« Föregående · 700923 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Båda straffarna är solklara. Och båda straffarna är oerhört vackert lagda.
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
FreddanVF:
absolut, har aldrig påstått något annat, vi har fortfarande möjlighet att vinna matchen - större under har hänt om man säger så. Men det gäller att vara realist och då känns det hopplöst just nu
absolut, har aldrig påstått något annat, vi har fortfarande möjlighet att vinna matchen - större under har hänt om man säger så. Men det gäller att vara realist och då känns det hopplöst just nu
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Det är väl 20 minuter kvar än? Vi gjorde 3 mål mot LHC igår i en period. Vem trodde det som det sett ut innan. Ni måste spela HEEELA matchen ;-)
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Sibbe:
Nu ligger pressen på er i nästa match!!
Hv har ju en avgörande hemma!!
Nu ligger pressen på er i nästa match!!
Hv har ju en avgörande hemma!!
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Dawidovski:
Tyckte du att det var en solklar straff.. Jag har då sett värre fall!! Men straff kanske det var men ingen solklar sådan!!
Tyckte du att det var en solklar straff.. Jag har då sett värre fall!! Men straff kanske det var men ingen solklar sådan!!
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Frisco: "Spelar ingen roll om han kommer till avslut eller inte.
Som jag ser det var det en klockren straff."
Bra skrivet Frisco!
Som jag ser det var det en klockren straff."
Bra skrivet Frisco!
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
mattias - 74: Om du håller med om det som står i regelboken är det väl ingen tvekan.
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Frisco:
Ok det tyckte inte jag och inte dem i studion heller men nu är det så!
Ok det tyckte inte jag och inte dem i studion heller men nu är det så!
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
mattias - 74: Spelar ingen roll om han kommer till avslut eller inte.
Som jag ser det var det en klockren straff.
Som jag ser det var det en klockren straff.
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Frisco:
Ja det stämde men oftast så brukar ju straff tilldömas när spelaren ramlar eller tappar farten för han hakas så svårt men det gjorde inte jönsson. Han kom TOM till ett avslut..
Ja det stämde men oftast så brukar ju straff tilldömas när spelaren ramlar eller tappar farten för han hakas så svårt men det gjorde inte jönsson. Han kom TOM till ett avslut..
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
mattias - 74: Stämmer det som jag klistrade in från regelboken med det som hände?
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Frisco:
Jönsson blev hakad ja.. Jag har sett mer klockrena straffar iaf...
Jönsson blev hakad ja.. Jag har sett mer klockrena straffar iaf...
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
mattias - 74: Blev Jönsson hakad?
Vid en frilägessituation, när en spelare som har pucken under kontroll är utanför sin försvarszon, inte har någon motståndare annan än målvakten att passera, och han hakas bakifrån och därmed går miste om en klar målchans, skall domaren utdöma ett:
- Straffslag
Vid en frilägessituation, när en spelare som har pucken under kontroll är utanför sin försvarszon, inte har någon motståndare annan än målvakten att passera, och han hakas bakifrån och därmed går miste om en klar målchans, skall domaren utdöma ett:
- Straffslag
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Sibbe: Två straffar i en och samma match kan inte vara vanligt.Och att bägge blir mål är ännu ovanligare.
Sv: Semifinal 5 HV71 - FBK
Sibbe:
Hur fan kan FBK får straff... ??
Jönsson är igenom men knappast helt ren ??
Hur fan kan FBK får straff... ??
Jönsson är igenom men knappast helt ren ??
Semifinal 5 HV71 - FBK
Dags för matchtråd nu, ännu en match i Kinnarps och jag tror alla är medvetna om att det lär bli tuffare nu än senast. En seger är en skräll, men skräll är precis vad jag tror på, 4-2 till lilagult. Samma lag som senast mönstras och en bra start precis som senast är ett måste om det ska gå vägen...
Sv: SM-GULD till J-18!
Paddan:
Hehe, ja, alla inblandade vill väl säkert att det ska se så bra ut som möjligt, men 1112 är inte kattskit det heller. :)
Hehe, ja, alla inblandade vill väl säkert att det ska se så bra ut som möjligt, men 1112 är inte kattskit det heller. :)
Sv: SM-GULD till J-18!
Bengt: Låter ju som en väldigt jämn siffra, har man avrundat uppåt till närmaste 500-tal tro? ;)
Sv: SM-GULD till J-18!
Lumber Jack:
Nej, några 14000-15000 lär vi aldrig få se här. Möjligtvis om Sverige är i final i J20-VM och den spelas i Globen.
Nej, några 14000-15000 lär vi aldrig få se här. Möjligtvis om Sverige är i final i J20-VM och den spelas i Globen.
Sv: SM-GULD till J-18!
Bengt: Ovanligt bra siffra för juniorhockey. Det är ju inte direkt som i Canada här i Sverige.
Sv: SM-GULD till J-18!
Sibbe: Haha, grymt vad härligt gjort av 18-grabbarna, det trodde nog ingen i hockeysverige!
Stort grattis till J-18!!!
Stort grattis till J-18!!!
« Föregående · 700923 · Nästa »
haha, ja de har du helt rätt i =)