« Föregående · 545109 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Ok, jag önskar en bild på min färdiga praktikrapport... nej, jag menar en bild på Cat Deeley
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Nej, det gör jag inte. Sitter bara och väntar på att någon ska komma in med rätt bild, men jag försvinner strax till tv-soffan.
Sv: Bästa gitarrsolo !.
Robban: Jag tycker att de här personerna verkar riktigt fenomenala på att hantera sina instrument.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Det var en riktig bild denna gången. Du kom på tredje plats. Grattis.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jaha, då tackar jag för det och önskar mig en karikatyr-bild av Lars Norén.
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Den får du rätt för.
I min tanke var det visserligen en sån här images.tradera.com/460/13721460_1.jpg
Underligt att nån lägger ut en tecknad karta med Sveriges fågelstationer när man vil se Se.
Önska Hälge.
I min tanke var det visserligen en sån här images.tradera.com/460/13721460_1.jpg
Underligt att nån lägger ut en tecknad karta med Sveriges fågelstationer när man vil se Se.
Önska Hälge.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Eftersom det tydligen var bannlyst så visar jag egentligen inte den här sidan även fast jag visar den.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det är nog en uppdragen rånarluva som han tänkt att ha på isen så inte domarna ska känna igen honom när han filmar.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tänka sig att han passade på att trä en kondom över huvudet innan de tog den där bilden, eller är det ett par strumpbyxor?
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Joo kom igen. Om inte så är det urklipp ur en tidning.
Är det inte sportbladets färg på bunten med papper?:P
Är det inte sportbladets färg på bunten med papper?:P
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Det var väl ett enormt tjat om den där Zäta vem det nu är.
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif
Sv: Hitta bilden!
Hälge: Skulle prexis lägga in denna när det blev grönt i kanten...
[bild]freepages.history.rootsweb.com/~cchouk/oregon_trail/crossing/optimist.jpg[/bild]
[bild]freepages.history.rootsweb.com/~cchouk/oregon_trail/crossing/optimist.jpg[/bild]
Sv: Vissa borde inte få vara ledare.
65selander:
Detta är tyvärr inget ovanligt. Inom innebandyn fick en av de unga kvinnliga domarna problem en match, inte med matchen utan av sånt här. En av ledarna kallade henne för fitta, då hon dömde bort ett mål. Killarna i laget hörde detta och när de skulle tacka för matchen kallade ALLA spelarna i det laget henne för just detta. Det handlade om nioåriga pojkar.
Den ledaren är inte ledare längre. Han blev omedelbart bortplockad av ledningen för klubben. Han fick även ett rätt så strängt straff från Innebandyförbundet. Om jag inte missminner mig så fick han två års avstängning från all innebandy.
Vissa borde inte få vara ledare.
Finns gott om "Muppar" som leder ungdoms lag.
Är väl inte första gången som Ungdomsledare eller föräldrar till spelare skämmer ut sig.
Är väl inte första gången som Ungdomsledare eller föräldrar till spelare skämmer ut sig.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Helt korrekt. Hade tänkt mig den här bilden själv:
[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=trjor_i_taket_nassau_coliseum.jpg&user_id=4[/bild]
Vassego och önska!
[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=trjor_i_taket_nassau_coliseum.jpg&user_id=4[/bild]
Vassego och önska!
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Bob Nystrom, mannen som Patrik Thornéus aldrig hört talas om.
www.aftonbladet.se/sport/0102/06/steen.html
www.aftonbladet.se/sport/0102/06/steen.html
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Undrar om det här kan duga. Mr Bob Nystrom bör väl ha spelat i #23, om jag inte har fel.
Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Då vill jag se en hyllning av fem spelare i form av tröjor som är upphängda i taket i en hockeyarena i New York. En av "tröjorna" har burits av en svensk spelare.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Hmm, intressant hobby, funderar ändå på om det inte kunde vara detta förvärv?
« Föregående · 545109 · Nästa »