Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen
« · 545109 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hitta bilden!
Salle:

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jag vill se TP100 aka Swedish Air Force One.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Tackar, önskan är din.


Sv: Hitta bilden!
Hälge: Ok, jag önskar en bild på min färdiga praktikrapport... nej, jag menar en bild på Cat Deeley

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Perfekt. Önskan är din.

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Här har du en bild på Dumbo

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Nej, det gör jag inte. Sitter bara och väntar på att någon ska komma in med rätt bild, men jag försvinner strax till tv-soffan.

Sv: Hitta bilden!
Hälge:

Du missar väl inte Zäta på TV4+ snart?

Sv: Bästa gitarrsolo !.
Robban: Jag tycker att de här personerna verkar riktigt fenomenala på att hantera sina instrument.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Det var en riktig bild denna gången. Du kom på tredje plats. Grattis.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jaha, då tackar jag för det och önskar mig en karikatyr-bild av Lars Norén.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Damn, jag som precis hittat en se.jpg. =)

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Den får du rätt för.

I min tanke var det visserligen en sån här images.tradera.com/460/13721460_1.jpg

Underligt att nån lägger ut en tecknad karta med Sveriges fågelstationer när man vil se Se.

Önska Hälge.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Eftersom det tydligen var bannlyst så visar jag egentligen inte den här sidan även fast jag visar den.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ä´re en sån här ?

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Jepp, det var lite kul faktiskt.

Kom igen nu alla.

Sv: Hitta bilden!
Kanske detta sverige då..

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

I länken har du i alla fall en bild som heter se.gif.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Det är då du ska läsa ordlistan....

;)

Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Jag vill se en bild på Se. Inte en tecknad Svensk flagga.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ser du inte den stora svenska flaggan i länken?

Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Ser ingen bild i nån av dina länkar.

Vad är rubriken på tråden?


Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det är nog en uppdragen rånarluva som han tänkt att ha på isen så inte domarna ska känna igen honom när han filmar.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tänka sig att han passade på att trä en kondom över huvudet innan de tog den där bilden, eller är det ett par strumpbyxor?

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Jag vill se en Se.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Precis den var det.

Din tur att önska.


Sv: Hitta bilden!
Hälge: Joo kom igen. Om inte så är det urklipp ur en tidning.
Är det inte sportbladets färg på bunten med papper?:P

Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Tyvärr, men ser jag inte alldeles galet så är det ingen tidning.


Sv: Hitta bilden!
Frisco: Min fantasi sträcker sig inte längre än så.

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Det var väl ett enormt tjat om den där Zäta vem det nu är.

www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jaha, då vill jag se Zäta skriva en autograf på en hockeytidning.

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Skulle prexis lägga in denna när det blev grönt i kanten...

[bild]freepages.history.rootsweb.com/~cchouk/oregon_trail/crossing/optimist.jpg[/bild]

Sv: Hitta bilden!
Hälge: Hehe, jomenvisst den duger. Önska på, vetja!


Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Tack så mycket.
Få se, då vill jag se en bild på en optimist...

Sv: Vissa borde inte få vara ledare.

65selander:

Detta är tyvärr inget ovanligt. Inom innebandyn fick en av de unga kvinnliga domarna problem en match, inte med matchen utan av sånt här. En av ledarna kallade henne för fitta, då hon dömde bort ett mål. Killarna i laget hörde detta och när de skulle tacka för matchen kallade ALLA spelarna i det laget henne för just detta. Det handlade om nioåriga pojkar.

Den ledaren är inte ledare längre. Han blev omedelbart bortplockad av ledningen för klubben. Han fick även ett rätt så strängt straff från Innebandyförbundet. Om jag inte missminner mig så fick han två års avstängning från all innebandy.


Vissa borde inte få vara ledare.
Finns gott om "Muppar" som leder ungdoms lag.
Är väl inte första gången som Ungdomsledare eller föräldrar till spelare skämmer ut sig.


Sv: Hitta bilden!
Paddan: Helt korrekt. Hade tänkt mig den här bilden själv:

[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=trjor_i_taket_nassau_coliseum.jpg&user_id=4[/bild]

Vassego och önska!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Bob Nystrom, mannen som Patrik Thornéus aldrig hört talas om.

www.aftonbladet.se/sport/0102/06/steen.html

Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Undrar om det här kan duga. Mr Bob Nystrom bör väl ha spelat i #23, om jag inte har fel.

Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Då vill jag se en hyllning av fem spelare i form av tröjor som är upphängda i taket i en hockeyarena i New York. En av "tröjorna" har burits av en svensk spelare.

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det tror jag också. En typisk ungdomsgrej att köpa.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Hmm, intressant hobby, funderar ändå på om det inte kunde vara detta förvärv?

Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Godkänd.
Önska!

Sv: Hitta bilden!
Pappin27: Här då?

[bild]www.st.nu/bilder/465902.jpg[/bild]

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Haha. Roligt =D

Kan dock inte godkännas =D....

« · 545109 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja