« Föregående · 356413 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Emil Kåberg till Färjestad
Svanru: Kan tänke mig att Leksingarna inte gillar han eftersom det var deras Ikon "Sigge" han jävlades med. Ser på bilden också att han har lagt av med sina helvita grillor!
Sv: Emil Kåberg till Färjestad
65Selander: Episoden mot Leksand finns beskriven i Värmlands Folkblads artikel (se länk klicka er till sport).
Av beskrivningen att döma verkar Emil vara tjuren från Boförs detta låter mycket lovande då vi ibland saknar några kilon t ex framför mål. Att bli impopulär hos motståndarna tyder på att killen verkligen gör sitt jobb och Emil är nog inte den förste som inte gillas av motståndarna.
Det här blir spännande. Vi välkomnar Emil till vårt lag.
Av beskrivningen att döma verkar Emil vara tjuren från Boförs detta låter mycket lovande då vi ibland saknar några kilon t ex framför mål. Att bli impopulär hos motståndarna tyder på att killen verkligen gör sitt jobb och Emil är nog inte den förste som inte gillas av motståndarna.
Det här blir spännande. Vi välkomnar Emil till vårt lag.
Länkar:
http://www.vfb.se/
http://www.vfb.se/
Sv: Emil Kåberg till Färjestad
MoK: Kan även tala om att Kåberg även är älskad i Leksand också från deras turne i AS ;-)
Sv: Emil Kåberg till Färjestad
HasseT: Väldigt många som är hatade i just Ängelholm... ett lokalt fenomen :)
Sv: Emil Kåberg till Färjestad
Sibbe: Han är en spelare som är ute efter att skada andra spelare!
Tycker inte alls att han platsar i elitserien och förstår inte hur Loob och de andra tänker...
I Ängelholm är han hatad! Men visst vill ni ha nån som är bra på att skada/vill göra det, så är han ett bra alternativ. tack för mig!
Tycker inte alls att han platsar i elitserien och förstår inte hur Loob och de andra tänker...
I Ängelholm är han hatad! Men visst vill ni ha nån som är bra på att skada/vill göra det, så är han ett bra alternativ. tack för mig!
Emil Kåberg till Färjestad
Emil Kåberg spelar i Bofors som ytterforward. Hans fysiska spelstil har gjort att FBK-tränarna kallat honom till träningarna fram till jul. Kanske spelar han också några av mellandagsmatcherna...
Han är ingen målskytt utan han kan kännas igen i Calle Steen som har ungefär samma spel.
Efter jul kommer det förhoppningsvis smälla mer i sargkanterna =)
Han är ingen målskytt utan han kan kännas igen i Calle Steen som har ungefär samma spel.
Efter jul kommer det förhoppningsvis smälla mer i sargkanterna =)
Sv: Timrå IK
Eltifoso: Tycker det här börjar bli en löjlig diskussion, det är klart 1000 pers låter mer än 50 (om dom vill). Vilket lag som har dom bästa supportrarna kan man ju kolla på rankingar osv. och där är väl Timås lite vassare. Sen hade väl inte Wolfpack ngn resa upp hit heller.. Vad jag har hört på tv ibland så brukar de låta ganska bra i LLA antar att Lördags var ett undantag där de inte lät så mkt från er sida förrens ni gjorde 2-2.
Sv: Timrå IK
ante24:
*ler* Känns det bättre nu när någon håller med...?
Du får tro vad du vill ante, men jag betvivlar att du varit i LLA lika många ggr som jag och kan därför inte uttala dig rättvist om hur klacken agerar.
Faktum är iallafall att ni knappt hördes under hela matchen i lördags, men ni gjorde vad ni kunde iallafall och tomtedräkterna var snygga. Men Ni får börja fylla er nya arena nu också, det är ju bekämmande dåligt snitt har ni bara medgångsupporters i timrå eftersom de inte kommer till matcherna nu när ni ligger där nere?
*ler* Känns det bättre nu när någon håller med...?
Du får tro vad du vill ante, men jag betvivlar att du varit i LLA lika många ggr som jag och kan därför inte uttala dig rättvist om hur klacken agerar.
Faktum är iallafall att ni knappt hördes under hela matchen i lördags, men ni gjorde vad ni kunde iallafall och tomtedräkterna var snygga. Men Ni får börja fylla er nya arena nu också, det är ju bekämmande dåligt snitt har ni bara medgångsupporters i timrå eftersom de inte kommer till matcherna nu när ni ligger där nere?
Sv: Timrå IK
ante24:
Men ante!? Var du inte där??
Du måste väl veta att TV kan man inte lita på när det gäller klackarnas röststyrka. Det beror ju helt på vart de placerar mikrofonerna, det var samma som i finalen 2002 emot Modo. Alla mickar var riktade emot Modos klack så de var de enda som hördes i TV och i arenan var det bara wolfpack som hördes och det rejält.
Jag trodde du var där själv eftersom du började argumentera om en sådan bisak! Jaja.. lycka till i jakten på en slutspelsplats iallafall.
