Café

Grupper · 50927 inlägg · 1049 ämnen
« · 509133 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Gamla Minnen!!
Dragan 2k: Just det ! Han var verkligen lika sliskit vidrig som i TV.
Undra om han Duchar överhuvettaget, eller kör han med 2 ton hårvax ?
Men man kan då inte anklaga honom för att inte ha en attityd ( c :
Större skjälvförtroende får man leta efter.

Sv: Gamla Minnen!!
Dragan 2k:

Haha ja det är nog Gamle alkistorsten ;)

Sv: Gamla Minnen!!
Helg Ernest: Aaah - är det måhända den misuppfattade teaterprofilen Torsten Flinck som avses?

Sv: Gamla Minnen!!
orion: Jag satt på Arlande med Persbrandts polare, va heter han ?
(Althzimers Light) Han är lika vidrig som han ser ut i TV ( c :

Sv: Gamla Minnen!!
mattias - 74: Glömde det!
Svatenbrandt är historia, Corneliis är nothing!
Sorry!

Sv: Gamla Minnen!!
orion:

Ja absolut, men nu är ju han historia ;)

Sv: Gamla Minnen!!
mattias - 74:
Lirat med Corneelis...duger det?

Gamla Minnen!!
Har ni nån gammal anekdot ni vill förtälja!!!!

Det kan vara från Skoltiden eller när som helst!!

Själv har jag varit i samma lokal och suttit och driuckit öl med Lars Inge Svartenbrandt ;) Den slå det mesta ;)

Dessutom har jag spelat kedjekompis med Lars Frölander!!

Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Nu tror jag bestämt plus-tjänsten spelade mig ett typsnittspratt.
 

Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Visst. Detta är en ballad men en jävligt vacker sådan. Den håller högsta klass.
Den låt jag skriver om är Spocks´ Beard:s June från albumet The kindness of strangers.
 

Sv: Hitta bilden!
JaSa:
Moppehelvetet var ju drevat så den gick ca 25km/h. Stegrade hela tiden. Det måste ha varit rallykoppling på den

Sv: Hitta bilden!
Kronblom:
Då gällde fartreglering á la gubbe;
medelst slirning med koppling..? :)

Sv: Hitta bilden!
Mycket trevligt. Är det din tröja?

Sv: Hitta bilden!
mangan: Medans dom andra letar så kan du få se tröjan utan Carnbäck ;-)
 

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Om jag får önska så vill jag se Patrik Carnbäck i Kölner Haie-tröja.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Vackert
Moppen i V-rummet

Sv: Hitta bilden!
På denna bilden syns "Pungen" bättre...
 

Sv: Hitta bilden!
65selander: Ser ut som en Puch Florida. Eller?

Sv: Hitta bilden!
mangan: Eftersom det är vinter så har jag en vinterbild och den finns/fanns på Fröson i Jämtland
 

Sv: Hitta bilden!
mangan:
Vackert! En sån har jag haft en gång i tiden. Trotteln gick sönder så jag tog bort den och pulade ner en papperstuss i förgasaren.
Moppe jäveln gick på full gas hela tiden (8^(/)

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Kom på mig själv men en moped är ju en moped :-))


Sv: Hitta bilden!
65selander:
Det där är ju en Dakota

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Slit han med hälsan
 
 
Överlåter min önskan till förste bäste

Sv: Hitta bilden!
mangan:
Växellådan sitter synlig under motorn (som en pung)

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: punglåda? Förklaring tack.

Sv: Hitta bilden!
mangan:
Ok, då vill jag se en Puch Florida med punglåda

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Mycket. Godkänt!
Bara att önska vidare.

Sv: Hitta bilden!
mangan:
Bättre nu?

Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Trevligt, men det där dämpar nog inget avgasljud från en fläktdriven maskin i nån bubbla..

Sv: Hitta bilden!
mangan:
Ett ormbo var det =)

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag ha mitt ormbo.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag ha mitt ormbo.

Sv: Hitta bilden!
mangan: Åhhh. Härligt. Både FA och Ligabucklan på samma bild. Fantastiskt. Dubbelt godkänt.

Sv: Hitta bilden!
mangan: Äh, du får godkänt när jag ser vad länken heter.
Come on you Spurs!

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Bättre nu?

Sv: Hitta bilden!
mangan: Jag ser ingen buckla. Är inte det där bara en lagbild?

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Duger detta?
Jag vill ha en bild på ett ormbo-avgassystem till en bubbla.

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Inte är det väl bara jag som ska svara?
www.anette.com/images/Jonsson-ligan.jpg

Då vill jag se en lagbild på Tottenham som FA-cupmästare.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Inte vet jag. Blir det någon Dynamit-Harry ?

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Det är nog rätt. Den såg ut ungefär så fast fulgrön. Den hade ingen ram runt rutan på förardörren. Har denna det?


Sv: Hitta bilden!
Frisco: Kan det här vara rätt ?

Isf vill jag ha den svenska Dynamit-Harry.

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Kunde inte lägga ut min önskan då jag inte visste om det var rätt.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Eftersom jag inte har något att göra just nu, så undrar jag vad du har för en liten önskan ?

Sv: Hitta bilden!
Fint. Då önskar jag en bild på en bil jag en gång ägde.

Opel Record Coupe 1973. Fast denna behöver inte vara fult grön.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ahhhh! En låda med hjul i hörnen och dessutom kompressormatning av motorn... Körglädje!


Sv: Hitta bilden!
Hälge: Ursäkten godkännes...
Du får väl önska igen om du hittar en Cooper SS.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Jag vet det. Ursäkta om jag var otydlig, men om min önskan fortfarande gäller så är det den svenska versionen av Harry jag vill se.

Annars så är det Salles önskan som gäller.

« · 509133 · »