« Föregående · 509133 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Gamla Minnen!!
Helg Ernest: Aaah - är det måhända den misuppfattade teaterprofilen Torsten Flinck som avses?
Sv: Gamla Minnen!!
orion: Jag satt på Arlande med Persbrandts polare, va heter han ?
(Althzimers Light) Han är lika vidrig som han ser ut i TV ( c :
(Althzimers Light) Han är lika vidrig som han ser ut i TV ( c :
Gamla Minnen!!
Har ni nån gammal anekdot ni vill förtälja!!!!
Det kan vara från Skoltiden eller när som helst!!
Själv har jag varit i samma lokal och suttit och driuckit öl med Lars Inge Svartenbrandt ;) Den slå det mesta ;)
Dessutom har jag spelat kedjekompis med Lars Frölander!!
Det kan vara från Skoltiden eller när som helst!!
Själv har jag varit i samma lokal och suttit och driuckit öl med Lars Inge Svartenbrandt ;) Den slå det mesta ;)
Dessutom har jag spelat kedjekompis med Lars Frölander!!
Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Visst. Detta är en ballad men en jävligt vacker sådan. Den håller högsta klass.
Den låt jag skriver om är Spocks´ Beard:s June från albumet The kindness of strangers.
Sv: Hitta bilden!
JaSa:
Moppehelvetet var ju drevat så den gick ca 25km/h. Stegrade hela tiden. Det måste ha varit rallykoppling på den
Sv: Hitta bilden!
På denna bilden syns "Pungen" bättre...
[url=www.sm5sxl.net/~mats/graphics/images/puch/florida/florida_64_2.jpg]Puch Florida med "punglåda"[/url]
Sv: Hitta bilden!
mangan: Eftersom det är vinter så har jag en vinterbild och den finns/fanns på Fröson i Jämtland
Sv: Hitta bilden!
mangan:
Vackert! En sån har jag haft en gång i tiden. Trotteln gick sönder så jag tog bort den och pulade ner en papperstuss i förgasaren.
Moppe jäveln gick på full gas hela tiden (8^(/)
Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Trevligt, men det där dämpar nog inget avgasljud från en fläktdriven maskin i nån bubbla..
Sv: Hitta bilden!
mangan: Åhhh. Härligt. Både FA och Ligabucklan på samma bild. Fantastiskt. Dubbelt godkänt.
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Inte är det väl bara jag som ska svara?
www.anette.com/images/Jonsson-ligan.jpg
Då vill jag se en lagbild på Tottenham som FA-cupmästare.
www.anette.com/images/Jonsson-ligan.jpg
Då vill jag se en lagbild på Tottenham som FA-cupmästare.
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Det är nog rätt. Den såg ut ungefär så fast fulgrön. Den hade ingen ram runt rutan på förardörren. Har denna det?
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Eftersom jag inte har något att göra just nu, så undrar jag vad du har för en liten önskan ?
Sv: Hitta bilden!
Fint. Då önskar jag en bild på en bil jag en gång ägde.
Opel Record Coupe 1973. Fast denna behöver inte vara fult grön.
Opel Record Coupe 1973. Fast denna behöver inte vara fult grön.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ahhhh! En låda med hjul i hörnen och dessutom kompressormatning av motorn... Körglädje!
Sv: Hitta bilden!
Salle: Jag vet det. Ursäkta om jag var otydlig, men om min önskan fortfarande gäller så är det den svenska versionen av Harry jag vill se.
Annars så är det Salles önskan som gäller.
Annars så är det Salles önskan som gäller.
« Föregående · 509133 · Nästa »
Undra om han Duchar överhuvettaget, eller kör han med 2 ton hårvax ?
Men man kan då inte anklaga honom för att inte ha en attityd ( c :
Större skjälvförtroende får man leta efter.