Men ante!? Var du inte där??
Du måste väl veta att TV kan man inte lita på när det gäller klackarnas röststyrka. Det beror ju helt på vart de placerar mikrofonerna, det var samma som i finalen 2002 emot Modo. Alla mickar var riktade emot Modos klack så de var de enda som hördes i TV och i arenan var det bara wolfpack som hördes och det rejält.
Jag trodde du var där själv eftersom du började argumentera om en sådan bisak! Jaja.. lycka till i jakten på en slutspelsplats iallafall.
Sv: Timrå IK
ante24:
Än en gång du får ha din upplevelse av hur det lät, men de allra flesta vat ju att den är lång långt från sanningen....
Synd att du ska behöva tjafsa om en sådan sak, när det annars var en trevlig lördagsmatch.
Tror du verkligen att 30 pers låter mer än 1200? Eller skriver bu bara för att stöna dig? ;-)
Än en gång du får ha din upplevelse av hur det lät, men de allra flesta vat ju att den är lång långt från sanningen....
Synd att du ska behöva tjafsa om en sådan sak, när det annars var en trevlig lördagsmatch.
Tror du verkligen att 30 pers låter mer än 1200? Eller skriver bu bara för att stöna dig? ;-)
Sv: Timrå IK
Looben:
Kan inte påstå att det var någon som hördes speciellt mycket.
Dålig match, urusel domare (Vimseborg från tomteland) o dålig klack.
Men Timråfansen skall ha all heder, dels för sin fina utsmyckning o dels för att ni försökte (ni hördes ibland).
40 man o kvinnor mot 7900 personer o MINST en s#tans trumma :-(
//
Joinzzon
Röglefans
Kan inte påstå att det var någon som hördes speciellt mycket.
Dålig match, urusel domare (Vimseborg från tomteland) o dålig klack.
Men Timråfansen skall ha all heder, dels för sin fina utsmyckning o dels för att ni försökte (ni hördes ibland).
40 man o kvinnor mot 7900 personer o MINST en s#tans trumma :-(
//
Joinzzon
Röglefans
Sv: Timrå IK
Eltifoso: hoho vi lekte med eran hmmm okej då, klack! FORZA TIMRÅ!!!
Länkar:
http://www.hatafbk.nu
http://www.hatafbk.nu
Sv: Timrå IK
ante24: Överrustade?
Möjligen menar du överröstade, och även på den punkten har du fel, jag tsod bra till för att kunna jämföra och även mina vänner i restauringen var samtliga överens om att Wolfpack hördes flest gånger och betydligt högre!
Men ni gjorde vad ni kunde och var snyggt utklädda!
Hoppas Ni är fler som kommer nästa gång, alltid lika skoj med trevliga motståndarfans.
Möjligen menar du överröstade, och även på den punkten har du fel, jag tsod bra till för att kunna jämföra och även mina vänner i restauringen var samtliga överens om att Wolfpack hördes flest gånger och betydligt högre!
Men ni gjorde vad ni kunde och var snyggt utklädda!
Hoppas Ni är fler som kommer nästa gång, alltid lika skoj med trevliga motståndarfans.
Sv: Tungt i dag!!
Eltifoso:
Inför FBK - TIK
"Men det ska nog till ett mirakel om Timrå ska lyckas lura suveräna Färjestad"
Mirakel är väl att ta i lite :)
Inför FBK - TIK
"Men det ska nog till ett mirakel om Timrå ska lyckas lura suveräna Färjestad"
Mirakel är väl att ta i lite :)
Sv: Tungt i dag!!
UbbeC:
Ja det kommer bli tufft... hoppas doxk att sviten med matcher utan förlust vi full tid håller i, det är grymt bra gjort att endast förlorat 4 matcher efter 60 minuter av de 29 som spelats
Tips får bli 3-3
Ja det kommer bli tufft... hoppas doxk att sviten med matcher utan förlust vi full tid håller i, det är grymt bra gjort att endast förlorat 4 matcher efter 60 minuter av de 29 som spelats
Tips får bli 3-3
Tungt i dag!!
I dag får FBK tungt mot TIK. Tikarna kommer att vara otroligt disiplinerade efter katastrofen mot SSK. Mitt tips är 2-2.
Sv: Bofors och FBK samarbetet
Eltifoso: Der är ett fint samarbete som ger resultat.
EX Wallin, Berglund, Steen mfl
EX Wallin, Berglund, Steen mfl
Sv: Seriefinal!
Inte så illa ändå, vi tog iaf en pinne av dem.
Jag vet inte varför, men jag oroar mig fortfarande inte över att vi ska åka ut mot HV i ett slutspel.
Jag vet inte varför, men jag oroar mig fortfarande inte över att vi ska åka ut mot HV i ett slutspel.
Sv: Seriefinal!
Eltifoso:
FBK har inte tur i lotteri, men som du säger så kan vi stå ut med det en sådan här kväll.
FBK har inte tur i lotteri, men som du säger så kan vi stå ut med det en sådan här kväll.
« Föregående · 356413 · Nästa »