ju den första Kalle för innan var det ju Donald Duck. Så posta/länka bilden nu.
Sv: Hitta bilden!
Kronblom:
En skola som brinner :), nä skämt o sida, skulle vilja se en av de första bilderna på Kalle Anka.
Sv: Hitta bilden!
Vi säger det :) I så fall vill jag se en bild på Mats Sundin som precis har gjort mål.
Godaste Mat!!!
Finns ju som sagt en del att välja på men jag röstar på nygräddade pannkakor med Jordgubbssylt och vispgrädde ;)
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: OK. tack. Det var inte lätt att hitta rosten. Men jag tror att det är en liten fläck lägnst fram.
Enkelt, jaha. Får man svårighets poäng?
Då får det bli den gammle rocksångerskan Lee Aaron.
Sv: Hitta bilden!
Robban:
Den får duga, lite lite rost på huven men jag tyckte mej ana en fläck där, så du får godkänt
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Hmm, det ser ut som Brynäs som Conny spelar mot på de där bilderna. Nåväl, jag får väl godkänna bilderna då.
Sv: Hitta bilden!
Sannes: Enkelt. Bara att titta på Paddans och Selanders trummisbild och sen plocka ut den snubben på min bild. Klart Krylbo, där tågen avgår ett i ett.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Fint Eifeltorn. När jag var där satt Eifel själv längst upp i tornet och funderade.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Nej, det var det inte. Men du garderade dig bra eftersom du tog med alla grabbarna....
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Det är aldrig tal om fusk när det gäller dom grabbarna, sådeså.
Sen så har jag en riktigt bild på Göran i mitt filarkiv, om nu någon mot förmodan vill veta hur han ser ut.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Äh, det var ju fuskigt att ta med hela gruppen, ju...
Hmm, en bild på Eifeltornet...
Hmm, en bild på Eifeltornet...
I sådana fall vill jag se en bild på Conny Strömberg efter att han nyss gjort mål.
Sv: Hitta bilden!
Sannes: Här har du din Göran.
www.perikles.se/images/press/perikles1.jpg
Jag vill se en bild på Eifeltornet.
www.perikles.se/images/press/perikles1.jpg
Jag vill se en bild på Eifeltornet.
Länkar:
http://www.townoffrisco.com
http://www.townoffrisco.com
Sv: Hitta bilden!
Tänkte jag skulle bifogat en riktigt bild på Göran S men jag avstår då jag tror att bilden är för stor, vet inte riktigt hur det funkar med sånt däringa storlekstyper mm.
Jag vet inte vem av Paddan och Selander som skall önska nästa bild, bägge grabbarna klarade ju av att lösa uppgiften exakt samtidigt.
Sv: Hitta bilden!
Paddan och 65selander:
Ni två vet iallafall om mina brister ser jag.
Bra kämpat grabbar!
Sv: Hitta bilden!
Va fasen, måste man önska sig en bild också.
Jag som var själaglad över att jag lyckades skicka iväg min allra första bild här på HS.
Jag som var själaglad över att jag lyckades skicka iväg min allra första bild här på HS.
Ok, här får Ni en svår nöt att knäcka, tror jag alltså.
Vad sägs om en bild på Göran Sonesson? Om någon inte vet vem det är så kan jag nämna att han spelar trummor.
« Föregående · 502935 · Nästa »