« Föregående · 511719 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: En retorisk fråga ?
difzi: Ja kanske inte i April efter VM-guld i hockey på sergils torg... Men då kan man väl bada med kläder... eller?
Sv: En retorisk fråga ?
Helg Ernest:
Man kan väl inte jämföra de så.. de flesta har väl med sig kondomer, i fall de händer något, handlar väl om säkerhet så inte en skrikande bajmaskin kommer till världen.. sedan om man åker på hockey turngering eller till Grekland eller till Skärgården spelar det väl ingen roll.. ?
Sedan kan man väl säga att man går med badkläder på stan, vad är det för fel att bada i underkläder? :p
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Får inte ståpäls av Modoiter och särskilt inte av sådana som inte hälsar :-)
Sv: Hitta bilden!
65selander:
En gång var jag på en pizzeria i Ludvika. Något säger mig att du har en ganska liknande erfarenhet som mig av den pizzerian.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: AQng Ludvika gågata så har dom en riktig retro Korvkiosk det är som man får ståpäls när man ser den. Frisco har säkert namnet på den också
En retorisk fråga ?
Har ni badkläder med er när ni går på stan och shoppar ?
Eftersom vissa hade Kondomer med sig på hockey turneringen.
Får inte det att gå ihop, om man inte planerade det.
Visst det är ett uttjatat ämne. Men tänk efter
Har du badkläder med dig när du går på stan ?
Eftersom vissa hade Kondomer med sig på hockey turneringen.
Får inte det att gå ihop, om man inte planerade det.
Visst det är ett uttjatat ämne. Men tänk efter
Har du badkläder med dig när du går på stan ?
Sv: Hitta bilden!
perra: Jag får upp några bilder, antagligen gågatan, men jag får inte upp t.ex. bilden "Vy av gågatan".
Sv: Hitta bilden!
Frisco: reseguiden.aftonbladet.se/files/24/rg_85524_m500.gif
Men plötsligt duger väl inte den teknade varianten.
Men plötsligt duger väl inte den teknade varianten.
Sv: Händer mycket på landsbygden
65selander: Haha... Ja inte hade man sett det i DN iaf... Men aftonbladet vet man juh aldrig... de kan juh skriva vad som helst... =)
Händer mycket på landsbygden
Jag gör mig inte lustig eftersom jag själv är från Vemdalen. Men det är så typiskt landsortstidningar
Sv: Hitta bilden!
Swordster: Och om han bedömmer att jag godkände honom och han godkände dig så kan du få en bild på Super Mac av mig.
www.thefa.com/NR/rdonlyres/70672BCE-4DE9-4979-A044-2E3F9160F848/31650/MalcolmMacDonald_L.jpg
www.thefa.com/NR/rdonlyres/70672BCE-4DE9-4979-A044-2E3F9160F848/31650/MalcolmMacDonald_L.jpg
Sv: Hitta bilden!
Bissett19: Det var ju inte så svårt. Det här är på min nivå.
www.professor-balthazar.nl/pictures/Menu001/pb1.gif
Är det min tur igen då eller har jag missuppfattat leken?
I sådana fall vill jag ha en bild på superhjälten, seriefiguren, tecknade Shazam.
www.professor-balthazar.nl/pictures/Menu001/pb1.gif
Är det min tur igen då eller har jag missuppfattat leken?
I sådana fall vill jag ha en bild på superhjälten, seriefiguren, tecknade Shazam.
Sv: Hitta bilden!
Bissett19: Där syns ju Ludvig i alla fall. Hade en perfekt bild en gång, i min andra dator, men datorn är död, leve den nya.
www.caprino.no/images/LudvigWalk_Final_anim.gif
www.caprino.no/images/LudvigWalk_Final_anim.gif
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Som bra bild på Ludwig så var den dålig. Jag vill ha en där han ser ut som Pirro. Kort i nacken ungefär som en slåttermaskin kört över honom.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Javisst ja, det glömde jag ju.
www.frisco.se/hs/benp.jpg
Nu vill jag se en bra bild på Ludwig i Flåklypa.
www.frisco.se/hs/benp.jpg
Nu vill jag se en bra bild på Ludwig i Flåklypa.
Sv: Hitta bilden!
NuMo:
Nädå, mig veterligt finns det ytterligare en bild med Ben Perrault på en T-shirt.
Nädå, mig veterligt finns det ytterligare en bild med Ben Perrault på en T-shirt.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Du verkar vara intresserad att hålla det här inom familjen. Nå Frisco, få se bilden nu då.
Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Stämmer. Förresten, undra när det är läge att begära en bild på Kamilla görandes armhävningar?
The wish is yours, Frisco.
Stämmer. Förresten, undra när det är läge att begära en bild på Kamilla görandes armhävningar?
The wish is yours, Frisco.
« Föregående · 511719 · Nästa »

